SILLÄ MINULLA ON SOMAATTINEN HARHALUULO JA LÄÄKÄRIT EIVÄT OLE PYSTYNEET SITÄ PARANTAMAAN.
MIKÄ NYT NEUVOKSI!?
MIETIN KAUAN JA LOPUKSI HUOMASIN, ETTÄ AINOA KEINO PARANTUMISEEN ON VAIHTOEHTOISET HOIDOT!
SIISPÄ NRUVOKAA OI HYVÄT VAIHTOEHTOISET VELJENI, MIKÄ OLISI PARAS HOITOKEINO TÄHÄN SOMAATTISEEN HARHALUULOON!
OLEN HYVIN SAIRAS SKEPTIKKO,
10
<50
Vastaukset
- dfg54hjk
Ei mikkää uutinen, sill kaikki skeposet on aivoinvaliidei.
- äikänope
Wikipediasta:"Adjektiivi[muokkaa]
somaattinen (38) (ei vertailuasteita)
1.ruumiillinen, kehollinen
2.ruumiiseen, elimistöön, kehoon kuuluva" - Hoitokeinot
> MIKÄ OLISI PARAS HOITOKEINO TÄHÄN SOMAATTISEEN HARHALUULOON!
Valitettavasti ei näytä rajoittuvan pelkästään vain somaattiseen puoleen.- psykhoitaja
Aivan oikein, sillä 99%:lla skeptikoista on eriasteisia ja erilaisia mielenterveyden ongelmia ja haittoja ja häiriöitä.
Lukekaa ihmeessä THL:n ja BMJ:n tutkimukset skeptikkojen mielenterveysongelmista.
- kylmätotuus
Hieno herja sinulta!
Missähän ne vaihtoehtoveljet luuraavat, kun eivät ole rientäneet apuun?
Kenties he vielä yhdessä pohtivat vaihtoehtohoitoa, mikä sinut varmuudella parantaisi.
Odottele vaan kaikessa rauhassa ja valmistaudu syömään päivittäin kahmalokaupalla erilaisia kapseleita ja kilokaupalla ruokasoodaa. Ei näissä hoitopuuhissa voi hätäillä.
Hyvää kannattaa odottaa.- nmjhgfd
Olet siis lääketehtaiden pilsukauppias.
- kylmätotuus
nmjhgfd kirjoitti:
Olet siis lääketehtaiden pilsukauppias.
En myy mitään, enkä osta sikaa säkissä!
Motiiviini tänne kirjoitteluihini on hyvin yksiselitteinen. En halua kenenkään syöpäsairaan uskovat valheitanne!
Kirjoitan vielä yhden kommentin tänä yönä.
Se käsittelee leukemian vaihtoehtohoitoja. - Muslimi
kylmätotuus kirjoitti:
En myy mitään, enkä osta sikaa säkissä!
Motiiviini tänne kirjoitteluihini on hyvin yksiselitteinen. En halua kenenkään syöpäsairaan uskovat valheitanne!
Kirjoitan vielä yhden kommentin tänä yönä.
Se käsittelee leukemian vaihtoehtohoitoja.Tiedätkö , että sianliha on hyvin huonoa ruokaa! Sianliha sairastuttaa ihmisen moniin eri tauteihin ja vain Allah voi pelastaa, jos on syönyt saastaista sianlihaa!
- kokeile-eutanasiaa
Olet itse paras todiste vaihtoehtohoitojen huuhaasta. Siellähän ruikutat!
Muista välillä vähän ylistää EKP:tä .- kerro-ihmeessä
Kuka kumma on EKP???
Siis , mikä ihmeen lyhenne???
EKP = erittäin kummallista pakinaa !?
Osuinko oikeaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 704816
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483926- 513790
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 413318
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656