Onnistunut kirous?

rt666

Minä en ole saatananpalvoja. Kirosin entisen pomoni saatanallisesn kaavan mukaan minkä luin eräästä kirjasta.

Tein paperiin pentagrammin. Piirsin sen keskelle pomoani muistuttuvan hahmon. Laitoin ilmoitus taululle. "Saatanan nimeen haluan vahinkoa henkilölle NN" ja pistelin kuvitusta neuloilla.

Tämän jälkeen revin paperin ja vedin WC:stä alas.

Olin juuri menossa nukkumaan. Katsoin paikallislehdestä kuolinilmoitukset. Siellä oli tämän ex-pomon joku lähisukulainen kuollut ja 1. omaisena entisen pomoni nimi.

Vainajan siunaminen sattuu sopivasti syntymäpäivänkohdalleni.

Joten kyllähän tuo taisi toimia. Sain surua siihen perheeseen.

:HADIT:RA HOOR KHUIT:CHAOS:BABALON:LILITH:LUCIFER:NUIT:

26

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei125

      Pääasiassa joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään riivaaja. Riivaaja syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa monia sairauksia. Mutta Kristuksen nimessä riivaajia karkoitetaan lopullisesti pois, vain usko Kristukseen pelastaa

    • olettuhoonmatkalla

      Olet sinä saatananpalvoja kun tuollaista teet. Ja ihminen ei voi olla kuin kahden isännän hallinnassa. Jos et ole antanut elämääsi Jumalalle ottamalla Jeesus Kristus syntiesi sovittajaksi ja elämäsi herraksi, olet jo luonnostasi saatanan hallinnassa.
      Ja viha ja kosto eivät ensisijaisesti kohdistu ulkopuolisoosi vaan itseesi. Tuon pomon sukulaisen aika oli vain kuolla ja lähteä täältä. Ei sitä sinun kirouksesi aikaan saanut, mutta itse kyllä olet nyt paholaisen talutusnuorassa.

    • oluttupa

      En ole saatananpalvoja. Okkultismi harrastukseni on satunnaista, ei jatkuvaa/harrasta.

    • Chakrat-ojennukseen

      Vai pistit kirouksen pomolle. Heh!
      Olet sinä yksi saatanan sekopää, mutta eipä näillä sivuilla taida juuri muita ollakkaan.

      • KILray

        Määrittele sekopää. Näitä asioita on tutkittu ja tunnettu antiikin ajoilta saakka. Kyllä niissä totuutta on. Kokeile.


    • BlackMagic-witch

      Joo sain vielä tässä tietää, että tämä kuollut henkilö oli ex-pomoni isä ja siunaus syntymäpäivälläni. Kuoli sen jälkeen kun pyysin Saatanalta apua. Se kaava mistä noita kirjassa puhuttiin tuntuu toimivan.

      Jatkossa jos minulle alkaa tulla jotain eripuraa ihmisten kanssa toimin samoin. Teen niin kuin kirjassa opetettiin ja annan asian Saatanan, tämän maailman Jumalan haltuun.

      Hän palkitsee häneen uskovat.

      • PääsyKielletty

        Saatana tosiaankin tuhoaa toivottaessa ihmisen jota kohtaan kiroukset heitetään, jos ihmisellä ei ole Korkeimman eli Jeesuksen suojelusta. Mutta kirousten loitsuminen kuluttaa ja heikentää kirousten lähettäjää aina. Elämänvoimat kuluvat loppuun hyvin nopeasti sille, jonka sydämessä on kirousten henkeä. Ja henkimaailman Järjestys myös sanelee sen, että jos kirousten kohde esim. kuolee, niin tämän seurauksena kirousten lähettäjältä ensimmäisenä Taivaan/Paratiisin porteilla kysytään, että mitäs olet tehnyt? Ja kun vastaus on selvä, ei pääsyä Taivaaseen ole.


      • aiheeseen_liittyen

        Ajatellaan, että ilkeä ja pahoja tekoja elämässään tehnyt henkilö siirtyy tuonpuoleiseen. Voiko hän sieltä käsin vielä jatkaa tuhotoimiaan täällä eläviä kohtaan?

        Eräs vainoojistani kuoli ennen aikojaan, ei tosin siksi, että olisin häntä kironnut. Joskus mietin, voinko vieläkään olla pelkäämättä häntä.


      • pyydäanteeksi

        " tämä kuollut henkilö oli ex-pomoni isä"

        Kun sä kuolet, se oottaa sinua rajan takana. Tämän takia sä et pääse taivaaseen. Jos sä et pyydä eläessäsi anteeksi asiaa. Luultavasti vain papin synninpäästö auttaa. Jos et tee tätä, joudut kuoltuasi "paikkaan", jossa on sinun lisäksi tämän ex-pomosi isä. Ja tää paikka ei ole todellakaan Taivas.


      • tämäjäikertomatta
        pyydäanteeksi kirjoitti:

        " tämä kuollut henkilö oli ex-pomoni isä"

        Kun sä kuolet, se oottaa sinua rajan takana. Tämän takia sä et pääse taivaaseen. Jos sä et pyydä eläessäsi anteeksi asiaa. Luultavasti vain papin synninpäästö auttaa. Jos et tee tätä, joudut kuoltuasi "paikkaan", jossa on sinun lisäksi tämän ex-pomosi isä. Ja tää paikka ei ole todellakaan Taivas.

        Pääset paikkaan, jonne saatana sinut lähettää. Saatana lähettää sinut tämän kiroamasi miehen kanssa jonnekin. Ja siellä te olette ikuisesti ...


    • piikki.ZyklonB

      Tutkikaa ja syventykää okkultismiin, sieltä löydätte vastauksia näille yliluonnollisille asioille.

      Jos ihminen uskoo Jumalaan/Raamattuun, hänen on uskottava silloin myös Saatanaan ja demoneihin. Raamattu kertoo niistä.

      Salatieteet ovat aina kiehtoneet minua.

    • RaHoorKhuit

      Minua ei voi syyttää mistään laki ei tunnusta, sitä että henkimaailman avulla pystyy vaikuttamaan jonkun toisen elämään. Kirkko kyllä tunnustaa ja vapaat seurakunnat, kuten Helluntalaiset.

      :HADIT:RA HOOR KHUIT:CHAOS:BABALON:LILITH:LUCIFER:NUIT:

      • MietipäVielä

        Kirous on nimensä mukaisesti negatiivinen toive jonkun pään menoksi. Kannattaa alkaa miettiä, minkä vuoksi haluaa pahaa jollekulle ja yleensä omaa henkistä polkua. Joku toinen voi tehdä saman sinulle. Paha ei vedä puoleensa hyvyyttä vaan samoja voimia kuin mitä itse edustat. Jaksatko elää koko elämäsi pahuudessa ilman että kukaan rakastaa tai edes haluaa sinulle mitään hyvää? Kohtaat vain muita pahantahtoisia ihmisiä ja saat kokea miltä kirousten ja pahantahtoisuuden kohteena oleminen tuntuu.


    • teeparannusjalopeta

      Olen kuullut lähetyssaarnaajien kertovan, että eiuskovia ja siis luonnostaan jo saatanan herruudessa ja alaisuudessa olevia pystyvät noidat jopa surmaamaan. Tietenkin noissakin tapauksessa Jumala on sallinut saatanan heidän poistua niin tästä elämästä. Kristittyyn ja Jumalan armon varassa kulkevaan eivät loitsut ja taiat tehoa.
      Voi sitä ja myös sinua, joka touhuilet noin vakavilla asioilla. Muista että sinäkin kerran kuolet, astut elämän rajan toiselle puolelle. Ei tule olemaan hyvä sinun osa ellet tee parannusta ja käänny pois synneistäsi.
      Jumala tulee rankaisemaan pahuutesi ja joudut ikuiseen eroon Hänestä.

      • MiksiTeitSenMiksiTeitSen

        Kiruksen tekijä joutuu kuoltuaan paikkaan, jossa tämä kiroukseen kuollut on. Sinne sumppuun saatana saa lähettää nämä. Siellä kirouksen lähettäjä saa koko ajan kuunnella kiroukseen kuolleelta, kun se kysyy: "Miksi tapoit minut, miksi tapoit minut, jatkuu, ikuisuuteen ... "


    • Epäonnistunutkirous

      Kun olin yläasteella, muutamat luokkakaverit harrastivat saatananpalvontaa ja kirosivat yhden opettajan. Mutta opettajalle ei tapahtunut mitään. En tiedä miksei se kirous tehonnut, ei ainakaan siksi että opettaja olisi ollut uskovainen ihminen.

    • Sychronicity

      Yhteensattumaa.

      Jos olet kironnut ex-pomosi, miksi hän itse ei kuollut, vaan joku sukulainen? Hyvin toimii loitsut joo...

    • Sisältö-ratkaisee

      Tuppaa olemaan tässä elämässä niin että ihminen uskoo mihin haluaa uskoa. Esim jos peeveleihin uskoo Pekka itse,ne on todellisuutta Pekalle, ei muille. Pekan uskomuksilla ei vaikuteta toisiin. Minä uskon siihen että sekä hyvä että paha ajatus ja teko kimpoaa vastaanottajasta lähettäjälle takaisin. Moninkertaisena. Olen tämän itse kokenut ja nähnyt. Sama minkä nimeen toiveitaan lähettää. Sillä ei ole väliä.

    • LOpemni

      MInä olen ilmeisesti riivattu.

      Saatanan saatanan saatanan Saatana.

    • 875870870

      Ikäviä, hyvin ikäviä asioita tapahtuu ikäville ihmisille lopulta. Johtuuko se sitten, että uhrit kiroavat heitä vai karman laista? Elämää jo pidempään katselleena sanoisin, että paha palaa lähettäjäänsä - vaikka ensin ei siltä näyttäisikään.

      • pahakiertääpahalle

        Se vaan johtuu siitä paskasopasta, jossa paha kiertää toiselta toiselle.


    • kyselytutkimus

      Kuoliko se isäpappa ihan yllättäen vai oliko se jotain sairastanutkin? Mistä sitä tietää vaikka ex-pomo olisi toivonutkin isänsä kuolemaa?

      • 487038

        Tuota minäkin mietin, että jos ex-pomo oli kovaluontoinen, hän saattoi jopa olla hyvillään saamastaan perinnöstä.


    • gfeehv

      Ota huomioon se että jos kiroat jonkun tulet saamaan sen takaisin itseesi

    • puhkuja

      Olen huomannut, että joskus toiveet ja rukoukset todellakin kuullaan. Silloin tulee hyvin selkeä tunne yhteyden saavuttamisesta. Eräs tuttava kuvaili tätä tilannetta sanoilla "jotain tulee läpi".

      Tämä seuraava ei ollut vieno rukous. Olinpahan vaan kyrpiintynyt ihmiseen, joka tekee toimillaan tuhoa niin minulle kuin monille muillekin. Toivoin raivoissani erityisen syvästi, että hän ei tulisi seuraavana päivänä töihin. Minulla ei olisi ollut voimia kohdata taas hänen ilkeyttään. Kumma kyllä hän olikin sairastunut rajuun flunssaan ja jäänyt kotiin. Yleensä hän tulee kuumeisenakin töihin ja pärskii ympäriinsä tartuttaen tautia. Sillä kertaa tauti ei tarttunut muihin.

    • Anonyymi

      En ole saanut mitään kirousta:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe