Eli mulla on Suomessa resepti ko. lääkkeelle jota käytän höyrystimellä. Resepti on ollu aina 1 vuoden voimassa. Olen lähdössä mahd. pattikselle talvee pakoon . Olen käynyt ko. paikassa nuoruudessa 80 luvulla ja nyt olin Phuketissa toissa talvena 1 kk , silloin en kerennyt ottamaan asioista selvää joten ostin paikapäältä ruoho oli ulkona kasvatettu ja minusta täyttä paskaa jos sitä esim vertaa kunnon kukkaan , tosin se oli lähes ilmaista. Nyt ottaisin omat mukaan . Jos jollain on tietoa asiasta mahd . saanut vientiluvan niin voisiko vähän infoo. Apteekissa annetaan kyllä lupa mukaan schengen alueelle mutta Thaimaasta käskivät kysyä lähetystöstä ja sielläkään ei oltu oikein kartalla. Joten asiallisia vastauksia. EI MITÄÄÄN mankihaus juttuja tai osta leidarilta.
Kiitos
BEDROCAN Cannabis respepti
Bedrocan
1
55
Vastaukset
- PanenKunPanettaa
Tämä ei ole 100% varmaa tietoa, mutta Thaimaassa ei taida olla laillista edes reseptillä hommattu cannabis. Varmaan googettamalla löydät tietoa. Maaseudulta löytyy kukkaa, siis ei sitä haketta. Joku tytöistä voi auttaa. God make Grass man makes booze. Älä ota riskejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770