Mitä jos niiiiin rakas kissani kuolee joskus??? Mitä tehdä kun rakastan sitä niin paljon ja menetän sen?
Kissa kuolee
10
82
Vastaukset
- mooooooi
Osta uusi
- termari
Sitä se on eikä valitettavasti sekään karvainen kaveri elä loputtomiin. Kyllä siitä selviää että lemmikki kuolee.
- aikansakutakin
Jos kyseessä on sisäkissa, voit lohduttautua sillä, että sellaiselle vankikissalle kuolema on helpotus.
- kissasisällä
Jaa, ulkokissan omistajana taasen saa potea loppuikänsä huonoa omaatuntoa siitä että on itse aiheuttanut kissansa kuoleman auton alle tai jonkun isomman eläimen saaliiksi kaksijalkaisista pedoista puhumattakaan.
- vessanpönttö
kissasisällä kirjoitti:
Jaa, ulkokissan omistajana taasen saa potea loppuikänsä huonoa omaatuntoa siitä että on itse aiheuttanut kissansa kuoleman auton alle tai jonkun isomman eläimen saaliiksi kaksijalkaisista pedoista puhumattakaan.
So what?
Kissa ON ELÄIN. ei lelu. Kissan paikka on ulkona. Tyhmät kaupunkilais kersat eivät tätä tajua. - Maahes
vessanpönttö kirjoitti:
So what?
Kissa ON ELÄIN. ei lelu. Kissan paikka on ulkona. Tyhmät kaupunkilais kersat eivät tätä tajua.Sinullehan se kissa lelu on. Kissa on LEMMIKKI ja sen paikka on sisässlä, koska se on ihmisestä riippuvaiseksi lemmikiksi jalostettu. Sisäsiittoiset maalaistampiot eivät tätä tajua.
- Hauturi
Lapio mukaan ja monttua kaivamaan laitat monttuun kissan ja peität hyvin.
meillä tikru ninminen mukava kissa katos keskiviikkona eikä oo näkyny. voi olla että joku peto sen on vieny. on kyll aika perseestä jossei se tuukkaan takas. saa nähä. toissa talvena ennenku tikrua edes oli, äiti näki illalla töistä tullessaan kaksi keskikokosta kissanpentua. noh... siitä vähän aikaa toinen kuoli johonki sisäiseen verenvuotoon. ja toinen katos vaan tuosto noin.
- parastatässäelämässä
Olipa törkeän läpinäkyvä provo. Mutta vastaan silti mitä minä teen kun minun rakas kissani kuolee. Todennäköisesti se on laitimmaisen masennuksen paikka ja minä menen perästä.
- rklj
Minun kissani lopetettiin tänään päivystyksessä, oli jo 20 v. Kamala ikävä, se oli minulla pennusta asti. En meinannut millään raaskia lähteä viemään lääkäriin koska tiesin että se on viimeinen matka, mutta kissa voi huonosti. Käytin sen viime keskiviikkona lääkärissä ja sitä yritettiin vielä auttaa, kaksi päivää oli parempi mutta sitten alkoi voida taas huonosti, joi vain vettä. Se on sairastanut munuaisten vajaatoimintaa jo 4 v. Viime yön vielä nukkui minun mahan päällä ja nyt ei enää, on hirvittävän ikävä, olen muutenkin yksinäinen. Kallista on pitää lemmikkiä, on vain pieni eläke mutta kissan hyvinvointi oli tärkeä ja lääkärissä oli käytettävä enemmän kun sairastui. Ostin erikoisruuatkin mitkä ei ole ihan halpoja. Hyvästi ihana kissani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703253
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541859Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471799Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591684- 771584
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411510Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811369The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581132
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251115