Onko tietoa löytyykö markkinoilta pienikokoinen lasertulostin ? Tarkoitus olisi asentaa tulostin pakettiautoon. Plussana olisi tietysti se että tulostimelle riittäisi 12 V mutta se ei ole mikään kynnyskysymys koska invertteri on autossa jo valmiina.
Mustesuihkutulostimen jälki ei kelpaa !!!!
Pieni lasertulostin autoon ??
5
3528
Vastaukset
- talvella?
-Epäilempä jauhojen toimivuutta kylmässä autossa...
-Mustekasetin kanssa on helpompaa, se kulkee taskussa mukana... - vähän
>Mustesuihkutulostimen jälki ei kelpaa
Kyllä kai nykypäivän suihkarit hakkaa laserit tulostusjäljessä, nopeudessa sensijaan laseri on edelleen edellä. - Mikonpoika
Uudessa MikroPC-lehdessä esitellään HP Photosmart, jossa on erityisen hyvä valokuvalaatu-tulostus. Riippuu tietysti mihin tarkoitukseen tulostinta tarvitset?
- Bits©
Tuossa 10 vuotta sitten oli niin, ettei mustesuihkari kelvannut joka paikassa, sen tulostusjälki kun ei kestänyt arkistoinnin vaatimaa 5 vuotta. Ovat kuitenkin kehittyneet huimasti siitä niin printterit kuin musteet, nykyiset ovat arkistoitavissa. Parhaiden nykyisten mustesuihkareiden muste kestää paremmin kuin valokuva.
HUOKM! Tämä ei välttämättä päde käytettäessä halpamusteita, mutta isoimpien valmistajien omilla tuotteilla kyllä.
Vai mikä se syy on miksei mustesuihku kelpaisi? Tuollainen salkkukokoinen olisi joka suhteessa ehdottomasti käytännöllisin. - Janne
Kuumentimet ei kestä tärinää. Isommissa on halogeenipoltin ja pienemmissä vastukset. Kosteuden ja lämpötilan vaihtelu myöskin tekee stopin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161