Kuinka saan txt tiedoston muutettua pdf muotoon ?
pdf tiedostoa vaativat useat firmat joihin olen yrittänyt hakea
mutta cv on työpöydällä txt muodossa !
Kuinka saan txt tiedoston muutettua pdf muotoon ?
13
3211
Vastaukset
Avaa se txt tiedosto, kopioi kaikki teksti leikepöydälle, avaa tekstinkäsittelyohjelma ja liitä teksti sinne. Sitten tallennat PDF:ksi. Voi olla myös PDF-vienti tai tulostus PDF tiedostoon. Riippuu vähän taas tilanteesta.
- Helppoa..a
Avaa komentorivi. Ja kirjoita rename tiedostosi nimi.txt ja kirjoita uudelleen uusi nimi.pdf
- 94xzjrPr
Melkoinen aivopieru. Ei nimen muuttaminen muuta tiedoston sisältöä.
Seuraava kylläkin mikäli komentoriviä haluaa.
pandoc tiedosto.txt -o tiedosto.pdf
Helpompaa yksittäiselle tiedostolle on avata tekstitiedosto Libreofficella (ilmainen). Siistiä ulkoasua ja tallentaa tiedosto odt muodossa tulevaa käyttöä varten. PDF tulee Libreofficella kunhan nappia painaa.
Jopa MS Officessa on nykyään PDF:ksi vienti, mutta järkevämpää tietysti käyttää LibreOfficea, jos itse kustantaa sovelluksensa. Tai siis LibreOfficen tapauksessa ei kustanna. ;)
https://fi.libreoffice.org/- Palstaturisti
Jos et halua asentaa mitään ohjelmia niin ilmaisella pilvipalvelulla myös onnistuu kääntäminen:
http://www.texttopdfconverter.com/
tuo em esim. ymmärtää kääntää ääkköset.
Muista tallentaa syntyvä PDF dokkari. - Vaikka_dopdf_llä
.
Voit asentaa dopdf:n virtuaaliseksi pdf -tulostimeksi ja saat tulostettua mistä ohjelmasta vain suoraan pdf:ksi
http://www.dopdf.com/fi/
. - coverteri
convert tiedosto.txt tiedosto.pdf
- pdf
http://www.texttopdfconverter.com/
Tällä onnistu !
nyt on pdf cv - fdsafdsa
Sinulla on siis CV tai työhakemus tehty notepadilla? Oikeasti?
Vinkki: Suurin ongelmasi työnsaannissa ei ole tiedoston muuntaminen toiseen formaattiin...- officeja_on
Juu, ei voi olla hämmästelemättä... ;-D
Windows 10:ssä näyttäisi muuten tulevan vakiona PDF-tulostin, XPS:n lisäksi. Tai en tiedä, vaikka olisi ollut jo kasissa, kun en ole sitä juuri käyttänyt. PDF-tiedostoon tulostaminen pitäisikin olla jo itsestäänselvä ominaisuus. Windows 7:aan olen kai joskus ladannut CutePDF:n. Saas nähä muuten, kuinka paljon tulee ongelmia Windows-käyttäjillä XPS-tiedostojen kanssa, jos on paremman puutteessa käytetty dokumenttien arkistointiin. - fdsafdsa
officeja_on kirjoitti:
Juu, ei voi olla hämmästelemättä... ;-D
Windows 10:ssä näyttäisi muuten tulevan vakiona PDF-tulostin, XPS:n lisäksi. Tai en tiedä, vaikka olisi ollut jo kasissa, kun en ole sitä juuri käyttänyt. PDF-tiedostoon tulostaminen pitäisikin olla jo itsestäänselvä ominaisuus. Windows 7:aan olen kai joskus ladannut CutePDF:n. Saas nähä muuten, kuinka paljon tulee ongelmia Windows-käyttäjillä XPS-tiedostojen kanssa, jos on paremman puutteessa käytetty dokumenttien arkistointiin.Minulla on Foxit Reader pdf:iä varten ja se paitsi sisältää muunnoksen pdf-tiedostoksi, on lisännyt näköjään myös mahdollisuuden "tulostaa" pdf-tiedostoksi.
Mutta kun löytyy ilmaisia office-ohjelmistoja, kuten Libre-office, niin miksi joku kirjottaisi notepadilla tai vastaavalla.
Itse kyllä pitäisin tärkeimpänä itse tekstiä, eli mitä hakija osaa ja mitä on tehnyt, mutta se nyt vain menee niin, että työnantajista löytyy paljon sellaisia, joita kiinnostaa enemmän se miltä jokin näyttää kuin se mikä sisältö on, joten kirjoittamalla hakemukset notepadilla vähentää kyllä työnsaantimahdollisuuksiaan. - tai_sitten_ei
fdsafdsa kirjoitti:
Minulla on Foxit Reader pdf:iä varten ja se paitsi sisältää muunnoksen pdf-tiedostoksi, on lisännyt näköjään myös mahdollisuuden "tulostaa" pdf-tiedostoksi.
Mutta kun löytyy ilmaisia office-ohjelmistoja, kuten Libre-office, niin miksi joku kirjottaisi notepadilla tai vastaavalla.
Itse kyllä pitäisin tärkeimpänä itse tekstiä, eli mitä hakija osaa ja mitä on tehnyt, mutta se nyt vain menee niin, että työnantajista löytyy paljon sellaisia, joita kiinnostaa enemmän se miltä jokin näyttää kuin se mikä sisältö on, joten kirjoittamalla hakemukset notepadilla vähentää kyllä työnsaantimahdollisuuksiaan.Niin se työkin hyvin usein on .. miten vakuuttavalta joku näyttää ;)
- Virtuaalitulostimia
Kokeile näitä virtuaalitulostimia.
1. PrimoPDF
2. Bullzip PDF Printer
Toimivat siten, että avaat sen TXT-tiedostosi millä tahansa tekstitiedostojen muokkaukseen ja lukemiseen tarkoitetulla ohjelmalla ja sitten sieltä valitset "Tiedosto >> Tulosta" ja valitse tulostimeksi joko PrimoPDF tai Bullzip PDF Printer.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779