Moi olen yrittänyt googletella apuja tähän ongelmaan, mutta lähinnä löytyy vain viestejä jostain naisten foorumeilta "kun miehellä ei seiso" missä naiset spekuloi keskenään näitä juttuja.
Erosin pitkästä (yli 5v) parisuhteesta viime keväänä. Tämä oli ensimmäinen oikea suhteeni ja ainoa seksikumppanini. Oli kuitenkin aika erota. Lyhyen yksinolon jälkeen olen alkanut haalimaan itselleni "hoitoja". Harmi vaan, että minulla ei seiso kun voisi harrastaa seksiä. Viimeistään kun molemmat on alasti, niin se vaan ei toimi. Olen ollut selvinpäin ja myös humalassa. Exän kanssa toimi molemmilla kerroilla, tosin humalassa en voinut laueta. Sinällään harmillista, koska olen fantasioinut useaan otteeseen harrastavani seksiä joskus tällaisten naikkosten kanssa. Mietin pitäisikö varata aika lääkäriin vai odotella ajan kanssa? AIka epävarmaksi alkaa itsensä tuntemaan pikkuhiljaa.
Ero ja ei seiso enää
8
3021
Vastaukset
- MatonAlleLakaistu
Ehkäpä sun pitäisi käsitellä se eroasia loppuun...
- oman_kullan_kainalossa
Kyllä se ohi menee, vaatii aikaa ja oikean parin. Itse erosin pitkäaikaisesta liitosta ja seksistä tuli helppoa vasta muutaman kuukauden jälkeen. Syynä oli vain syvän tuntemuksen puute, rakastaminen, ei sen enempää.
- terveoot
Et oo sairas vaan harvinaisen terve ! seksi kuuluu rakastavaan suhteeseen eikä irrallisena pökkimisenä kenen tahansa kans. Sun keho ja mieli on hyväs yhteydes ja toivottavasti et tee väkivaltaa ittelles hakeutumalla pelkän seksin merkeis juttuihin. Etsi hyvä kumppani, sure ero ensin ja kaikki toimii niinku pitääkin.
- yksilöllistä
Yksilöllisiä tilanteita, ota rennosti ja anna itsellesi kaikki henkisesti tarvittava aika. Odotellessa harrasta vaikka erilaista liikuntaa ymv. ja aikanaan kaikki taas loksahtaa aivan luonnollisesti paikoilleen. Työstä ero kaikessa rauhassa.
Aivan normaalia pitkän suhteen jälkeen, että "halu ja kalu" eivät ole synkroonissa, kunnes eron ja loppuneen läheisyyden on prosessoinut, jossa henkinen valmius uuteen intiimiin läheisyyteen ei vielä ole valmis (lisäksi kyse on ollut ainoasta seksikumppanista, eli luonnollinen tilanne / seuraamus senkin suhteen).
Joillakin eron jälkeen libido on kiusallisenkin vahva ja menoa riittää enempi kuin todellisuudessa henkisesti osaa sulattaa ja sitten jossakin vaiheessa tulee jonkin asteinen rauhoittumisvaihe. Liika "seksikiire" voi myös lykätä eron todellista prosessointia ja se sitten odottaa kiireen laannuttua.
Toisaalta toisille eri pituiset irtosuhteet ja erilaiset satunnaiset kohtaamiset ovat toimivia ja psykelleen luontevia ja osa taasen tarvitsee syvemmän henkilökemian intiimille suhteelle. Joillakin on vakavempien suhteiden välissä eri pituisia taukoja ja / tai kevyempiä kohtaamisia.
Yksilöllisiä asioita joissa ei ole saarnaajien subjektiivisiä "niin kuin pitääkin" ehdottomuuksia. - ggfdgfd
Täällä toinen samanlainen. Kahdeksan vuoden parisuhde päättyi ja aika isolta elämänmuutokselta tuntuu. En saa seisokkia hyvin pysymään edes yksikseni, joten en ole viitsinyt lähteä naisia etsimään. Kai tämä on sitä samaa kuin seisokin menetys masentuneenakin. Seksuaaliset tunteet eivät ole riittävän vahvoja kun suru erosta varjostaa näitä tunteita.
Ei varmaan auta kuin odotella ja tottua uuteen tilanteeseen. Tosin en kyllä seisokin katoamisen pelossa lähde erakoitumaankaan. Jos kiinnostaa mennä baariin ja tuoda sieltä nainen kotiini jatkoille, niin teen näin. Jos seksi ei onnistu, niin sitten se ei onnistu. En usko, että näillä negatiivisilla kokemuksilla kuitenkaan erektio-ongelmaa itselleni rakennan, koska tiedän, että olen täysin kykenevä saamaan ja pitämään erektion, koska aiemmassa suhteessani siihen kykenin järjestelmällisesti. Itsellänikin suhteen alkuaikoina oli ongelmia laukeamisen kanssa, mutta ei enää vuosiin.
Toivottavasti ensimmäiseksi parisuhteen jälkeiseksi seksikumppaniksi löytyy ymmärtäväinen nainen. - Hinttitutka
Aloittaja taitaa olla homo?
- kovakullimies69
EI MUNA SEISO JÄTKÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kovakullimies69
IMPOTENTTI :DDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812