Sairaala/terveydenhoito Turkissa

AuringostaNauttija

Te jotka olette matkustaneet Turkissa ja joutuneet sairaalahoitoon tai käyttämään terveydenhuollon palveluja haluaisin kuulla kokemuksianne. Tiedän jo itse kerran kokeneena terveydenhoito on alkeellista ja kävi myös hyvä tuuri että maksu hoitui eurooppalaisen vakuutusyhtiön korttia näyttämällä. Minua kiinnostaisi tietää minkälaista hoitoa te olette saaneet ja miten saitte hoidon maksettua? Itse sairastuin Sidessä angiinaan,olisivat ottaneet osastolle mutta sain puhuttua itselleni lääkkeet niin loma sai jatkua. Uusi reissu olisi suunnitteilla ja lapsia mukana,terveydenhuolto silti huolettaa . Kertokaa lääkärissäkäynti kokemuksia Siden ja alanian alueelta. Kiitos vastauksesta

6

1493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oko

      Alaniassa 2 vuotta sitten lapsi iski päänsä ja hoidettiin uudessa sairaalassa, toki vakuutuksen piikkiin. Ehkä vähän turhankin tarkkaan, jouduin sanomaan että nyt loppuu tutkimukset ja lähdetään omalla vastuulla jatkamaan lomaa.... Tutkiva neurologi (!) oli työskennellyt Suomessa ja osasi kyllä hommansa, mutta hieman oli rahastamisen makua, kun olisi vaikka mitä tutkimuksia halunneet sitten tehdä...

      • näinmulle

        Lähes kaikissa lomakohteissa yritetään pitkittää sairaalassa oloa rahastus mielessä. Se on valtava bisnes myös. Turkista on vain hyviä kokemuksia, sekä lasten että aikusten kohdalla.
        Kerran eräässä toisessa kohteessa yritettiin pitää väkisin sairaalassa vatsataudin jäljiltä, vaikka olo oli jo ihan ok. Eivät olisi päästäneet lähtemään, muuten kuin uhkasin ottaa yhteyttä vakuusyhtiöön välittömästi. Ei kauaa mennyt kun sain lähteä pois sairaalasta. Se on hyvä konsti, jos tulee vaikeuksia poispääsyn kanssa. Yrittävät nyhtää vakuutusytiöiltä, kun sopimukset on ok...olkaa tarkkoja. Toki hyvä, että hoitoa saa, mutta joskus siinä piilee riski joutua viettämään loma sairaalassa.


    • Mxmkdkfk

      Alaniassa sairastuin mahatautiin. Hotellin lääkäri olisi halunnut ottaa kaikenlaisia kokeita, mutta kieltäydyin osasta, koska ne oli mun mielestä turhia. Ei maksanut paljon mitään, ja vakuutus tietenkin kattoi kaiken.

      • paskamaa

        Alanyassa sairastuu helposti vatsatautiin. Niin surkea hygieniataso. Suomiravintoissa kun syöt saat 100% varmasti ripulin.


      • Lääkritäti

        Juo vähemmän alkoholia, niin mahakin kestää.


    • Kolotus

      Mikä ihmeen Alania??

      Turkissa olen saanut asianmukaista hoitoa vaivoihini. Olen kyllä kuullut ja tiedän, että sairaalasta ei meinata päästää pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe