Mun nais simini on toimittaja uralla. Sitten tuli päivän tehtäväksi kirjottaa artikkeli. Löytyykö se tietokoneelta tämä toiminto?
Sims 4 ja toimittajan ura
5
4608
Vastaukset
- Simahtanut
Joo.
(Jos kirjoitat jostain simistä positiivisen artikkelin, niin välit hänen kanssaan paranevat, jos ikävän jutun, niin välit huononevat. Kummassakin tapauksessa toimittajan työsuoritus kuitenkin paranee.)- Simahtanut
Auts - tulipa mokattua oikein kunnolla, sorry. Kirjoitin vastauksen Sims 3:n mukaan. TS 4:ssä on kuitenkin suunnilleen sama homma sillä erotuksella, että päivän tehtävää varten pitää haastatella neljää henkilöä ja kirjoittaa vastaavasti neljä juttua, eli yksi jokaisesta. Voi kuitenkin haastatella vaikka kaikki ensin ja kirjoittaa jutut vasta sitten, ettei tarvii pomppia ihan niin paljon sinne ja tänne. Porukka suhtautuu toimittajan työhön sen verran suopeasti, ettei ongelmia juuri pitäisi tulla.
- Anonyymi
Mut miten sims 4 pystyy kirjottaa artikkeleita ylipäätää
- Anonyymi
ensin haastattele jotain simiä hänen elämästään. Sitten siirry tietokoneelle ”kirjoita” osioon, jonne pitäisi ilmestyä ”kirjoita positiivinen artikkeli” ja ”kirjoita negatiivinen artikkeli” paina jompaa kumpaa
- Anonyymi
Ei Sims 4 peli Hilla
T.Hilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914