Saako kanarialta(tarkemmin playa del ingles, gran canaria) vielä nukahtamis-/unilääkkeitä ilman reseptiä? Olin viimeksi vuonna 2006 ja silloin vielä sai, olikohan nimi Limovane, vastasi suomen Imovane, mikähän mahtaa olla tilanne nyt?
Nukahtamis-/unilääkkeet
7
1790
Vastaukset
- aadalmiina
kyllä saa ostan itse jokavuosi kun käyn canarialla dormidina merkki ei aiheuta sivuvaikutuksia
- Xormidina
Ei saa limovania ilman reseptia. Dormidinaa kylla sitahan mainostetaankin telkkarissa reseptittomana laakkeena. Jos toisit omat laakkeet mukana?
- Dormidina
Se etta tata Dormidinaa saa ilman reseptia ei tarkoita sita etteiko siina ole sivuvaikutuksia,tai etta se kay muitten kaytossa olevien laakkeiden kanssa yhteen. Kannattaa lukee laatikoln sisalla oleva kayttöohje.
- aadalmiina
minulle Dormidiina käy kun ei ole muita lääkkeitä enkä ota kokapäivä ,ainoastaan silloin kun en ole nukkunut moneen yöhön.
- hyviäuniavaan
Suomessahan on nyt parin vuoden ajan saanut myös melatoniinituotteita reseptivapaasti. Pistä googleen "reseptivapaat unilääkkeet", siinä on listaa tarjonnasta.
- Tormi
Voiko Dormidinaa tilata netin kautta turvalliselta myyjältä.
- luepalstaa
parhaiten nukahdat lukemalla tätä palstaa asiakeskusteluineen. Ei sitten troppeja tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316336- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 133044
- 292332
- 122317
- 1621926
- 251842
- 281594
- 1051392