Kotoa karkaamassa

Bussillakuuseenjatakasi

Vanhempani eivät päästä minua lähtemään bussilla tyttökaverini luokse 300km päästä koska äiti ja isä ovat uskovaisia eivätkä hyväksy tätä uskotonta tyttöä.
Ajattelin että lähtisin kertomatta bussilla tytön luokse. Soittaisin bussissa porukoille että menen tytön luo, eli kerron kyllä enkä sulje vain puhelinta ja lopeta yhteydenpitoa.
Miten vanhemmat voisivat reagoida? Eivätkai he perään sentään lähde? Olisin siellä ehkä pari päivää ja tulisin takaisin. Minun on vain ihan pakko saada nähdä hänet pitkästä aikaa.

8

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bussillakuuseenjatakasi

Ja tosiaan oon 15 vuotta kuin myös likkakin

• Bussillakuuseenjatakasin

Ja olen tosiaan 15 vuotta kuin myös tyttökin.

• menisinitekkin

No kyllä tuon ikäisen pitäisi osata jo tehdä omat päätöksensä. Mene jos haluat.

• qrhoph

Olet varmaan ollut kesätöissä ja hankkinut rahat tuota matkaa varten. Mitähän kaverin vanhemmat tuumaavat, kun heille ilmestyy hapannaama murkku ruokapöytään?

• Bussillakuuseenjatakasi

Juu suurimman osan olen itse hankkinut, mutta otan kakskymppiä lainaan porukoitte lompakosta että pääsen perille, ja paluumatkaa varten pyydän heitä varmaan myös lisäämään vähän rahaa tilille. Tuskimpa he minua sinnekkään haluavat jättää :D

• enkerro.omaani.sori

Sori ku kysyn, alottaja, mut mitä uskontoo ootte?

• lolololollolo

xD Se on lesta

• SuomiMies16

Just tän takia en pidä uskovaisista! Koska yli puolet on asioista jätettävä pois. Kyllä sinä voit mennä tyttöystäväsi luo. Tunnen henkilön jolla ei ole edes puhelinta... kuulitteko? EI EDES PUHELINTA koska hän uskoo tosissaan jumalaan. Toi on ehkä ihan pikkusen törkeää ettei anneta toisen rakastaa jotaan naista vain turhan USKONNON takia. Vihasin uskontoa jo koulussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7335
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3897
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3470
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2612
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      2605
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2403
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2339
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2219
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2045
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1922
    Aihe