Alusvaate ostoksilla

moonikav

Olin päättänyt laittaa alusvaatteeni uusiksi. Lähdin kaupungille ja kiertelin alusvaateliikkeitä kyllästymiseen saakka löytämättä mitään. Aloin jo tuskastua ja päätin mennä kahvilaan juomaan kupin lattea. Selailin paikallislehteä ja silmiini osui ilmoitus erään alusvaateliikkeen loppuunmyynnistä. Katsoin kelloa ja totesin, että minulla on vartti aikaa ehtiä liikkeeseen ennenkuin ovet menevät kiinni. Säntäsin juoksuun ja ehdin kuin ehdinkin ovesta sisään muutamaa minuuttia vaille kuusi.
Katsahdin seinille jotka ammottivat tyhjyyttä. Vain minulle saattoi käydä näin. Aloin katsella muutamia korissa olevia alushousuja kun myyjä tuli takahuoneesta. Hänen kasvoiltaan paistoi pettymys…liekö ajatellut juuri tulevansa sulkemaan ovet.
Nainen katsoi minua päästä varpaisiin ja alkoi hymyillä varauksetta ja hieman vinosti.
– Hei! Taisin myöhästyä pahasti. Sain sanottua. Naisen katse sai sanat juuttumaan kurkkuuni.
– Jos sinulla ei ole kiire, niin odatahan hetki. Laitan ovet lukkoon ja näytän sinulle mitä olen juuri laittanut laatikoihin. Nainen sanoi hymyillen.
Ajatus jäämisestä naisen kanssa kahden nosti niskakarvani pystyyn. Mietin sekunnin ja totesin naisen olevan vaaraton. Ei kukaan noin kaunis ja hyvä käytöksinen voinut olla vaarallinen… eihän?
-No niin, seuraa perässä niin näytän valikoiman. Otatko kupin kahvia… ai, mutta sinulla ei varmasti ole aikaa jäädä perjantai iltana sovittamaan tuntikausiksi vaatteita?
– Ei, ei ei ei, minulla on ihan vapaata kun mieskin on matkoilla. Ja kiitos, kuppi kahvia todella maistuisi. Sanoin vaikka edelliset kupilliset pyrkivät jo ulos.
– Saisinko käyttää vessaa ? Kysyin myyjältä.
-Toki, heti siinä vasemmalla. Ja hei, minä olen Anne. Nainen huikkasi hymyillen.
– Kiitos. Niin ja minä olen Riina. Sanoin kiitollisena vessan pääsystä.

Vessassa tajusin, että minulla oli vanhat kauhtuneet alushousut, jotakin oli pakko tehdä. Enhän voinut esitellä myyjälle rikkinäisiä sloggejani! Päätin siis ottaa ne pois ja sulloa käsilaukkuuni.
Varovasti avasin vessan oven ja katsoin takahuoneeseen. Anne-myyjä oli selin minuun vain alusvaatteet päällään. Ensimmäinen ajatus oli juosta pois. Toki olin joskus haaveillut naisen koskettamisesta mutta silti.
Kuin lukien ajatukseni, Anne kääntyi ja sanoi:
– Tule vaan, ajattelin että sinun on helpompi uskaltautua riisumaan jos minäkin olen vain alusvaatteissani. Siis riisuutua sovitusta varten. Anne hymyili vilpittömäsi ja tarjosi kahvikupin.
– No, jospa otan sitten paidan jo pois niin voit esitellä mitä sinulla on myydä. Sanoin ja hymyilin jo hieman vapautuneemmin.
Siemaisin kahvia ja aloin riisua puseroani.

Anne kaiveli laatikoista toinen toistaan seksikkäämpiä alusvaatteita.
Yhtäkkiä muistin että olin ottanut alushousut pois, mutta se oli myöhäistä koska olin jo laskemassa housujani.
– Älä häpeile, en minäkään käytä alushousuja. Anne sanoin ja ktsoi minua arvioivasti.
Taas nainen luki ajatukseni. Hänen katseensa sai jonkin sisälläni värähtämään. Kieltämättä, Anne oli kaunis ja muodot oikeissa paikoissa. Huomasin, että hänen nänninsä olivat kovettuneet. Miksi kiinnitin huomiota? Olenhan hetero… mutta toisaalta, nainen oli kaunis!
– Tässä ensimmäiset liivit, voin auttaa ne sinulle päälle. Anne sanoi hieman kähentyneellä äänellä.
Käännyin ympäri ja annoin naisen pukea liivit minulle. Pukiessaan pitsisiä liivejä päälleni, Anne hipaisi vahingossa rintaani ja suustani pääsi ynähdys.Tuntui kuin sähköisku olisi lävistänyt minut! Anne jatkoi liivien kiinnitystä ja samalla tunsin hänen huulensa niskassani.En voinut kuin seistä! Tunsin kuinka jalkovälini alkoi kostua ja olisin halunnut koskettaa itseäni alapäästä. Taas ajatukseni lukien Annen toinen käsi siirtyi alastomalle pakaralleni. Hän hivutti kättään suoraan pyhimpääni hitaasti ja samalla suudellen niskaani. Olin jähmettynyt ja samaan aikaan jalkani oli vetelät. Ajattelin, että nyt minun on kasattava itseni. Käännyin ympäri ja näin alastoman Annen edessäni. Rinnat kutsuvana pystyssä. Minun oli pakko suudella tuota kaunista naista ja samalla siirsin käteni hänen rinnalleen. Tunsin rinnan pehmeyden ja samalla minun oli saatava tuo ihana kova nänni suuhuni. Imaisin hellästi nännin suuhuni ja annoin kieleni tanssia rinnalla. Anne värähti ja otti minua hiuksista kiinni ja painoi minut polvilleni. Näin edessäni Annen posliinin. Kaunis näky ja huumaava tuoksu. Katsoin Annea ja hän hymyili.
– Ei taida olla ensimmäinen kertasi? Anne sanoi hymyillen.
– On ensimmäinen muttei taatusti viimeinen sopersin ja pyysin Annea käymään sohvalle makaamaan.
Anne kävi makaamaan ja minä asetuin hänen rintansa päälle istumaan selin hänen kasvoihinsa. Annoin itseni taipua tuonne tuoksuvaan posliiniin. Levitin sormilla Annen häpyhuulia ja imaisin varovasti klitorisken suuhunui. Leikin kielelläni klitoriksen ympäristössä ja kuulin kuinka Anne voihki. Hänen mahlansa oli makeaa ja tuoksuvaa. Äkkiä tunsin kuinka Annen asento allani muuttui ja tunsin lämpimän kieleni omassa kosteassa vaossani. Voi luoja, ei tämä voi olla totta. Jatkoin omaa le

1

1446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nohitto

      hitto. loppu kesken

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe