Teimpä hyvät auto kaupat kun vaihdoin diisseli Avensiksen Lada Samaraan. Ladassa on paremmat ajo ominaisuudet ja sain viellä kaupan päälle parempi peltisen auton. Alkoi pelottamaan tuo sika huono mootori ja viellä kun ruoste alkoi kukkimaan oli helppo tehdä päätös. Minulle kun on viellä tärkeetä että raha menee itä suuntaan. Länsi autoja en osta.
Vaihdoin Avensiksen Ladaan
7
<50
Vastaukset
- Möly_Kommari
Lada tehdään Venäjällä. Venäjä on huomattavasti lännempänä kuin Japani. Vaihdoit siis länsimaisempaa autoon. Seuraavaksi voisit ehkä vaihtaa Skodaan. Tsekki on lännempänä kuin Venäjä.
- vaihdoin.parempaan
Tsekki on viellä enemän lännessä kun Suomi minun rahat ei länteen päin liiku vaan itään ,aina on minula ollut itä auto ja on viellä tulevaisuudesakin.
- Jokupahavikaon
Aloittaja taitaa olla oikein kunnon masokisti sillä ei tuollaista ainakaan terve ihminen tee ikinä.
Omapa on urpon asia mutta voisi kyllä yrittää hakea apua ammattiauttajalta vai onkohan jo liian myöhäistä?- sinäolettäysipelle
Hae itse ammattiapua kun olet aina provoilemassa !
Hajoa Tojotaasi !
- Ex-samaristi
Samarassa paljon muuta ole kuin maastovara. Ei näillä nyky autoilla metsäautotietä pitkin ajeta...
- Lisää_Faktaa
Onhan siinä. Paremmat ajo-ominaisuudet kuin Tojossa ja onhan se talvella huomattavasti lämpimämpikin.
- Ex-samaristi
Samara ei ole pelkästään lämmin vaan kuuma :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790