Peilin irrotusneuvoja vailla

lepatus

Olen kiinnittänyt pyöreän peilini oveen kaksipuolisilla tarratyynyillä, ja nyt ongelmana on sen irrotus. Olen yrittänyt työntää seinän ja peilin väliin kapealla lastalla tarroja irti, mutta sillä en onnistu. Onko olemassa jotain ainetta, jota voisi laittaa peilin ja seinän väliin, jotta irrotus onnistuisi. Tarratyynyjä on laitettu todella paljon kiinnitysvaiheessa, ja haluaisin sen ehjänä pois jotta voisin laittaa sen uuteen kotiini, ja oli ostettaessa melkoisen hinnakaskin. Olen todella kiitollinen neuvoista!!!!

10

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xreiska

Ohuella ja kapealla peltiliuskalla "sahaat" tarrat peilin ja seinän välistä. Pitäisi toimia.

• lepatus

Kiitos vinkistä, mutta olen tuota tekniikkaa käyttänyt kapealla pitkällä lastalla, enkä onnistunut saamaan sillä peiliä irti. Otan mielelläni vielä neuvoja vastaan.

• lepatus

Olen tuota tekniikkaa käyttäen yrittänyt irrottaa peiliä kapealla lastalla. Ei onnistu. Kiitos kuitenkin neuvostasi. Otan enemmän kuin mielelläni neuvoja vastaan lisää. Muuton takia peilin irrottamiseen on aikaa vain pari viikkoa jos ihan sitäkään.

• xreiska

No "kapea lasta" ei toimi kuten ohut peltinen (taipuisa) liuska. "Sahausliike" edestakaisin synnyttää lämpöä joka puree tarraliuskan läpi. Siis ei työnnellä kasaan vaan tarra koko mitalta edestakaisin ylh. alas "sahataan" läpi.

On toiminut ainakin joka kerta kun olen noin tehnyt. Jos et saa toimimaan, teippaa ( ilmastointi teipillä) rautasahan terä esim. liuskaan kiinni. "Sahausliike" sitten peiliä vasten ettet vahingoita ovea turhaan.

• diipadaii

Ihan normaali sahalaitainen veitsi

• xreiska

Usein kahvan aiheuttama kulma seinää (ovea) vasten estää hyvän tuloksen. Kuinka pitkiä veitsiä löytyy ? Olen "sahannut" liuska/ r-sahanterä yhdistelmällä kokonaisen ( ei pala-) peilin 1200x 1400 mm:n irti.

• erkkinimim

Siimalla sahaamalla helposti. Jos vain saat siimaa jostain niin sillä lähtee.

• 57457

Juu siima tai vahva pianolanka!

• jättää peilin ovehen

• vinkkimies

Kuumailma puhallin vaikka biltemasta 19€, varovasti alat lämmittää peiliä kauttaaltaan, tarpeeksi lämmettyään kaikki tarrat irtoavat helposti...ammattilaiset käyttävät esim näyteikkuna teippausten poistossa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      194
      11384
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      118
      10824
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      235
      6220
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      185
      5024
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3496
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3475
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2323
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      300
      1872
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      8
      1731
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1634
    Aihe