Peilin irrotusneuvoja vailla

lepatus

Olen kiinnittänyt pyöreän peilini oveen kaksipuolisilla tarratyynyillä, ja nyt ongelmana on sen irrotus. Olen yrittänyt työntää seinän ja peilin väliin kapealla lastalla tarroja irti, mutta sillä en onnistu. Onko olemassa jotain ainetta, jota voisi laittaa peilin ja seinän väliin, jotta irrotus onnistuisi. Tarratyynyjä on laitettu todella paljon kiinnitysvaiheessa, ja haluaisin sen ehjänä pois jotta voisin laittaa sen uuteen kotiini, ja oli ostettaessa melkoisen hinnakaskin. Olen todella kiitollinen neuvoista!!!!

10

105

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xreiska

Ohuella ja kapealla peltiliuskalla "sahaat" tarrat peilin ja seinän välistä. Pitäisi toimia.

• lepatus

Kiitos vinkistä, mutta olen tuota tekniikkaa käyttänyt kapealla pitkällä lastalla, enkä onnistunut saamaan sillä peiliä irti. Otan mielelläni vielä neuvoja vastaan.

• lepatus

Olen tuota tekniikkaa käyttäen yrittänyt irrottaa peiliä kapealla lastalla. Ei onnistu. Kiitos kuitenkin neuvostasi. Otan enemmän kuin mielelläni neuvoja vastaan lisää. Muuton takia peilin irrottamiseen on aikaa vain pari viikkoa jos ihan sitäkään.

• xreiska

No "kapea lasta" ei toimi kuten ohut peltinen (taipuisa) liuska. "Sahausliike" edestakaisin synnyttää lämpöä joka puree tarraliuskan läpi. Siis ei työnnellä kasaan vaan tarra koko mitalta edestakaisin ylh. alas "sahataan" läpi.

On toiminut ainakin joka kerta kun olen noin tehnyt. Jos et saa toimimaan, teippaa ( ilmastointi teipillä) rautasahan terä esim. liuskaan kiinni. "Sahausliike" sitten peiliä vasten ettet vahingoita ovea turhaan.

• diipadaii

Ihan normaali sahalaitainen veitsi

• xreiska

Usein kahvan aiheuttama kulma seinää (ovea) vasten estää hyvän tuloksen. Kuinka pitkiä veitsiä löytyy ? Olen "sahannut" liuska/ r-sahanterä yhdistelmällä kokonaisen ( ei pala-) peilin 1200x 1400 mm:n irti.

• erkkinimim

Siimalla sahaamalla helposti. Jos vain saat siimaa jostain niin sillä lähtee.

• 57457

Juu siima tai vahva pianolanka!

• jättää peilin ovehen

• vinkkimies

Kuumailma puhallin vaikka biltemasta 19€, varovasti alat lämmittää peiliä kauttaaltaan, tarpeeksi lämmettyään kaikki tarrat irtoavat helposti...ammattilaiset käyttävät esim näyteikkuna teippausten poistossa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22