Peilin irrotusneuvoja vailla

Olen kiinnittänyt pyöreän peilini oveen kaksipuolisilla tarratyynyillä, ja nyt ongelmana on sen irrotus. Olen yrittänyt työntää seinän ja peilin väliin kapealla lastalla tarroja irti, mutta sillä en onnistu. Onko olemassa jotain ainetta, jota voisi laittaa peilin ja seinän väliin, jotta irrotus onnistuisi. Tarratyynyjä on laitettu todella paljon kiinnitysvaiheessa, ja haluaisin sen ehjänä pois jotta voisin laittaa sen uuteen kotiini, ja oli ostettaessa melkoisen hinnakaskin. Olen todella kiitollinen neuvoista!!!!
10130
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Ohuella ja kapealla peltiliuskalla "sahaat" tarrat peilin ja seinän välistä. Pitäisi toimia.

Äänestä
  • Kiitos vinkistä, mutta olen tuota tekniikkaa käyttänyt kapealla pitkällä lastalla, enkä onnistunut saamaan sillä peiliä irti. Otan mielelläni vielä neuvoja vastaan.

Äänestä

Olen tuota tekniikkaa käyttäen yrittänyt irrottaa peiliä kapealla lastalla. Ei onnistu. Kiitos kuitenkin neuvostasi. Otan enemmän kuin mielelläni neuvoja vastaan lisää. Muuton takia peilin irrottamiseen on aikaa vain pari viikkoa jos ihan sitäkään.

Äänestä
  • No "kapea lasta" ei toimi kuten ohut peltinen (taipuisa) liuska. "Sahausliike" edestakaisin synnyttää lämpöä joka puree tarraliuskan läpi. Siis ei työnnellä kasaan vaan tarra koko mitalta edestakaisin ylh. alas "sahataan" läpi.

On toiminut ainakin joka kerta kun olen noin tehnyt. Jos et saa toimimaan, teippaa ( ilmastointi teipillä) rautasahan terä esim. liuskaan kiinni. "Sahausliike" sitten peiliä vasten ettet vahingoita ovea turhaan.

Äänestä

Ihan normaali sahalaitainen veitsi

Äänestä
  • Usein kahvan aiheuttama kulma seinää (ovea) vasten estää hyvän tuloksen. Kuinka pitkiä veitsiä löytyy ? Olen "sahannut" liuska/ r-sahanterä yhdistelmällä kokonaisen ( ei pala-) peilin 1200x 1400 mm:n irti.

Äänestä

Siimalla sahaamalla helposti. Jos vain saat siimaa jostain niin sillä lähtee.

Äänestä
  • Juu siima tai vahva pianolanka!

Äänestä

jättää peilin ovehen

Äänestä

Kuumailma puhallin vaikka biltemasta 19€, varovasti alat lämmittää peiliä kauttaaltaan, tarpeeksi lämmettyään kaikki tarrat irtoavat helposti...ammattilaiset käyttävät esim näyteikkuna teippausten poistossa...

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

lepatus kirjoitti:

Olen kiinnittänyt pyöreän peilini oveen kaksipuolisilla tarratyynyillä, ja nyt ongelmana on sen irrotus. Olen yrittänyt työntää seinän ja peilin väliin kapealla lastalla tarroja irti, mutta sillä en onnistu. Onko olemassa jotain ainetta, jota voisi laittaa peilin ja seinän väliin, jotta irrotus onnistuisi. Tarratyynyjä on laitettu todella paljon kiinnitysvaiheessa, ja haluaisin sen ehjänä pois jotta voisin laittaa sen uuteen kotiini, ja oli ostettaessa melkoisen hinnakaskin. Olen todella kiitollinen neuvoista!!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu