Olen menossa tuttavan hautajaisiin. Olemmen tunteneet pitkään, mutta ei kovin läheisesti. Hautajaisiin haluan kuitenkin mennä, kunnioittavana eleenä häntä ja hänen perhettään kohtaan. Menen ainoastaan kirkkoon, muistotilaisuus on lähimmille. Hänellä on muistotili, jolle talletan rahaa. Vienkö myös kukkia? Vai adressin vai minkä? Vievätkö kaikki ylipäänsä kukkia, jos on isot hautajaiset?
Hautajaiset Pohjanmaalla, mikäli se asiaan vaikuttaa (alueellisia eroja?).
En ole elämäni aikana käynyt kuin lähisukulaiseni hautajaisissa, joten mietityttää, että miten toimia, jotta en käyttäydy kuin moukka.
Tuttavan hautajaisiin kukkia?
hautajaisvieras
2
208
Vastaukset
- poikuju
Mikä ihmeen muistotili??? Mikä sen tarkoitus on?
- 222168
Kai ne on keksineet senkin ettei omaisten tartte hautajaisia maksaa. Sama kuin häätili, vieraat maksaa häät. Rahaa rahaa joka paikkaan, kohta et voi päivääkään sano ettetkö joudu siitä maksamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010