Dopro pasolovat

tolsti_mapko

MOlo

Käsi ylös ketkä lähtee alanmestaan

44

1990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katjab

      v vehr!

      • tolsti-mapko

        muuten joo mut housut puttooo


      • olga 74
        tolsti-mapko kirjoitti:

        muuten joo mut housut puttooo

        mie tulen, mutta se tais olla jo selvä...


      • katjab
        tolsti-mapko kirjoitti:

        muuten joo mut housut puttooo

        sulla ne henskelit?


      • tolsti_mapko
        olga 74 kirjoitti:

        mie tulen, mutta se tais olla jo selvä...

        onko taas mukana, kun selvästä puhelet....


      • katjab
        tolsti_mapko kirjoitti:

        onko taas mukana, kun selvästä puhelet....

        Yhdeltä tuli viesti, että oottelee vainikkalassa junanvaihtoo ja siemailee MOLDOVALAista konjamiinia... pientä kettuilun makua..


      • huibulle
        katjab kirjoitti:

        Yhdeltä tuli viesti, että oottelee vainikkalassa junanvaihtoo ja siemailee MOLDOVALAista konjamiinia... pientä kettuilun makua..

        maisteltu vippurissa moldovalasita "haikara"koknakkia..ja henkiin jäätiin..
        joku oli joskus kysyny kotkan rautatieasemallla että miltäs raiteelta se juna lähtee(siel on yksi raide) virkailija kysy "vittuileksä"?


      • olga 74
        tolsti_mapko kirjoitti:

        onko taas mukana, kun selvästä puhelet....

        tottakai mä tuun äidin kanssa, sehän selvä... minä en..


      • tolsti_mapko
        huibulle kirjoitti:

        maisteltu vippurissa moldovalasita "haikara"koknakkia..ja henkiin jäätiin..
        joku oli joskus kysyny kotkan rautatieasemallla että miltäs raiteelta se juna lähtee(siel on yksi raide) virkailija kysy "vittuileksä"?

        eihän siitä haikara konjamiinistä näkö mee, mut mammalla voi tulla ns kikkelimyrkytys....

        Et oohan varovainen pulle, ettei essun helma rupee nousee juopottelun jälkeen....


      • arkt
        tolsti_mapko kirjoitti:

        eihän siitä haikara konjamiinistä näkö mee, mut mammalla voi tulla ns kikkelimyrkytys....

        Et oohan varovainen pulle, ettei essun helma rupee nousee juopottelun jälkeen....

        ostin muuten viimeksi sadamarketista Tallinnassa jossa oli valikoima muitakin itäkonjamiineja. Sen sijaan suosikkejani dagestaniasta ja armeniasta en löytänyt, lieneekö Pietarissa parempi valikoima


      • boro
        katjab kirjoitti:

        Yhdeltä tuli viesti, että oottelee vainikkalassa junanvaihtoo ja siemailee MOLDOVALAista konjamiinia... pientä kettuilun makua..

        se juoma. Ei ollu tarkotus kettuilla. En tienny koko Moldovan palstasta. Etiäiset kuiskutteli korvaan, että nyt olis moldovialaisen paikka. Piteriin reissasin. Mosse oli tosi tyhjä: parkissa oli viikonloppunakin vaan yks bussi. Uutena vuotena sitten onkin täydempää.


      • tolsti_mapko
        boro kirjoitti:

        se juoma. Ei ollu tarkotus kettuilla. En tienny koko Moldovan palstasta. Etiäiset kuiskutteli korvaan, että nyt olis moldovialaisen paikka. Piteriin reissasin. Mosse oli tosi tyhjä: parkissa oli viikonloppunakin vaan yks bussi. Uutena vuotena sitten onkin täydempää.

        uiskenteli vastaan eilen postin kulmilla...


      • katjab
        boro kirjoitti:

        se juoma. Ei ollu tarkotus kettuilla. En tienny koko Moldovan palstasta. Etiäiset kuiskutteli korvaan, että nyt olis moldovialaisen paikka. Piteriin reissasin. Mosse oli tosi tyhjä: parkissa oli viikonloppunakin vaan yks bussi. Uutena vuotena sitten onkin täydempää.

        No hyvä, että tulit hengissä takasin.. jokos visa tuli?


      • boro
        tolsti_mapko kirjoitti:

        uiskenteli vastaan eilen postin kulmilla...

        mä näin hänet Mossessa. Toi varmaankin sen ainoan bussilastillisen sieltä.


      • boro
        katjab kirjoitti:

        No hyvä, että tulit hengissä takasin.. jokos visa tuli?

        selvittiin siitäkin retkestä. Just kyselin kauanko on viime aikoina sen (vuosivisa) saanti kestänyt. Vastaus oli, että 1 kuukausi. Menee tarkalle ehtiikö vuoden vaihteeseen.


    • Doberman

      Täytyy yrittää päästä paikalle. Saattaa tosin olla että vietän uuden vuoden Petroskoissa, mutta Pitskuun olen tulossa viimeistään 2.1.

      • tolsti_mapko

        Doprikseella munan suuhun otto alan mestassa mennä sooloiluksi.....

        HArmi, tuohan dievuskas Pitskuun ja tulkaa porukalla paikalle, vois tuoda mulle uusimman karjalan sanomat ja Carelian tuliaisena :)

        Onks mammat ostaneet huskin henkselit bullelta....

        Onneks noit runkvistejä on vähempi jo palstalla


      • tolsti_mapko

        kiitti hyviatä kuvista venäjäsaitilla, siellähän oli joku urpo ollut ihmmeissään, et onks se noin siisti paikka...


      • boro
        tolsti_mapko kirjoitti:

        kiitti hyviatä kuvista venäjäsaitilla, siellähän oli joku urpo ollut ihmmeissään, et onks se noin siisti paikka...

        kuvat? Allannin mestako?


      • katjab

    • pilu10

      ne alanmestan hillujaiset aattona vai 1.1 vai koko ajan ehkä molempi parempi

      • tolsti_mapko

        perän pilumiehetkin heräilee...

        Kekkerit on 1.1.05, iltapäivästä. Kun saatte tulffin "puikkoihin", niin opetelkaa sille sitä munan käsittelyä samalla.

        Bullsehit ja tulffi varmaan osaa paikan opastaa maukkaperusjäkällekkin:)


      • olga 74
        tolsti_mapko kirjoitti:

        perän pilumiehetkin heräilee...

        Kekkerit on 1.1.05, iltapäivästä. Kun saatte tulffin "puikkoihin", niin opetelkaa sille sitä munan käsittelyä samalla.

        Bullsehit ja tulffi varmaan osaa paikan opastaa maukkaperusjäkällekkin:)

        Oletkos sä marko itse perunut sen mehunjuontiin tulemisen? 1.1.05 olis sitten hyvissä ajoin tultava alan mestoille. Liekkö Pietarissa muuten kaupat auki sillon ollenkaan? Pitää kuuleman tuua miekkoselle tuliaiseksi pari ohjelmata... Toivottavasti "hyvärinen" pääsee myös mukaan, näitä bileitä ei voi missata. Huibulle menee sitten lämpimään, tulen perästä tasottelemaan uuden vuoden juhlintoja. Turve voi mun puolesta olla ilman niitä munia, riittäähän siinä pippurivodkassakin rouskuttamista... Tuon muuten sen köyden mukana jos joku tarttee?


      • pilu10
        tolsti_mapko kirjoitti:

        perän pilumiehetkin heräilee...

        Kekkerit on 1.1.05, iltapäivästä. Kun saatte tulffin "puikkoihin", niin opetelkaa sille sitä munan käsittelyä samalla.

        Bullsehit ja tulffi varmaan osaa paikan opastaa maukkaperusjäkällekkin:)

        vironperällä tietää alan mestan kellotin pari vikkoa sitte kotiovelta alanmestaan 3h ja pari minsaa päälle et täältähän voi rukatunnilla poiketa munaleivälle


      • pilupulle
        pilu10 kirjoitti:

        vironperällä tietää alan mestan kellotin pari vikkoa sitte kotiovelta alanmestaan 3h ja pari minsaa päälle et täältähän voi rukatunnilla poiketa munaleivälle

        että teillä on pitkät ruoka"tunnit"..mut että oikeen noin pitkät?


      • pilu10
        pilupulle kirjoitti:

        että teillä on pitkät ruoka"tunnit"..mut että oikeen noin pitkät?

        ja pilumiesten ammattiliiton uutisissa mainittiin jotta ruokatunneilta olis suotavaa maksaa ulkomaanpäiväraha(jos ruokailu tapahtuu alanmestassa tai siihen rinnastettavassa paikassa)
        unohtamatta km korvauksia JA saunalisiä


      • tolsti_mapko
        olga 74 kirjoitti:

        Oletkos sä marko itse perunut sen mehunjuontiin tulemisen? 1.1.05 olis sitten hyvissä ajoin tultava alan mestoille. Liekkö Pietarissa muuten kaupat auki sillon ollenkaan? Pitää kuuleman tuua miekkoselle tuliaiseksi pari ohjelmata... Toivottavasti "hyvärinen" pääsee myös mukaan, näitä bileitä ei voi missata. Huibulle menee sitten lämpimään, tulen perästä tasottelemaan uuden vuoden juhlintoja. Turve voi mun puolesta olla ilman niitä munia, riittäähän siinä pippurivodkassakin rouskuttamista... Tuon muuten sen köyden mukana jos joku tarttee?

        mun mielstä auki suht koht normaalisti ja voihan sitä lärvät vetää ja aloitaa paremman elämän 2.1.05...


        Turve kait on olut aika kauan ilman m......


      • tolsti_mapko
        pilu10 kirjoitti:

        ja pilumiesten ammattiliiton uutisissa mainittiin jotta ruokatunneilta olis suotavaa maksaa ulkomaanpäiväraha(jos ruokailu tapahtuu alanmestassa tai siihen rinnastettavassa paikassa)
        unohtamatta km korvauksia JA saunalisiä

        prole... Palstalla iso-pilu-pulle valvoo...

        Ja myös kun oltiin www.otz.ru onegan tehtaalla sorvaamassa, niin käyttiin ottaa katolla ruokkiksellaaurinkoa. Isot pojat kiskasi viikseen meitin osaston siivooja tyttöä siellä piipun takana....


      • katjab
        olga 74 kirjoitti:

        Oletkos sä marko itse perunut sen mehunjuontiin tulemisen? 1.1.05 olis sitten hyvissä ajoin tultava alan mestoille. Liekkö Pietarissa muuten kaupat auki sillon ollenkaan? Pitää kuuleman tuua miekkoselle tuliaiseksi pari ohjelmata... Toivottavasti "hyvärinen" pääsee myös mukaan, näitä bileitä ei voi missata. Huibulle menee sitten lämpimään, tulen perästä tasottelemaan uuden vuoden juhlintoja. Turve voi mun puolesta olla ilman niitä munia, riittäähän siinä pippurivodkassakin rouskuttamista... Tuon muuten sen köyden mukana jos joku tarttee?

        Paree järkätä niin, että kekkereistä ei tule sellaiset, että:

        www.alanmesta.ru/maajuonvaanmehuajaoonkaksminuuttiapaikalla/pikkumapko.sbp


      • pulletiini
        tolsti_mapko kirjoitti:

        prole... Palstalla iso-pilu-pulle valvoo...

        Ja myös kun oltiin www.otz.ru onegan tehtaalla sorvaamassa, niin käyttiin ottaa katolla ruokkiksellaaurinkoa. Isot pojat kiskasi viikseen meitin osaston siivooja tyttöä siellä piipun takana....

        sie iso poeka(0.135) ollu piipuntakana?


      • tolsti_mapko
        pulletiini kirjoitti:

        sie iso poeka(0.135) ollu piipuntakana?

        äskeisestä "alanmesta kuvaelmasta voi päätellä, olen ollut myös piipun edessä....

        Kaksi hirvee kaadettu, eka kaato, ennen kuin naista oli ns kynnetty....

        Kyl nytkin kotoo löytyy yllätys yllätys Baikalin päällekkäis piippuinen haulikko ja venäläiseen rulettiin sopiva revolveri...

        nim 0,135 ton velttoo sekatyömiestä....


      • kade
        tolsti_mapko kirjoitti:

        äskeisestä "alanmesta kuvaelmasta voi päätellä, olen ollut myös piipun edessä....

        Kaksi hirvee kaadettu, eka kaato, ennen kuin naista oli ns kynnetty....

        Kyl nytkin kotoo löytyy yllätys yllätys Baikalin päällekkäis piippuinen haulikko ja venäläiseen rulettiin sopiva revolveri...

        nim 0,135 ton velttoo sekatyömiestä....

        mun yks kaverikin ampu ekan hirven vähä yli kolmekymppisenä.
        alkaa muuten toi vnäjä palstakin vähä rauhottua
        kaikki on varmaan lähteny vuokraan karjalasta tontteja tai v(t)ippuriin ryövättäväks


      • toslti_mapko
        kade kirjoitti:

        mun yks kaverikin ampu ekan hirven vähä yli kolmekymppisenä.
        alkaa muuten toi vnäjä palstakin vähä rauhottua
        kaikki on varmaan lähteny vuokraan karjalasta tontteja tai v(t)ippuriin ryövättäväks

        "mun yks kaverikin ampu ekan hirven vähä yli kolmekymppisenä"

        saipahan päivän parhaat naurut:)

        Mut toi kade ei pahemmin kerro kuka olet


      • kade
        toslti_mapko kirjoitti:

        "mun yks kaverikin ampu ekan hirven vähä yli kolmekymppisenä"

        saipahan päivän parhaat naurut:)

        Mut toi kade ei pahemmin kerro kuka olet

        viddu ku on niin monta nikneimiä..ettei taho muistaa kaikkia..mut jos tuun laussuna niin kerron kto ja.


      • tolsti_mapko
        kade kirjoitti:

        viddu ku on niin monta nikneimiä..ettei taho muistaa kaikkia..mut jos tuun laussuna niin kerron kto ja.

        jatna


    • pulle

      kovaa keskusktelua kun laitto jo lieskat kehiin :)

    • grass

      vielä ilmottautua. stadin issu tulee viettämään myös uutta vuotta iloiseen itäsuomeen, joten tulen avecin kanssa. tai parhaimmillaan myös kotiväen Saskan ja sen Saskan kanssa..
      toisaalta miun olis kyllä parempi jäädä vaikka poroparkkiin vihertämään, tai sitten miulle on vessan avain varattu ekaksi, jookosta kookokset??!!

      • tolsti_mapko

        enempi porukkaa paikalla, sitä enempi pulinaa ja sitä parempi meininki.

        www.alamesta.ru/mihinsita_avaintatarttee/joskuitenkinportaisiinlaattaan/grass.sbp


      • tolsti_mapko

        HOmmataanskos kimppa tila paku perseen alle, meinaan tulee ne taksitkin hintoihinsa... toisaalta, jos kävellää aina baarista baariin niin sekin on kivaa vassella:)

        Banjaahan ei näin selvin päin viitti ehdotella...

        Turve vois katella spokoinotzs malii/pikkukakkoset jo iltapäivästä, niin ei alku illasta tuu unihiekkaa simmuun....


      • ruoho
        tolsti_mapko kirjoitti:

        HOmmataanskos kimppa tila paku perseen alle, meinaan tulee ne taksitkin hintoihinsa... toisaalta, jos kävellää aina baarista baariin niin sekin on kivaa vassella:)

        Banjaahan ei näin selvin päin viitti ehdotella...

        Turve vois katella spokoinotzs malii/pikkukakkoset jo iltapäivästä, niin ei alku illasta tuu unihiekkaa simmuun....

        ymmärrän, että toivot enemmän tyyppejä jengiin, että olisi pulinaa. siustahan ei juuri pulinaa lähde enää sen jälkeen kun olet radalle lähteny.

        mie voin nauhottaa itelle kyllä pikku kakkoset ja spokonoi no4it ennakkoon ja katella ne vaikka jo aamusta, mut pidä sie sitte se hiljainen hartaushetki kanssa jo etukäteen, ettei tarvi sitten taas baarissa vaieta... ja muista varata reilusti aikaa siihen hiljentymiseen, ehkä viikon verran, ni oot sitten juttutuulella, ku nähhään!


      • toslti_mapko
        ruoho kirjoitti:

        ymmärrän, että toivot enemmän tyyppejä jengiin, että olisi pulinaa. siustahan ei juuri pulinaa lähde enää sen jälkeen kun olet radalle lähteny.

        mie voin nauhottaa itelle kyllä pikku kakkoset ja spokonoi no4it ennakkoon ja katella ne vaikka jo aamusta, mut pidä sie sitte se hiljainen hartaushetki kanssa jo etukäteen, ettei tarvi sitten taas baarissa vaieta... ja muista varata reilusti aikaa siihen hiljentymiseen, ehkä viikon verran, ni oot sitten juttutuulella, ku nähhään!

        Ongelma tiedostettu, mutta kun se puhe katkee kun promille menee yli yhden...

        Sorge:(


    • reisaaja

      ...piti tulla???

      t:reisaaja

      (siis kun pitää kayttää uutta salanimeä vissiin...)

      • reissaaja

        ...olen paikalla. Tuo alanmesta on kyllä nyt niin hämärää menoa että pakkohan se on tsekata.

        Matka tosin varmistuu vasta joulun jälkeen, tai voihan olla että majoitusta on jo tarjolla täällä muualtakin. En ole ehtinyt näitä viestejä vielä paljoa lukemaan, kun tulin just vasta takaisin yhden tutun väitöstilaisuudesta(!).

        t:reisaaja


      • tolsti_mapko
        reissaaja kirjoitti:

        ...olen paikalla. Tuo alanmesta on kyllä nyt niin hämärää menoa että pakkohan se on tsekata.

        Matka tosin varmistuu vasta joulun jälkeen, tai voihan olla että majoitusta on jo tarjolla täällä muualtakin. En ole ehtinyt näitä viestejä vielä paljoa lukemaan, kun tulin just vasta takaisin yhden tutun väitöstilaisuudesta(!).

        t:reisaaja

        män, se s-postin lähetys, viitkis laittaa mulle sellasen toimivan osoitteen

        [email protected]

        alanmestaan.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe