estetään edelleen jakaminen ?
Asetuksista/Settings pystyy määrittelemään imuttajien lukumäärän minimiksi 1 - mutta onko joku muu paikka josta sen vois estää kokonaan ?
miten WinMX :ssä
4
1220
Vastaukset
- Unto
Yrittäkää nyt ymmärtää, että kaikki mitä imutatte, on jonkun toisen jakamaa. Vapaamatkustajia ei tarvita, verkot missä se edes olisi mahdollista, tulevat kuolemaan.
- Tiinis
Tätä vapaamatkustusperiaatetta olen yrittänyt kotona selittää koko eilisillan, olisihan sellainen aivan idiootti ohjelma, jos voisi vain ottaa mutta ei antaa!
Mutta WinMX:ssä voi rajoittaa shared filesin hyvin pieneksi, vaikka pelkästään omiin incomplete-fileihin, jolloin kukaan ei voi uploadata yhtään kokonaista biisiä, videota ym. Ja incompletet tuskin monia kiinnostavatkaan.
Ainahan voit laittaa "upload":in kansioon joka on tyhjä..
- pystyy
..joo, elikkä siellähän on jaetut tiedostot. Pystyt itte määrittelemään, mitä jaat vai jaatko mitään. Väärää tietoa, että kaikki mitä imutat on jaossa. Ja tän ko. saa myös suomenkieliseksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617740- 1334454
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323717- 213068
- 232622
- 272563
- 502206
- 252150
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922113- 322038