Apua kun koulu alkaa..

ujooooofruyyx

kamalaa jos joudun me pitämään esityksiä ja laulamaan tai uimaan.. En osaa vieläkään uida vaikka oon jo 12v....

Pelkään esiintymistä. En osaa laulaa, enkä myöskään pysty kuin vain änkyttämään. Minua myös kiusataan koulussa. Luokallemme tulee 2 uutta Enkä vrm puhu niilleD:

Mua jännittää koska esitykset,kiusaajat,uinti ja musiikki ja muutenki mun kamu varmaan nolaa mua TAAS D:

Olen ujo mutta kirjoittaa on helppo.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kckcixjxj

      omfg en uskalla tehä ees itsaria! D: Oon aina haaveillu et pääsisin pois täältä mut en vaa uskalla tappaa itteeni. Mitä mä teen en uskalla Esiintyä, en osaa uida, en osaa laulaa ja kiusaajatkin. :'((

      Mua pelottaa. Oon kyll ihan hitsin laiha kun ei oo ruoka maistunu ikinä.....

    • chcjvijibub

      joo anteeks toi kiire nois kommis xd

    • susta tulee aloittaja henkisesti vahvempi kun kohtaat pelkos etkä pakene niitä...
      tekemällä oppii myös tässä tapauksessa. kun joudut esiintymään muille niin seuraavalla kerralla se on helpompaa.

      • enenenenikinäää

        ok.........en kyll aio mennä enää kouluun. nolaan itseni vaan.!!!!


    • f-fidr

      Jos kouluun meneminen huolestuttaa, voit myös vaihtaa koulua. Voit ihan hyvin ehdottaa sitä vanhemmillesi. Ja toivottavasti edes se kiusaaminen loppuu täksi lukuvuodeksi, jos vanhaan kouluun aiot jäädä. Voimia nyt kuitenkin sulle! <3 Kiusaaminen on aina perseestä.

      • ykspluskolmexd

        no mutta joka koulussa joutuu esiintyyn tai uimaa tai laulaan.. nolottaa että ees kirjoitin tän tänne..


    • hullulapsi

      Mäkää en osaa laulaa, vaik haluisin, mäkää en tykkää pitää esityksiä, sit jos viel mokaat jotain niiin...... ja muutenki jos sattuu joku nolotilanne ylipäätään niin kiva ja muaki on ennen koulukiusattu (koulumme Kivakoulu-hankkeesta huolimatta) ja myös lisäksi päiväkodissa :) muutenki se on vähän ongelma kun vihaan koulua/en vain yksinkertaisesti pidä siitä MONESTAKIN syystä enkä haluaisi mennä sinne mutta pakkohan se on :) ei voi mitään

      • hullulapsi

        vihaan koulu-uinteja :D unohtu tosta xd


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe