Miltä uusimman Golfin sisävalaistus näyttää pimeällä eri varustetasoissa? Olen koeajanut valoisaan aikaan auton mutta siinä ei saa vaikutelmaa ja liikkeessä auton sisällä istuessakaan ei saa siitä vaikutelmaa. Lähinnä kiinnostaa ne kattoledit mitkä tossa vitoskopassa on punaiset ja valaisee hieman keskikonsolia, si mutta jääkö sinne mitään valoja palamaan ns tunnelmaa luomaan jos pääsisävalo on sammutettu. Btw näköjään uusimassa Skodassa on sama valopaneeli kun aiemmassa Golfissa missä punaiset pikkuledit ei ollu vielä samanikäisessä ainakaan mulla Ambientetasossa senkin omistaneena... Audissakin on aika monessa ne ledit siellä myös
Kattoledit
5
126
Vastaukset
- volsufriikki
Hyvältä! Valaistus on hämyisän punainen, jännästi toteutettu. Ei olikein edes huomaa valaisimia, mutta itse valaistuksen ikään kuin "aistii". Kaikki tuollainen on kivasti toteutettu! Tuon ne osaa. Voi kun ne löytäis osaavan suunnittelijan ja alihankkijan vielä toteuttamaan kaiken sen, mikä on konepellin alla. Niin mikäs olis ajella.
- nhmnvbbvnn
Niinpä, kyllä mäkin tykkään niistä ledeistä vaikka aika pikkujuttu mutta kutenkin, aina sanotaan että vw ei ole Audi laatuvaikutelmaltakaan..no ei ehkä mutta kuten sanoin samat ledit on esim 2013 vm A kutosessa, toki paneeli on vähän eri muotoinen. Mulla on siis siniset mittarivalot ja muuten sitä punaista kykimien taustana myös. Yllätyin mtn hyvältä se näyttää vs esim se 2010 OCu joka mulla oli ja jossa "valkoiset" mittarivalot ja muuten vihertävää. Pieinä juttuja toisaan mutta kuitenkin. En usko että muut tavismerkit ovat ainakaan yhtään "aistikkaimpi"..Bemu ja Mese on vrm taas asia erikseen. Joo samaa mieltä että osaavat tietyllä tavalla tyylin ja mä otin 1.6 vaparin kun oli vähän ajettu..ei se kulje mihinkään mutta yksi ketjutsi oli mulle liikaa. Hemmetti kun sais vaparilla seiskakoppasen Golfin :(
- fkfkfkfkfhgkf
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/mmxwztJhhi5Q1JGyHQce5Yw.jpg&imgrefurl=http://www.ebay.com/bhp/dome-light-switch&h=213&w=225&tbnid=EyCTS-lgVDw8NM:&docid=wMn5lki8NLREVM&ei=JtS5Va6VDsOlsAGlsYXIBw&tbm=isch&client=ms-android-samsung&ved=0CFUQMygxMDFqFQoTCK7AkausgscCFcMSLAodpVgBeQ
Tässä siis kuva mistä puhun..tossa on vaan kattoluukku säätö mitä mulla ei oo...ja ne mustat ympyrät on punaledit. Muutenhan tossa on sisävalona hehkut kun seiskassa on valkoiset ledit.
- fkfgkfifigig
Täällä on myös yksi asiaa miettinyt. Joku vastasi että valaistus on hämyisen punainen..öö siis 5/6 koppasessa vai seiskassa? Sikäli kun olen kattonut niin kaikki mittarivaloista lähtien on pikemminkin valkoista ja ylhäällä myös kirkkaat valkoiset ledit luku tahi karttavaloina miten vaan mutta ne pitää sytyttää erikseen tai kun ovi aukeaa riippuen kytkimen asennosta eikä sinne jää edes mitään ambient light tuikkuja palamaan ajossa, vai jääkö?
- gkgfigkgkgkg
siis uusimassa versioissa oli sit comfort tai high line...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384032Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433150Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343046Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4782739Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1902000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 381405
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212