Löytyykö hyviä ruokapaikkoja? Entä rantoja? Nähtävyyksiä? Onko enempi vilkas kuin hiljainen paikka?
Kaikki tieto Tucepista tervetullutta
2
211
Vastaukset
- a-antti
Arvon matkavaraus,
Useampia paikkoja Kroatian rannikolla nähneenä arvaan kokemuksella ja kooklen kartalla:
1) Jokunen ruokapaikka, joukossa saattaa olla jokin tasokkampikin. Kroatiassa ruoka on vähän halvempaa kuin kotona. Hygieniatilanne on hyvä, koska esim kraanavesi on sellaisenaan turvallista juotavaa.
2) Kroatian rannikko on pääosin karstikalliota (teräväreunaista). Tucepi kookle-kuvan perusteella näyttäisi olevan pikku/isokivirantaa. Varmaankin joitain rantapalveluita löytyy, tuskimpa kuitenkaan tyrkyttävät mitään. Kroatialainen kauppatapa on siedetttävä, jopa kotimainen!
3) Nähtävyyksiä voisivat olla esim Biokovon luonnonpuisto vuorilla, Makarskan kohalla. Makarskasta varmaan löytyy retkenjärjestäjä... Makarskasta kannattanee käydä lähisaarilla, joille pääsee yhteys- ja turistilaivoilla. Makarskasta saattaa olla myös retkiä Mostariin. Patsaita ja kimaltelevia linnoja lie vähemmän.
4) Veikkaan hiljaiseksi paikaksi.
Tuntematta teitä tai Tucepia paremmin, teinä vuokraisin varmaan auton edes muutamaksi päiväksi. - Jurmaani
Terve
Oltiin viimekesänä juhannuksen aikaan viikko Tucepissa hotellina Bluesun Alga,hyvä hotelli ja hyvällä paikalla.Tucepista löytyy hyviä ruokapaikkoja rantakadun varrelta useita,muuten paikka on rauhallinen eikä mitään nähtävyyksiä juurikaan ole.Jos tykkää kävelyreissuja tehdä toisella puolella Tucepia on Podgora joka on hieman suurempi kuin Tucepi mutta saman oloinen lomapaikka ja toisellapuolella Makarska jossa kannattaa ehdottomasti käydä sinne menee kävelytie luonnonpuistonläpi tai pikkubussilla joka ei paljoa maksa,taksit myös halpoja suomen hintoihin nähden.Itse käveltiin molempiin paikkoihin.Rannat on Kroatiassa yleensä pikkukivirantoja ja niin on myös Tucepin rannat ja paljon merisiilejä joten uimatossut on tarpeen jos uimaan meinaa mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892