Ei minua nämä tekijänoikeusjutut sinänsä haittaa.
Enemmänkin haittaa se, että kapitalismi on taas kerran vauhdissa. Muutaman ohjelman laiton kopiointi tuntuu menevän laissa ohi mm. huumeiden salakuljetuksen tai juopon, joka ajaa perheen päälle kännissä..
Eipä tässä muuta..
Ei se sulkeminen vaan..
5
2122
Vastaukset
- nimenomaa..
olet täysin oikeessa!!!!
vittu poliisit kadulle ottaan oikeita rikollisia kiinni.. mut raha tuntuu määräävän.. sama se jos tavallisia ihmisiä hakataan ja tapetaan mut ku mikkosooftilta rahaa viedään ni hops hops..- 27
Ei se M$ ole muutakuin ahne.
Teosto on mafia, ja jos et maksa suojelurahaa niin kusessa olet.
- tuba
Poliisin ammatti on kutsumusammatti, eikä ainakaan minua motivoisi pikku poikia jahdata asiasta, josta kenenkään henki ei ole vaarassa. Jos olisin poliisi ja mut olisi passitettu hakemaan koneita, niin olisi kyseisen henkilön käskenyt ensin tyhjentää kovalevyt ja sitten vasta vienyt koneet esimiehelle. Sit vaan olisin selitelly et mistään mitään tiedä, ikinä ees konetta käyttäny. Eikö poliisi ole ensi sijassa olemasssa turvatakseen yhteiskuntaamme eikä mitään hollywoodin luksuselämää?
- kato
warettajat o helppo ottaa kiinni ku on tarkat osotteet.
- Ware the pirate
sulta varastetaan auto ja rikosilmoitusta tehdessäsi poliisit sanoo että "emme voi auttaa kun meillä on noita huumerikollisia ja murhamiehiä kiinniotettavana. eti itse autos."
Poliisilla on velvollisuus tutkia niin matti meikäläisen kuin mikro$oftinkin rikosilmoitukset.
Kyllä nyt vituttaa kun ei saa varastaa rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684381Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983936- 503446
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222693Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252532Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562393- 432237
- 391877
- 471868
- 301626