Green Ocean

Pipita

Olipas halpa matka 10.12. Gran Canarialle 380€/henkilö viikoksi. Nyt muutkin vaan varailemaan tjäreborgilta.

19

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halvallasait

      Paljonko tähtiä ja minkälaiset lentoajat. Oliko Hesasta vai muualta. Hyvä löytö.

      • Pipita

        No lentoajat sattui olemaan todella huonot, mennessä iltalento ja tullessa aamu/päivälento. Hotelli on sitä perus 2-3 tähden luokkaa ja aiemminkin ollut siellä pari kertaa ja erittäin tyytyväinen ollut. Hotellihan sijaitsee San Agustianin ja Inglesin välissä joten lyhyehkö kävelymatka suuntaan tai toiseen.


      • Pipita

        Niin ja Helsingistä tosiaan.


      • ainakinkaksviikkoa

        Thanks, halpa silti on. Ja alue parempi kuin ihan keskusta. Yöllä siis perillä, ei paras juttu, mutta tasottuu siitä kyllä. Kanarialle vaan viikko on niin kurjan lyhyt.


      • aadalmiina
        ainakinkaksviikkoa kirjoitti:

        Thanks, halpa silti on. Ja alue parempi kuin ihan keskusta. Yöllä siis perillä, ei paras juttu, mutta tasottuu siitä kyllä. Kanarialle vaan viikko on niin kurjan lyhyt.

        samaa mieltä viikko menee niin nopeasti ,itse lähdössä las palmasiin syyskuussa pariksi kuukaudeksi .


      • Pipita kirjoitti:

        Niin ja Helsingistä tosiaan.

        Matkamme (Finnmatkat)maksoi alle 490/viikko /henkilö.Matkatavarat,ruoat koneessa,Exit paikat mennen tullen,kuljetukset kentältä kohteeseen ja takaisin,hotellissa puolihoito,sisältyvät.Mukavat lentoajat.Ei paha.


      • Immettelen
        donluis kirjoitti:

        Matkamme (Finnmatkat)maksoi alle 490/viikko /henkilö.Matkatavarat,ruoat koneessa,Exit paikat mennen tullen,kuljetukset kentältä kohteeseen ja takaisin,hotellissa puolihoito,sisältyvät.Mukavat lentoajat.Ei paha.

        Sinähän olet vikkelä muuttamaan. Etkös sinä enää asukkaan kanarialla?


      • Tarkennusta_hieman
        Immettelen kirjoitti:

        Sinähän olet vikkelä muuttamaan. Etkös sinä enää asukkaan kanarialla?

        Sekoitat ihmiset. Se alkuperäinen Don Luis joka täälläkin on vuosia jo kirjoitellut asuu kanarialla. Tämä äskeinen on taas joku häirikkö


      • DonLuisalkuperäinen

        Olen se alkuperäinen, enkä koskaan asunut Granilla. Kyllä nyt taas sotketaan.


      • Immettelen kirjoitti:

        Sinähän olet vikkelä muuttamaan. Etkös sinä enää asukkaan kanarialla?

        Tämä on matkailijapalsta,joten vakkariasukkaat ovat hiukan väärällä foorumilla.Lomailen säännöllisesti Inglesissä,niin kauan kun henki pihisee.Matkailen !!Älkää hyvät ihmiset enempää sotkeko.


      • Neuvoistakiitollinen
        donluis kirjoitti:

        Tämä on matkailijapalsta,joten vakkariasukkaat ovat hiukan väärällä foorumilla.Lomailen säännöllisesti Inglesissä,niin kauan kun henki pihisee.Matkailen !!Älkää hyvät ihmiset enempää sotkeko.

        Sinähän se sotket kun kirjoitat jonkun toisen nimimerkillä.
        Minä ainakin olen saanut vakkarissiakkailta parhaat neuvot aina kun olen kysynyt. Esimerkiksi nimimerkit basura ja blues brother ovat avuliaasti kertoneet neuvoja kysymyksiin.
        Logiikkasi mukaan esimerkiksi helsingissä yli 50v asunut mutta nyt muualla asuva ei saisi keskustella helsingin asioista.


      • blues-brother
        donluis kirjoitti:

        Tämä on matkailijapalsta,joten vakkariasukkaat ovat hiukan väärällä foorumilla.Lomailen säännöllisesti Inglesissä,niin kauan kun henki pihisee.Matkailen !!Älkää hyvät ihmiset enempää sotkeko.

        Matkaile ihan rauhassa, mutta kun keskustelet matkailusta, keksi itsellesi oma nimimerkki. Älä keskustele matkailusta käyttämällä toisen ihmisen nimimerkkiä


      • juurinäintaas
        blues-brother kirjoitti:

        Matkaile ihan rauhassa, mutta kun keskustelet matkailusta, keksi itsellesi oma nimimerkki. Älä keskustele matkailusta käyttämällä toisen ihmisen nimimerkkiä

        Juuri näin. Tämä on väärä palsta jauhaa kuinka hän on se oikea don luis ja kirjoittanut vuodesta xx
        Oikea Don sentään vastaa asiallisesti ja auttaa kun kysytään vaikka hieman omalla juntteja vihaavalla tavallaan. Sen vanhalle miehelle suotakoon :D


      • blues-brother kirjoitti:

        Matkaile ihan rauhassa, mutta kun keskustelet matkailusta, keksi itsellesi oma nimimerkki. Älä keskustele matkailusta käyttämällä toisen ihmisen nimimerkkiä

        Niinhän minä juurikin olen tehnyt.En voi tietää,että joku toinen ei hyväksy nimimerkkiäni,kun hän (vanha herrasmies,kuten minäkin)ei sitä käytä,mutta älähtää kun sellainen esiin tulee.Neuvon ja olen monien vuosien saatossa neuvonut monia palstalaisia,juurikin matkailijan näkökulmasta.Ompa jokunen kittänytkin palautteesta.Minun kirjoituksista ei "vihapuheita"juurikaan löydy,vastaan junteille ja älyköille samalta viivalta.


    • haahuilija01

      Olin kevään korvalla 2 viikkoa siellä ja kyllä siellä pärjää, luksusta ei kylläkään ole mutta hyvin siellä yönsä nukkui. Ei häirinnyt liikenteen melukaan kun sattui sisäpihan puoleinen huoneisto. Jos vielä sinne menen niin tingin rinteen yläpuolisen huoneiston. Toi 380€ on kyllä tosi halpa.

    • the.Vaakku

      Pääsin Varissaareen Sorbuspullon hinnalla kun tapasin oikeaan aikaan oikean paatin omistaja paikalle.
      Ai missäkö on Varissaari? Siinä Kotkan edustalla, laivaväylän takana. Matkaa Kotkansaarelta parikilometriä.
      Ollaan Sylvin kanssa siellä maanataihin asti. Sää ei ehkä ihan Gran Canarian veroinen, mutta on meillä telttasauna, safkaa ja juomaa riittävästi.

      • graniuni

        Miksi sinne Varisaareen hyttysten syötiksi?
        Juo eväät kotona rauhassa ja heitä safkat roskiin.
        Näe kauniita unia Granista.


    • punatukkamummu

      27.12.tullaan ja juurikin Green Oceaniin....ekaks juhlitaan 30-vuotias hääpäivää ja sittenhän onkin jo uudenvuoden bileet :P

      • vihertää

        Mielenkiintoinen nimi hotellilla.Suomessa se voisi olla Sinilevä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe