Haloo ...

hulluja ootte

Hei en tosiaan ymmärrä mix joku ottais nurkkiinsa tuommoisen haisevan ja kuolaisen norsun ??

15

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöhvi

      No onneks sun ei tarttekkaan ymmärtää! :)

      • man-legally

        hieno rotu kun mikä


    • wish

      sen ymmärtää vast sitten kun sen ottaa ihan kunnolla.. mut norsuks en sitä luonnehtiks.. vasikka tai tosi pieni lehmä tai lammas eläin kunnasta kävis.. xD

    • Riikka-Liisa

      Vähän mä repesin yx päivä ku tv:stä tuli ohjelma norsuista! Olet nimittäin oikeassa, nöffit ovat norsuja!

      Mut vitsi noi norsut on ihania!

      • miiting

        Minun nöffini kuolaa ihanasti paidalleni enkä minä siitä moiti kun ne on niin ihania jotta mä halaan aina ja no,kuolassa mitä sitten,koira vaatteetkin saaa pestyä eikös juu! Oma on valintani ei norsuksi sanovan jolla ei tätä kyseistä rotua ilmeisesti ole vahinko vaan ne on karvapalloja joisa töitä riittää,varsinkin nyt kun ne on karvan ajolla.Eihän nöffin takkuja saa mennä leikkaamaan vaan siististi tehdä kampa harja hommia joku väittää että, saa?


      • man-legally
        miiting kirjoitti:

        Minun nöffini kuolaa ihanasti paidalleni enkä minä siitä moiti kun ne on niin ihania jotta mä halaan aina ja no,kuolassa mitä sitten,koira vaatteetkin saaa pestyä eikös juu! Oma on valintani ei norsuksi sanovan jolla ei tätä kyseistä rotua ilmeisesti ole vahinko vaan ne on karvapalloja joisa töitä riittää,varsinkin nyt kun ne on karvan ajolla.Eihän nöffin takkuja saa mennä leikkaamaan vaan siististi tehdä kampa harja hommia joku väittää että, saa?

        sen kanssa ois kiva päästä piireihin


      • blackmagictiger

        NÄÄ ISOT RODUT SELLAISEN KANSSA OIS KIVA MATKATA JOPA JUNASSAKIN


    • 3xiloa

      ...kun olen vihainen ja puran kiukkuani, niin en voi olla leppymättä kun koiruus katsoo minua silmiin, että elähän nyt ja heiluttaa häntää. (Nöffi ei ole koskaan vihainen).
      Kun olen surullinen saan aina lohtupusun, eikä nöffini moralisoi. (Nöffini osaa myös olla surullinen ja ymmärtää)
      Kun harjaan nöffiä, niin se laskee päänsä olkapäälleni ja tuhisee korvaani ja tiedän, että koiruus rakastaa minua täysin pyyteettömästi. ->
      Kun kohtaan "työssäni" jatkuvasti sellaisia lapsia jotka eivät osaa ottaa vastaan rakkautta ja läheisyyttä, eivätkä sitä takaisin antaa, niin välillä on täysin puhditon olo. ->Nöffini pystyy aina antamaan, rakkautta ja ottaa sitä vastaan ja minä saan siitä voimia taas jatkaa raskaassa "työssäni" ja lapset pystyvät näyttämään rakkautta koiruudelle paremmin kuin ihmiselle.
      Niin, mitä kysyitkään....

      • man-legally

        kyllä joskus munkin elämääni sellainen mahtuisi.


      • man-legally

        mullakin ois nöffi ja ehkä jos ois aikanaan niin koiria


      • man-legally

        ja koska jos mikä ois ihanaa niin se ku tulis aina esim sill jos as yksin < taikka on jo perhettä niin se ois aina siellä lähdössä lenkille.


      • man-legally

        kyseiset koirat


    • hilfan

      Siis voitko ihan oikeesti väittää et nöffit on norsui???No kaikilhan on OMAT mielipiteensä ja vois vaik miettii et pitäs ihan omana tietonaan!!!Sun mielestä varmaan on silkkaa rahan tuhlausta jos kerron sulle et mul on Nöffi hiirialusta,Nöffi kangaskassi ja Nöffi avaimenperä ja ne makso yht.15€

    • sulle kuuluu?

      Itse oman koirani sotkut siivoan, enkä omaa norsuani antaisi pois mistään hinnasta. Kuka sinun ratkaisujasi utelee, kun katsot asiaksesi meidän asioita arvostella.
      Nöffit vaan ovat maaiilam upeimpia koiria, kauniita ja älykkäiyä, itsepäisiä...:)

    • -

      ehkä siks kun se on niin loistava luonteeltaan. meillä on ollu 10 vuoden ajan nöffejä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe