Ketään muuta joka olisi pelannut tätä seikkalu-, mysteeri-, puzzle- ja elämyspeliä? Ja jos on niin minkä tyyppisiä mielipiteitä siitä?
Itse pelasin Vanishing of Ethan Carterin tässä hiljattain läpi ja pidin siitä aivan rutosti. Pelin tunnelma on upea sekoitus tapahtumapaikkana toimivan Red Creek Valleyn kaunista luonnonmaisemaa, surumielistä taustamusiikkia ja pelihahmo, etsivä-Paul Prosperon melankolista monologia synkistä pahansuovista voimista, jotka hän aistii piileksimässä ulkoisesti miellyttävän ympäristön taustalla. Lovecraft-fanina pidin erityisesti Weird Tales-henkisistä surrealistisista tarina-puzzleista, joista oma suosikkini oli varmaan kaivoksessa suoritettava rituaali.
Paljon enempää en halua tässä pelistä paljastaa, vaan suosittelen jokaista vähänkään mysteereistä ja seikkailupeleistä pitävää pelaamaan sen itse.
Vanishing of Ethan Carter
3
129
Vastaukset
- Tuotatuota
Katselin videopätkää tuosta äskettäin. Voisihan sitä joskus kokeilla, jos jostain halvalla vastaan tulee. Tällä hetkellä on kuitenkin niin paljon muuta pelattavaa menossa ja tulossa, että tuskin ihan hetkeen tulee tuon aika. Ihan mielenkiintoselta vaikutti.
- Jackal_5on
Tämä vuosi on kieltämättä ollut kiireinen pelirintamalla, eikä tahti loppuvuodesta juuri höllää.
Sitä en tosiaan hoksannut aloituksessa mainita, että tätä peliä myydään tietääkseni vain ladattavana versiona, että fyysistä kopiota ei ainakaan näillä näkymin kaupanhyllyltä tule vastaan. Hintaa pelillä taitaa tällä hetkellä olla parinkympin luokkaa; itse sain sen Pleikkari 4lle PSNstä kolmellatoista eurolla, koska minulla sattui olemaan vielä voimassa oleva PS -jäsenyys
- TimanttejaKaulalla
Itse olin tosi pettynyt kyseiseen peliin. Grafiikat olivat todella hyvät ja juoni kuulosti innostavalta, mutta sitten se olikin ihan liian helppo. Sen takia koko peli tuntui koko aika hyvin tylsälle, etten saanut tästä kyllä paljoa henkilökohtaisesti mitään irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575499- 934347
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752594Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721121Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301038- 61853
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826- 28823
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102799Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789