SAin tuon puhelimen netin yhdistettyä kannettavaan, mutta ongelma on nyt se että internet yhteys katkeaa n.10 minuutin välein ? Ekana toimii ihan hyvin ja nopeasti, sitten tulee ei yhteyttä verkkoon? Voisijoku joku helppiä? Minulla on ihan uusi kannettava.. Yhdistin siis tuon puhelimen netin kannettavaan...
internet yhteys katkeaa
21
5046
Vastaukset
- fdsafdsa
Puhelimessa joku ohjelmallinen datakatto asetettu, josta se alkaa valittaa - poista raja?
Puhelin menee virransäästötilaan?
Puhelimessa riittävästi akkua?
Läppäri ja puhelin näköyhteydellä toisistaan koko ajan?
Puhelimen softa päivitetty?
Minulla puhelimen netti tuppasi katkoa yhteyttä, jos käytin sitä yhteytenä nettipeleissä. Ilmeisesti ISP halusi varmistaa, ettei puhelimen nettiä voi käyttää tietokoneen kanssa raskaammassa käytössä. OIkein muuta syytä en keksinyt.- ongelmmmmaaa
minulla on tuossa puhelimessa rajaton kuukausipaketti. puhelimes on akkua eikä mene virransäästötilaan. ja kummatkin on näköyhteydellä. Oon päivittänyt myös puhelimen... mistä etsin vikaa... ensin toimii ihan hyvin, sitten koneesta katkeaa yhteys ja katkeaa puhelimestakin, ja tulee "palvelinyhteys epäonnistui"
- hfhgfhg
ongelmmmmaaa kirjoitti:
minulla on tuossa puhelimessa rajaton kuukausipaketti. puhelimes on akkua eikä mene virransäästötilaan. ja kummatkin on näköyhteydellä. Oon päivittänyt myös puhelimen... mistä etsin vikaa... ensin toimii ihan hyvin, sitten koneesta katkeaa yhteys ja katkeaa puhelimestakin, ja tulee "palvelinyhteys epäonnistui"
Siis katkeaako puhelimen datayhteys vai sen WLAN-jako?
- kdfskfdskjfsdkjfsd
hfhgfhg kirjoitti:
Siis katkeaako puhelimen datayhteys vai sen WLAN-jako?
kummatkin
- selkis
kdfskfdskjfsdkjfsd kirjoitti:
kummatkin
Puhelimesi on siis paska. Vaihda puhelinta.
- normaaliaon
Mokkulayhteydet tuuppaavat pätkimään välillä..
- epätietoitnen
ai jos kuitenkin melki koko ajan? Niinn ja sitten vielä lisäkysymys, jos on kännykässäni rajaton nettipaketti niin tuleeko minulle postissa maksu tästä kannettavani käytöstä
- normi_alitus
vapunen taitaa olla lukutaidotonkin kaiken muun lisäksi.
- fdsafdsa
epätietoitnen kirjoitti:
ai jos kuitenkin melki koko ajan? Niinn ja sitten vielä lisäkysymys, jos on kännykässäni rajaton nettipaketti niin tuleeko minulle postissa maksu tästä kannettavani käytöstä
" tuleeko minulle postissa maksu tästä kannettavani käytöstä"
Ei. Todennäköisesti ISP:si vain on päättänyt, että ei heidän puhelin-laajakaistoillaan mitään raskaampaa tehdä ja pätkii yhteyttä. Itsellä nettiselaus yms. onnistuu puhelimen kautta ihan normaalisti, mutta pelatessa yhteys katkeaa niin monta kertaa, että yhtään kentällistä ei ehdi pelata. - ärsyttävaa
fdsafdsa kirjoitti:
Ei. Todennäköisesti ISP:si vain on päättänyt, että ei heidän puhelin-laajakaistoillaan mitään raskaampaa tehdä ja pätkii yhteyttä. Itsellä nettiselaus yms. onnistuu puhelimen kautta ihan normaalisti, mutta pelatessa yhteys katkeaa niin monta kertaa, että yhtään kentällistä ei ehdi pelata.Aina ei mene 10 minuuttia että katkaisee yhteyden, joskus saattaaa mennän kauemminkin että yhteys pysyy päällä ihan hyvin, mutta sitten katkeaapi eikä yhdisty enää takaisin ennekuin menen puhelimesta "jakaminen pois käytöstä" ja painan sitten uudelleen käyttöön? sem jälkeen toimii taas nopeasti ja hyvin, mutta sitten taas katkeaa ja yhteys poikki.
- einettitoimii
ärsyttävaa kirjoitti:
Aina ei mene 10 minuuttia että katkaisee yhteyden, joskus saattaaa mennän kauemminkin että yhteys pysyy päällä ihan hyvin, mutta sitten katkeaapi eikä yhdisty enää takaisin ennekuin menen puhelimesta "jakaminen pois käytöstä" ja painan sitten uudelleen käyttöön? sem jälkeen toimii taas nopeasti ja hyvin, mutta sitten taas katkeaa ja yhteys poikki.
tätä tapahtui myös entisessä kkoneessa mutta siinä oli mokkula . Nyt on jaettu yhteys puhelin ja netti ja sama juttu taas, alkaa mennä jo hermot enkä tiedä mitä pitää enää tehdä
- sekaisinolette
normi_alitus kirjoitti:
vapunen taitaa olla lukutaidotonkin kaiken muun lisäksi.
Onkimisesta ei ollut nyt kyse:D:D
- epävakaayhteys
einettitoimii kirjoitti:
tätä tapahtui myös entisessä kkoneessa mutta siinä oli mokkula . Nyt on jaettu yhteys puhelin ja netti ja sama juttu taas, alkaa mennä jo hermot enkä tiedä mitä pitää enää tehdä
Mokkulayhteys.. Siinä ongelma..
- ksjdeks
epävakaayhteys kirjoitti:
Mokkulayhteys.. Siinä ongelma..
Ei kai se noin pitäis yhteyttä katkaista? aikaisemmin oli monia vuosia mokkula ja kyllä se pätki mutta ei näin että yhteys ei palaudu.
- jsksjjajaja
ksjdeks kirjoitti:
Ei kai se noin pitäis yhteyttä katkaista? aikaisemmin oli monia vuosia mokkula ja kyllä se pätki mutta ei näin että yhteys ei palaudu.
Ja mistä johtuu että puhelimeni yhteys katkeaa myös kun on jaettuna netin...? Muuten ei katkeile ja toimii hyvin.
- mörögölli
fdsafdsa kirjoitti:
Ei. Todennäköisesti ISP:si vain on päättänyt, että ei heidän puhelin-laajakaistoillaan mitään raskaampaa tehdä ja pätkii yhteyttä. Itsellä nettiselaus yms. onnistuu puhelimen kautta ihan normaalisti, mutta pelatessa yhteys katkeaa niin monta kertaa, että yhtään kentällistä ei ehdi pelata.Mikä helv3tin puhelinlaajakaista?
- tuttuahommaa
jsksjjajaja kirjoitti:
Ja mistä johtuu että puhelimeni yhteys katkeaa myös kun on jaettuna netin...? Muuten ei katkeile ja toimii hyvin.
Tyypillistä mobiiliyhteyksille..
- fdsafdsa
mörögölli kirjoitti:
Mikä helv3tin puhelinlaajakaista?
Matkapuhelinliittymän yhteydessä oleva laajakaistaliittymä
- Anonyymi
minulla yhteys kesti ~12min, mutta sitten löysin puhelimesta kohdan jossa oletuksena oli 5G (en tiedä miten se oli vaihtunut) ja sain vaihdettua 4G niin alkoi netti pysyä päällä
- Anonyymi
Puhelin katkaiseen jaon kun kohdekone häviää.
Siis windows Wlan ongelma! - Anonyymi
Ota Windowsin Wlan hallinnasta virransäästö pois käytöstä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031737- 2101557
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58875En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51804Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36745Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉59744The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5742