Eli jooo oon 16 vuotias tyttö espoosta joka haluisi hirmustesti tyttöystävän. Ite oon bi ja tykkään vähä tyttömäisistä mut en hirveen poikamaisista. Olisnkiva jos olis mua vanhempi tai vuoden nuorempi tyttö pkseuduilta tai uudenmaalta. Voi myös vähä kauempaa mut ei mistäö lapista tai jostai peräreijästä mihi en pääse kovin nopeasti. Oon siis semi hauska ja mukava tyttö joka tykkää tehä kaikkee. yleensä en välitä kovin paljon ulkonäöstä ku luonne se tärkein mut kyl vähä ulkonäöl on välii. Ethä sä haluu mitää aasin tapasta tyttöystäväks tai poika. Mut en ite kanss taida olla kovin nätti mut sillee semi. hymyyn on kaikki rakastunu. lävistyksistä en oikee pidä jos niitä on kasvois liikaa. Haluun vaa sellasen tytön jonkaa voisin tehö kaikkeee, cuddlaa, makoilla, kattoo leffoi ja tällasta. Ois kiva tutustuu sellaseen kivaan. Jos juttu ei nappaa nii kaveriksi käy:) pistäkää kikkei jos kiinnostaa
lukekaa bi tytöt pliiiz
yksinäinenoikeesti
1
100
Vastaukset
- jskskskkdkkd
tääl ois yks kiinnostunu c:
kik on katarawr :>
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254935Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1504740Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2094711Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1184551Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133640Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192344Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32118- 661637
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241444- 1851191