POJAT MILLASISTA TYTÖISTÄ TYKKÄÄTTE SEURUSTELLES??

lukioikäinentyttö

Moi, haluaisin vaan tietää et mistä ominaisuuksista/luonteenpiirteistä/kiinnostuksenkohteista ym. tykkäätte tytöissä. Ja esim. et suunnilleen minkä pitusista tykkäätte vai onko sillä pituudella niin väliä. Ite oon siis aika pitkä ja mulle ei oo mitään merkitystä pojan pituudella kunhan muut ominaisuudet on sellasii mistä tykkään. Laittakaa vastauksia niin kerron onko mussa sellasii piirteitä ym. ;)

Ja siis muuten, tarkoitan lähinnä seurustelun tmv kannalta...

Oon siis 16-19v tyttö.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yehdb

      Mistäpäi oot?

      • lukioikäinentyttö

        Pirkanmaalta, tarkemmin en kerro


    • hohhoijjaa

      "Oon siis 16-19v tyttö." kuka oikeesti ilmoittaa ikänsä noin, kasvakaa lapset..

      • lukioikäinentyttö

        Mikä ongelma?? Onko väliä?? Minut saattavat tietyt henkilöt EHKÄ tunnistaa tästä tekstistä (kirjotustyyli ym)joten en viitsi kertoa ikääni tarkemmin. Kyllä tuo on ihan normaalia!!


    • tulenolemaanainayksin

      No siis sellasesta et välittää must aidosti ja on rehellinen, ei sillä nii väliä minkä näköne on :/

      • PientKorjausta

        Nii siis ei sillä nii väliä oo minkä näköne se tyttö on, piti sanomani


      • lukioikäinentyttö

        No mä oon just tollane :)


    • Poikaaaaa15

      Semmonen joka ei esitä mitään ja ulkonäöllisesti ruskeet silmät ja hiukset on vaa niin hot

      • lukioikäinentyttö

        mä en esitä mitään ja mul on ruskeet hiukset mut ei silmät :D siis ne on sellaset vihreet tmv


    • Moikaikilleihg

      Blondeista
      -Poika 8-30 vuotias (toivottavasti kukaan ei tunnista)

      • Piirakki

        Mä tykkään blondeista pojista B) ..♡♡♡


      • lukioikäinentyttö

        Juu no varmaan tosta ei tunnistakaan jos sanoo poika 8-30v mut joku voi tunnistaa kirjotustyylistä jos on yhtä pitkä teksti ku mulla, sen takii käytän just tota tyylii et 16-19v tyttö ku mulla on liikaa kokemusta siitä et joku arvaa et mä oon kirjottanu (tosin johtuu osittain kai siitäkin et ne on varmaan arvannu/tienny millä sivuilla mä käyn tmv), mut tuskin sua siis kukaan tunnistaa, tuskin muakaan :)

        Oon melkein blondi muute ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe