Synttärisankari

Foxxxy

Auringon ensimmäiset säteet alkoivat paistaa ikkunani läpi jo varhain aamulla. Tuo kirkas aamuinen auringonnousu sai minut hereille jo aikaisin aamusta. Siristelin silmilläni hieman ympärilleni kunnes pistin käden silmieni eteen ja huokaisin syvään. Tänään on iso päivä. Tänään vihdoin täytän 18 vuotta ja olen täysi-ikäinen!

Olin kutsunut pari ystävääni Aatun ja Ninon yöksi luokseni sillä vanhempani lupasivat minulle talon haltuun illaksi sillä he aikoivat lähteä ulos ravintolaan syömään sekä vierailulle tuttavilleen. Olin varma että saisin tänään Ninon suostuteltua antamaan minulle vaikka sitten pelkästään syntymäpäivä käteenvedon, vaikka toivoin paljon muutakin.

Kuvitelmat Ninon runkkaavan täysin kovaa kulliani sai housuissani jonkin värähtämään. Sujautin käteni punaisiin AussieBum:in boksereihin ja hieroin hiestä hieman märkää sekä puoli kovaa seisokkiani, kunnes otin käden pois tiukoista boksereistani ja nousin hitaasti sängynlaidalle istumaan. Haukoittelin hieman ja vedin nopeasti kireät mustat pillifarkkuni jalkaan sekä valkoisen t-paitani. Kävelin hitaammin kuin kukaan voisi koskaan kuvitella kylpyhuoneeseen ja pesin kasvoni viileällä vedellä. Katsoin itseäni peilistä ja ehostin hieman hiuksiani. Tänään sain tummat hiukseni omastamielestäni mukavasti pystyyn hieman oikeallepuolelle taitettuna.

Kävelin ulos kylpyhuoneesta ja suljin oven perässäni. Kuljin koleaa käytävää kohti keittiötä jossa valmistin itselleni aamupalaa. Syötöväksi itselleni valmistin pari kinkku-voileipää sekä keitin hieman kahvia. Kun sain syötyä kaiken minkä jaksoin laitoin tekstiviestiä Aatulle:

"Moi, Muistathan tulla mun luokse tänään yöksi kun mulla on ne bileet ja meil on kämppä tyhjillään. Muista hammasharjas! Nähdään illalla noin klo 19:00!"

Painettuani "lähetä" nappulaa älypuhelimestani aloin kirjoittaa Ninolle viestiä myös:

"Moi Nino! Mulla on ne yökylä synttärit tänään noin klo 19:00 mun luona. Mutsi ja faija ei oo sit kotona että voi ihan rauhas duunailla kaikkee kivaa ja olla sekä mekastaa niin pitkään kuin sielu sietää;)"

Laitettuani hieman vihjailevan viestin Ninolle aloin siivota kämppää mielessäni illan pirskeet ja samalla toivoen että saisin vihdoin menettää peppuneitsyyteni Ninolle. Olen aina tiennyt olevani homoseksuaali harmikseni Nino ei ole homo joten en saa häntä välttämättä suostuteltua leikkeihini.

Yhtäkkiä puhelimeni tärisee taskussani. Se on viesti Ninolta:

"Okei cool! No mä oon paikanpäällä sillon sitten, toivottavasti naapurit ei ala valittamaan sitten;)"

Katsoin viestiä hetken ja mietin ymmärsiköhän Nino varmasti mitä viestilläni ajoin takaa vai vastasiko hän kiusakseen ja vain vitsillä minulle näin...

-=- JATKUU -=-

0

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
        Ikävä
        231
        7796
      2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
        Ikävä
        45
        5330
      3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
        Ikävä
        59
        4832
      4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
        Ikävä
        76
        3517
      5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
        Ikävä
        16
        2035
      6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
        Ikävä
        32
        2001
      7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
        Ikävä
        31
        1859
      8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
        Ikävä
        44
        1707
      9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
        Taivalkoski
        38
        1662
      10. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
        Maailman menoa
        141
        1591
      Aihe