Liikuntatunti

gayboy

Oli koulupäivän viimeinen tunti. Se oli liikuntaa. Ei mikään paras tunti, mutta meni kuitenkin suhteellisen tuskattomasti ohi. Menin poikkeuksellisesti tunnin jälkeen suihkuun. Suihkuttelin itseäni aikani ja päätin lähteä kotiin. Huomasin kuitenkin, että minulta oli jäänyt reppu liikuntasaliin. Otan reppuni aina salille mukaan, koska koulussamme on tapana pölliä toisten tavaroita.

Aukaisin oven ja kuulin jotain kummaa ääntä. Menin kuitenkin peremmälle ja näin kaksi miestä. Tunnistin heidät koulumme liikunnan opettajaksi ja erääksi meidän luokkamme oppilaaksi. Tyrmistyneenä jäin sesomaan ovelle ja katsoin kahden alastoman miehen suukottelua. Yht'äkkiä opettaja käänsi katseensa ovelle ja huomasi minut. Lähdin äkkiä juoksemaan karkuun, mutta opettaja oli nopeampi ja sai minut kiinni.

Hän raahasi minut mukansa takaisin saliin. Siellä hän käski minua riisuutumaan. Toinen oppilas, Joonas nimeltään, vain katsoi minua kiinnostuneen näköisesti. Joonas oli erittäin komea ja urheilullinen. Hänellä oli vaalean ruskea iho ja tummat hiukset. Liikunnan opettaja oli hänkin komea mies. Hän oli tumma ja karvainen. Hän oli myös urheilullinen ja lihaksikas. Olin nähnyt hänet ennenkin alastomana, kun hän oli ollut suihkussa omassa kopissaan ja olin mennyt kysymään liikunnan numeroani.

Olin saanut vaatteni pois ja opettaja tuli luokseni ja otti kyrvästäni kiinni. Se koveni heti. Joonas tuli opettajan viereen ja otti opettajan ison ja kovan kullin suuhunsa ja alkoi imeä. Opettaja käski minua auttamaan Joonasta. Hänen käskystään otin kullin suuhuni. Opettajan mulkku oli hyvänmakuinen ja imin sitä innolla. Tämä oli ollut salainen haaveeni jo ylä-asteella. Välillä suutelimme Joonaksen kanssa ja otimme opettajan kivekset suuhumme.

Lopulta opettaja sanoi, että nyt riittä. Ja käski minua pyllistämään. Tei työtä käskettyä ja pyllistin ja otin puolapuista kiinni. Opettaja haki jostain rasvaa ja rasvasi peräaukkoni ja oman sekä joonaksen kyrvän. Ensin en ymmärtänyt, mitä hän aikoi, mutta ymmärsin pian, että hän ja Joonas aikoivat naida minua yhtäaikaa. Sanoin heti, että ei käy, mutta opettaja ei kuunnellut. Hän laittoi suuni eteen teipin ja sitoi käteni puolapuihin.

Sen jälkeen he alkoivat työntyä sisääni. He painautuivat yhtäaikaa ja tuntui, että halkean. Opettajalla oli ainakin kaksikymmentä cm pitkä ja Joonaksella oli lähes samanmittainen, mutta paksumpi. He olivat pohjassa ja minä yritin huutaa, mutta se ei onnistunut teipin takia. He alkoivat naimisen ja se alkoi tuntua jo hyvältä. Olin niin kiimassa, että laukesin. He naivat persettäni pitkään ja Joonas otti kyrpänsä pois. Hän käveli luokseni ja irrotti toisen käteni. Opettajakin lopetti ja he käänsivät naamani kullejansa kohti ja runkkasivat lastinsa naamalleni. Nuolin vielä heidän kullinsas puhtaaksi.

Olin yltäpäältä spermassa ja he alkoivat runkkaamaan minua. Olin vieläkin niin kiimoissani, että ei kestänyt kuin pari minuuttia ja minulta ryöppysi valtavat määrät spermaa vaikka olin jo kerran lauennut. He laskivat minut kokonaan irti ja irrottivat teipin. Opettaja sanoi minulle, että tästä ei sitten kerrota kenellekkään. Ei minulla ollut edes aikomusta, oli se sen verran mukavaa!

Menimme Joonaksen kanssa suihkuun ja juttelimme tapahtuneesta. Päätimme Joonaksen kanssa ottaa joskus uusiksi.

4

9150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JAR

      Kiitos hyvästä tarinasta.

      • piani

        Toi oli tosi hyvä.. jatka samaan malliin :)


      • on tosi mahdollista...
        piani kirjoitti:

        Toi oli tosi hyvä.. jatka samaan malliin :)

        ''he työntyivät yhtä aikaa sisääni'', voi juma, no niin varmaan, hei haloo!!! missä on edes jonkinasteinen reaalisuus??? älä pliis kirjota enempää!!!


      • Anonyymi

        Kysyin 11v vuotiaalta lapsenlapseltani että onko ollut koulussa pesäpalloa. Ei ikinä lapsi vastasi. Liikuntatunteja on supistettu liikaa. Vanhan ajan pallopelit takas. Viestijuoksu ym ym


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe