Juu, eli mulle tuli tullista ilmoitus että mun osoitteeseen mun nimellä oli lähetetty 0,5 g MDMA-murskaa ulkomailta. Mikähän mahtaa olla sanktio jos tää juttu syykseni katsotaan?
MDMA-murska
4
136
Vastaukset
- amg63m5
0,5 grammasta MDMA:ta saa 4-5 ekstasin käyttökertaa. Jos se katsotaan omaan käyttöön noin 20 päiväsakkoa. Jos jälleenmyyntiin tarkoitetuksi niin noin 50 päiväsakkoa.
Noin pieni määrä on helppo osoittaa omaan käyttöön tarkoitetuksi. Muista kuitenkin, että jos sinut tuomitaan huumausaineen käyttörikoksesta (eli omaan käyttöön, ei myyntiin), poliisi tulee vaatimaan päihdeseurannan läpikäytäväksi, jos sinulla on tai jos aiot koskaan hankkia minkään luokan ajokorttia. Päihdeseuranta kestää 3-6kk ja tarvittaessa jatkoseuranta 18kk, minkä aikana pitää antaa puhtaat seulat, jos mielii pitää ajo-oikeutensa. Päihdeseuranta on kustannettava omasta pussista. - MDMA
Eikös tuollaisesta pienestä määrästä poliisi voi iskeä sakkolapun suoraan kouraan, eli ei mene edes oikeuteen? Huumausaineen käyttöoikeus kun on rikos josta seuraa sakkoa tai enintään kuusi kuukautta vankeutta.
- MDMA
Käyttörikos, ei käyttöoikeus.
- amg63m5
Kyllä, vuodesta 2001 lähtien pienien huumausainemäärien käyttörikos voidaan hoitaa rangaistusmääräysmenettelyllä, eli poliisi voi lätkäistä kouraan sakon, jonka syyttäjä vahvistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802