Hei
Tietääkö kukaan mistä saa apua myöhästyneiden lentojen aiheuttamiin korvauksiin? Vakiokorvaus on eu- laissa, mutta ainakin Finnair on maksanut kuluttajariitalautakunnalle lahjuksia joten sieltä ei apua saa. Kuluttajariitalautakunnan mukaan jarruputken katkeaminen ei ole tekninen vika Finnairilla, mutta heidän mukaan muilla yhtiöillä se on tekninen vika, hassua eikö totta:).
Finnairhan on tosin valtion yhtiö, joten lait ei varmaankaan päde heihin?
Myöskin peruutetutlennot.fi lupasi hoitaa asiaa, mutta heihin ei saa enää yhteyttä. Aika jännää, heh.
lento myöhässä
3
116
Vastaukset
Hei,
Hoidan mielelläni korvauksen hakemisen puolestanne. Laskutus 20 % maksetusta korvauksesta (sis. alv). Mikäli korvausta ei tule, ei tule laskuakaan.- satojaLentoja
Niin lupasi peruutetutlennot.fi, korvausta ei saanut, vain 400Euron laskun!!
Finnairille nyt lähetetty lasku, 4700eur ( kaikkien matkaseurueen vakiokorvaukset kulut). Taitaa finnair saada maksuhäiriömerkinnän kun oikeus sen kohta antaa! satojaLentoja kirjoitti:
Niin lupasi peruutetutlennot.fi, korvausta ei saanut, vain 400Euron laskun!!
Finnairille nyt lähetetty lasku, 4700eur ( kaikkien matkaseurueen vakiokorvaukset kulut). Taitaa finnair saada maksuhäiriömerkinnän kun oikeus sen kohta antaa!Itse en laskuta ennen kuin lentoyhtiä korvaa. Onko asia siis ollut jo Kuluttajariitalautakunnassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080