Vaihtolento Helsinki- Istanbul- Antalya

Antza1

Meillä on koneenvaihto Istanbulissa lennolla Helsinki- Istanbul- Antalya, vaihtoaika 1,5h. Aiheuttaako tuo kiirettä kentällä? Kummatkin lennot Turkish Airlines:n lentoja.
Sama paluu matkalla.

6

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolipois

Hyvin ehtii, etenkin jos laukkuja ei tarvitse ottaa välillä ulos. Olettaen tietysti, ettei ensimmäinen lento ole kovin paljoa myöhässä.

• dalaman

meneekö laukut suoraan Antalyaan kun on sama lentoyhtiö? Kertokaa jotka olette matkustaneet HELSINKI iSTANBULL ANTALYA

• Piantaasmennään

Laukut menee suoraan Antalyaan samalla yhtiöllä lennettäessä. Joskus itselläni on käynyt niin, että olen itse ehtinyt Antalyan koneeseen, mutta laukut ovat tulleet vasta myöhemmin. Ne kyllä toimitettiin suoraan kotiovelle seuraavana päivänä.
      Jos vaihtoaikaa on noin 1 1/2 tuntia ja kone on ajallaan, niin Antalyan koneeseen normioloissa ehtii kyllä, mutta kiirettä saa pitää.

• lkjj8hpå0j

Riippumatta lentoyhtiöstä, tulee laukut Antalyaan, jos lähtöselvität itsesi Antalyaan asti. Ne eivät vaan tula samaan, mihin kotimaan matkustajien laukut. Matkustajat huudellaan hakemaan laukkunsa ulkomaan saapuvien laukkujen hihnalta.

• rullaatirullaakebab

minulla oli juuri tuollaiset liput ja kyllä siinä sai reippaasti kävellä että ehti. En tiedä meninkö jostain kohtaa väärin, mutta jouduin vaihtamaan terminaalia ns. normi uloskäynti reittiä, eli ensin pitkä jonotus passintarkastukseen ja sitten taas turvatarkastus kotimaan terminaalissa. Ja sama pois tullessa. Näin kenttähenkilökunta opasti. Laukut tuli Antalyassa hihnalle, missä merkintä vaihtoyhteydestä, eli kaikkien konetta vaihtaneiden laukut tulee samalle hihnalle. Istanbulin kenttä on kaoottinen, onhan se vilkas kauttakulkukenttä idästä ja lännestä, kylmät hermot vaan vaihtoon niin hyvin pärjää :)

• Toluca

En kyllä voi sanoa kaoottiseksi Istanbulin kenttää. Melko selkeä, eikä sellaista kymmenien terminaalien määrää, eikä ihmismassoja, kuin vaikkapa suurten amerikkalaisten kenttien halleissa. Ja tosiaan yhteydet kaupunkiin tosi hyvät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10569
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2281
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1071
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe