Meillä on koneenvaihto Istanbulissa lennolla Helsinki- Istanbul- Antalya, vaihtoaika 1,5h. Aiheuttaako tuo kiirettä kentällä? Kummatkin lennot Turkish Airlines:n lentoja.
Sama paluu matkalla.
Vaihtolento Helsinki- Istanbul- Antalya
6
524
Vastaukset
- Huolipois
Hyvin ehtii, etenkin jos laukkuja ei tarvitse ottaa välillä ulos. Olettaen tietysti, ettei ensimmäinen lento ole kovin paljoa myöhässä.
- dalaman
meneekö laukut suoraan Antalyaan kun on sama lentoyhtiö? Kertokaa jotka olette matkustaneet HELSINKI iSTANBULL ANTALYA
- Piantaasmennään
Laukut menee suoraan Antalyaan samalla yhtiöllä lennettäessä. Joskus itselläni on käynyt niin, että olen itse ehtinyt Antalyan koneeseen, mutta laukut ovat tulleet vasta myöhemmin. Ne kyllä toimitettiin suoraan kotiovelle seuraavana päivänä.
Jos vaihtoaikaa on noin 1 1/2 tuntia ja kone on ajallaan, niin Antalyan koneeseen normioloissa ehtii kyllä, mutta kiirettä saa pitää. - lkjj8hpå0j
Riippumatta lentoyhtiöstä, tulee laukut Antalyaan, jos lähtöselvität itsesi Antalyaan asti. Ne eivät vaan tula samaan, mihin kotimaan matkustajien laukut. Matkustajat huudellaan hakemaan laukkunsa ulkomaan saapuvien laukkujen hihnalta.
- rullaatirullaakebab
minulla oli juuri tuollaiset liput ja kyllä siinä sai reippaasti kävellä että ehti. En tiedä meninkö jostain kohtaa väärin, mutta jouduin vaihtamaan terminaalia ns. normi uloskäynti reittiä, eli ensin pitkä jonotus passintarkastukseen ja sitten taas turvatarkastus kotimaan terminaalissa. Ja sama pois tullessa. Näin kenttähenkilökunta opasti. Laukut tuli Antalyassa hihnalle, missä merkintä vaihtoyhteydestä, eli kaikkien konetta vaihtaneiden laukut tulee samalle hihnalle. Istanbulin kenttä on kaoottinen, onhan se vilkas kauttakulkukenttä idästä ja lännestä, kylmät hermot vaan vaihtoon niin hyvin pärjää :)
- Toluca
En kyllä voi sanoa kaoottiseksi Istanbulin kenttää. Melko selkeä, eikä sellaista kymmenien terminaalien määrää, eikä ihmismassoja, kuin vaikkapa suurten amerikkalaisten kenttien halleissa. Ja tosiaan yhteydet kaupunkiin tosi hyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4277279Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693743Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463412Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092904Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään472438- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351629Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801488