Kun joku sanoo, että se on ok ja toinen, ettei ole. Onko järkevää etsiä sieltä majoitusta? Kun sen sijainti kartalla on kuitenkin melko hyvä.
Miten sen Ravalin kanssa sitten on?
6
157
Vastaukset
- srhdhdhytdj
Yksinkertaistaen: Liceun metroaseman pohjoispuolella ok, sen eteläpuolella ei ok.
Se metroasema siis Ramblalla. Ravalissa sillä kohdalla Carrer de l'Hospital.
Vähän veteenpiirretty viiva, mutta jotain suuntaa kuitenkin Ravalin alueista. - Kyselenpävaan
Tämä selvä! Kiitos!! :)
- NoPanic
Ei ole mitää hätää. Meillä oli majoitus Tryp Apolo Hotelissa. Kävelymatka Ranskalle ja satamaan. Muualle kätevästi metrolla, lähimmälle asemalle muutama kymmenen metriä. Itse en kokenut missään kohtaa, etteikö olisi turvallista.
- NoPanic
Voi perrrrrkele näitten kapistusten kanssa kun "korjaavat" tekstiä.. siis kävelymatka Ramblalle :D
- Ravaliin
Itse asuin vuoden Ravalissa opiskeluaikana eikä mitään ongelmia. Itsestä aika pitkälti kiinni, miten reissussa käy. Itse en kohdannu vuoden aikana taskuvarkaita yms rikollisuutta mutta en myöskään kävellyt rahapussi takataskussa tai ympärihumalassa.
- MatkamiesMaan-77
Varsinkin lähempänä isoja katuja (esim. Paral-lel) olevat alueet Ravalista hyvin siistejä, keskiosa ehkä jonku mielestä vähän pelottava. Mitään ongelmia ei viikon reissun aikana ollut vaikka liikuimme kaikkina vuorokaudenaikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772