Kun joku sanoo, että se on ok ja toinen, ettei ole. Onko järkevää etsiä sieltä majoitusta? Kun sen sijainti kartalla on kuitenkin melko hyvä.
Vastaukset 6
- srhdhdhytdj
Yksinkertaistaen: Liceun metroaseman pohjoispuolella ok, sen eteläpuolella ei ok.
Se metroasema siis Ramblalla. Ravalissa sillä kohdalla Carrer de l'Hospital.
Vähän veteenpiirretty viiva, mutta jotain suuntaa kuitenkin Ravalin alueista. - Kyselenpävaan
Tämä selvä! Kiitos!! :)
- NoPanic
Ei ole mitää hätää. Meillä oli majoitus Tryp Apolo Hotelissa. Kävelymatka Ranskalle ja satamaan. Muualle kätevästi metrolla, lähimmälle asemalle muutama kymmenen metriä. Itse en kokenut missään kohtaa, etteikö olisi turvallista.
- NoPanic
Voi perrrrrkele näitten kapistusten kanssa kun "korjaavat" tekstiä.. siis kävelymatka Ramblalle :D
- Ravaliin
Itse asuin vuoden Ravalissa opiskeluaikana eikä mitään ongelmia. Itsestä aika pitkälti kiinni, miten reissussa käy. Itse en kohdannu vuoden aikana taskuvarkaita yms rikollisuutta mutta en myöskään kävellyt rahapussi takataskussa tai ympärihumalassa.
- MatkamiesMaan-77
Varsinkin lähempänä isoja katuja (esim. Paral-lel) olevat alueet Ravalista hyvin siistejä, keskiosa ehkä jonku mielestä vähän pelottava. Mitään ongelmia ei viikon reissun aikana ollut vaikka liikuimme kaikkina vuorokaudenaikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51853
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27426- 33415
- 66409
- 32405