Kun joku sanoo, että se on ok ja toinen, ettei ole. Onko järkevää etsiä sieltä majoitusta? Kun sen sijainti kartalla on kuitenkin melko hyvä.
Miten sen Ravalin kanssa sitten on?
6
154
Vastaukset
- srhdhdhytdj
Yksinkertaistaen: Liceun metroaseman pohjoispuolella ok, sen eteläpuolella ei ok.
Se metroasema siis Ramblalla. Ravalissa sillä kohdalla Carrer de l'Hospital.
Vähän veteenpiirretty viiva, mutta jotain suuntaa kuitenkin Ravalin alueista. - Kyselenpävaan
Tämä selvä! Kiitos!! :)
- NoPanic
Ei ole mitää hätää. Meillä oli majoitus Tryp Apolo Hotelissa. Kävelymatka Ranskalle ja satamaan. Muualle kätevästi metrolla, lähimmälle asemalle muutama kymmenen metriä. Itse en kokenut missään kohtaa, etteikö olisi turvallista.
- NoPanic
Voi perrrrrkele näitten kapistusten kanssa kun "korjaavat" tekstiä.. siis kävelymatka Ramblalle :D
- Ravaliin
Itse asuin vuoden Ravalissa opiskeluaikana eikä mitään ongelmia. Itsestä aika pitkälti kiinni, miten reissussa käy. Itse en kohdannu vuoden aikana taskuvarkaita yms rikollisuutta mutta en myöskään kävellyt rahapussi takataskussa tai ympärihumalassa.
- MatkamiesMaan-77
Varsinkin lähempänä isoja katuja (esim. Paral-lel) olevat alueet Ravalista hyvin siistejä, keskiosa ehkä jonku mielestä vähän pelottava. Mitään ongelmia ei viikon reissun aikana ollut vaikka liikuimme kaikkina vuorokaudenaikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774