Itse soitin ja pyysin apua ongelmaan , jonka itsekkin olisin voinut hoitaa, mutta se olisi vaatinut töitä. Kun modeemista oli kyse, niin kysyi hän mallia, sitten alkoi jaarittelu windows 10:stä. Puh kesti 8:45min niin kalliiksi tuli, jos puhelu maksaa normihinnan lisäksi yli 2 €/min. Jos siellä olisi oikea GURU, niin hän olisi sanonut ettei voi sieltä käsin auttaa. Sitten tulee tekstarilla turha ohje ja toinen tekstari perään, että oliko apua, Terveisin KARI. Ensinnäkin viestiin ei voinut vastata ja kun katsoin elisan omilta nettisivuilta kaikki gurut, niin YHDELLÄKÄÄN EI OLLUT ETUNIMEÄ KARI! anteeksi isot kirjaimet. Onneksi on jalat, jolla voi äänestää.
Elisan omaguru
3
149
Vastaukset
Törkeää rahastusta muista ensi kerralla sähköposti tai käyt Elisalla jos ei ole hirveän kaukana
- pelihullu1
Minä sain omagurusta 80 euron laskun 26 minuutin puhelusta. Luulin että uudessa pöytäkoneessani olisi langaton netti mutta eipä ollut eli tarvittiin ethernet kaapeli ja tuollaseksi hinta muodostui.
On se kumma että nykyään joutuu asiakaspalvelusta maksamaan tuollaisia summia kun valmiiksi ollaan elisan asiakkaita. Minä en ala enää elisan enkä soneran asiakkaaksi ja nyt ymmärrän miksi nuilla firmoilla menee hyvin. Miksi asiakas joutuu vielä erikseen maksamaan asiakaspalvelusta? Ei voi käsittää...
DNA:lle tilausta tekemään.
- Asiakaspalvelua
Elisalle vakava kehotus ,Poistakaan tosiaan nuo gurut myymälöissä ja keskittäkää apu puhelin palveluun ,jossa on todelliset ammattilaiset ja veloitus puhelin normaali kulun mukaan, on oltava asiakkaille apua ja neuvontaa saatava ilman törkeää rahastusta ,ottakaa tuottonne normaali kauppa toiminnasta.
Kun lukee näitä guru kommentteja ,ettekö Te niitä lue ? Näin Luulen kun ette ole toiminut sen mukaan mitä kehoitan!Myymälöissä pitää olla aikaa ja asiantuntemusta normaaliin toimintaan liittyvänä ,etenkin kun vanhus väestö lisääntyy on saatava tosiaan palvelut ilman rahastusta ja yksimielistä käyttäytymistä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812