jääkö sovittelusta minkäänlaista merkintää rikosrekisteriin?
Merkintä sovittelusta
5
3323
Vastaukset
Joku voisi vastata pitkästi ja kertoa poliisin omista rekistereistä yms yms...
Lyhyt vastaus: Ei jää- Merkintä_
Jää, toisin kuin jos menette oikeuteen
- Muna-perseet
Aina jää merkintä jonnekin jeparien salaisiin rekistereihin joita itse kirjoittelevat etenkin jos ovat rikoksia alueella tehneet ja pelkäävät sinun saaneen tietoosi niitä. sinusta leivotaan sijais kärsijä rankimman mukaan ja jos kantelet niin kyyti käy kylmemmäksi.
- LOKITIEDOT
Rikosrekisteri on oma reksiterinsä.
Poliisin Patjat yms reksiterit: tietosi on jo siellä ja pysyy lopun ikääsi. Poliisit lukevat niitä joutessaan, harvoin jäävät kiinni. Huvittavat itseään kyttäämällä asioitasi kun eivät viitti töitä tehdä.
Pienen sakon vaan ne saa siitä, ei se mitään niitä haittaa, katsovat uudelleen jo pian, eivät millään malta olla kattomatta...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016060821698303_uu.shtml
http://yle.fi/uutiset/poliisille_sakkoja_ex-puolison_miesystavan_tietojen_katselusta/8825194
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305885372910
- RikollistaPitääSuojella
Ei jää. Siksi se onkin rikollisten paapomista.
Toisaalta, sovitteliajt on parin illan kurssin käyneitä vapaaehtoistyöntekijöitä, kuinkahan hyvin niiden suu pysyy supussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa281894- 113877
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 30723
- 52719
- 49629