jääkö sovittelusta minkäänlaista merkintää rikosrekisteriin?
Merkintä sovittelusta
5
3323
Vastaukset
Joku voisi vastata pitkästi ja kertoa poliisin omista rekistereistä yms yms...
Lyhyt vastaus: Ei jää- Merkintä_
Jää, toisin kuin jos menette oikeuteen
- Muna-perseet
Aina jää merkintä jonnekin jeparien salaisiin rekistereihin joita itse kirjoittelevat etenkin jos ovat rikoksia alueella tehneet ja pelkäävät sinun saaneen tietoosi niitä. sinusta leivotaan sijais kärsijä rankimman mukaan ja jos kantelet niin kyyti käy kylmemmäksi.
- LOKITIEDOT
Rikosrekisteri on oma reksiterinsä.
Poliisin Patjat yms reksiterit: tietosi on jo siellä ja pysyy lopun ikääsi. Poliisit lukevat niitä joutessaan, harvoin jäävät kiinni. Huvittavat itseään kyttäämällä asioitasi kun eivät viitti töitä tehdä.
Pienen sakon vaan ne saa siitä, ei se mitään niitä haittaa, katsovat uudelleen jo pian, eivät millään malta olla kattomatta...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016060821698303_uu.shtml
http://yle.fi/uutiset/poliisille_sakkoja_ex-puolison_miesystavan_tietojen_katselusta/8825194
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305885372910
- RikollistaPitääSuojella
Ei jää. Siksi se onkin rikollisten paapomista.
Toisaalta, sovitteliajt on parin illan kurssin käyneitä vapaaehtoistyöntekijöitä, kuinkahan hyvin niiden suu pysyy supussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35532
- 85505
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436