jääkö sovittelusta minkäänlaista merkintää rikosrekisteriin?
Merkintä sovittelusta
5
3322
Vastaukset
Joku voisi vastata pitkästi ja kertoa poliisin omista rekistereistä yms yms...
Lyhyt vastaus: Ei jää- Merkintä_
Jää, toisin kuin jos menette oikeuteen
- Muna-perseet
Aina jää merkintä jonnekin jeparien salaisiin rekistereihin joita itse kirjoittelevat etenkin jos ovat rikoksia alueella tehneet ja pelkäävät sinun saaneen tietoosi niitä. sinusta leivotaan sijais kärsijä rankimman mukaan ja jos kantelet niin kyyti käy kylmemmäksi.
- LOKITIEDOT
Rikosrekisteri on oma reksiterinsä.
Poliisin Patjat yms reksiterit: tietosi on jo siellä ja pysyy lopun ikääsi. Poliisit lukevat niitä joutessaan, harvoin jäävät kiinni. Huvittavat itseään kyttäämällä asioitasi kun eivät viitti töitä tehdä.
Pienen sakon vaan ne saa siitä, ei se mitään niitä haittaa, katsovat uudelleen jo pian, eivät millään malta olla kattomatta...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016060821698303_uu.shtml
http://yle.fi/uutiset/poliisille_sakkoja_ex-puolison_miesystavan_tietojen_katselusta/8825194
http://www.hs.fi/kotimaa/a1305885372910
- RikollistaPitääSuojella
Ei jää. Siksi se onkin rikollisten paapomista.
Toisaalta, sovitteliajt on parin illan kurssin käyneitä vapaaehtoistyöntekijöitä, kuinkahan hyvin niiden suu pysyy supussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583086
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151083- 891028
- 98917
- 50903
- 96784
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595