windows 10 asennettu, kun koittaa käynnistää google selainta tulee teksti semmoseen laatikkoon
C:\Proggram Files (X86)\google\Crome\application\Application\chrome.exe
Luokkaa ei ole rekisteröity.
ja siitä kun painaa ok , google chrome käynnistyy.
koitin asentaa Cromen uusiksi sama juttu mutta kuvakkeen päällä on työpöydällä rasti...toimii kuitenkin
IE selain pätkii tai jää jumiin toi onko se nyt edge tekee saman, crome toimii hyvin ja nopeakin on kunhan sen saa muutamalla klikkauksella päälle.missä vika? onko muilla samaa ongelmaa. koneessa ennen windows 7 tehot kyllä riittää en ala niitä nyt tässä sen enempää selvittään.
crome ja windows 10
23
474
Vastaukset
- Kokeiletätä
Asenna siitä 64-bit versiota.
- mini0n
kiitos nyt toimii
- juuvapiseejuu
80 tällä sivulla
203 yhteensä
Adblock poistamia, Chrome.
Muuten toimii, seiskan peruja, mutta otsikkorivi vapisee klikatessa. Dementiaa? Windows 10:ssä on Edge, voi poistaa Chromen ja ei tarvitse käyttää IE:tä.
- M-Kar_tahtoo_keksin
No poista.
- KyllästynytWinukkaan
Edge on (niin kuin kaikki muukin Windowsin oma ohjelmisto) täyttä kuraa. Ei ratkaise ongelmaa, mikä tässä keskustelussa on, eli Chromen bugia.
KyllästynytWinukkaan kirjoitti:
Edge on (niin kuin kaikki muukin Windowsin oma ohjelmisto) täyttä kuraa. Ei ratkaise ongelmaa, mikä tässä keskustelussa on, eli Chromen bugia.
Edge toimii ihan hyvin ja käyttämällä sitä voi poistaa Chromen tarpeettomana. Poistamalla Chromen, poistaa myös Chromen bugin koneelta.
- Tuplanikille
Ubntusta pitää poistaa Chrome tai Chromium jos sellaisen on asentanut, Ubuntussa on vain sen oma selain toimiva, se selain ei ole firefox, firefox ei ole Ubuntun selain vaikka se siinä onkin asennuspaketissa mukana, se tulee oitis hävittää.
Windowsin mukana asennuspaketissa muuten tulee kanssa aivan kaikki mitä siihen imageen olen itse survonut mukaan,mjoten kaikki on Windowsin ohjelmia kuten vaikkapa Chrome ja firefox.
Ubuntun selain on:
http://www.infoworld.com/article/2913377/linux/ubuntu-15-04-will-ship-with-canonicals-own-browser.html Tuplanikille kirjoitti:
Ubntusta pitää poistaa Chrome tai Chromium jos sellaisen on asentanut, Ubuntussa on vain sen oma selain toimiva, se selain ei ole firefox, firefox ei ole Ubuntun selain vaikka se siinä onkin asennuspaketissa mukana, se tulee oitis hävittää.
Windowsin mukana asennuspaketissa muuten tulee kanssa aivan kaikki mitä siihen imageen olen itse survonut mukaan,mjoten kaikki on Windowsin ohjelmia kuten vaikkapa Chrome ja firefox.
Ubuntun selain on:
http://www.infoworld.com/article/2913377/linux/ubuntu-15-04-will-ship-with-canonicals-own-browser.html"Ubntusta pitää poistaa Chrome tai Chromium jos sellaisen on asentanut, Ubuntussa on vain sen oma selain toimiva, se selain ei ole firefox, firefox ei ole Ubuntun selain vaikka se siinä onkin asennuspaketissa mukana, se tulee oitis hävittää."
Älä valehtele, Ubuntun selain on Firefox. Siinä on myös sellainen miniselain nykyään mitä voi käyttää sovellusten käyttämiseen.
Chromea toki voi käyttää poikkeustilanteissa. Sitä voi käyttää poikkeustilanteissa myös Windowsissa mutta tietystikään ei pidä oletuksia muuttaa mihinkään.
"Windowsin mukana asennuspaketissa muuten tulee kanssa aivan kaikki mitä siihen imageen olen itse survonut mukaan"
Ei ne sinun itse survomat kuulu Windowsiin. Windowsiin kuulu se mitä Microsoft siihen survoo ja joista Microsoft vastaa.
"joten kaikki on Windowsin ohjelmia kuten vaikkapa Chrome ja firefox."
Ei ole. Microsoftin palvelunumero ei välitä pätkääkään jos vaikka Chrome ei saa turvapäivitystä. Microsoft ei vastaa siitä millään tavalla. Sama pätee Firefoxiin. Ne on Windowsissa sellaisia lisäsovelluksia.
Firefox sen sijaan on Ubuntun selain ja se on täysin Canonicalin tukema.- Soopaa
M-Kar kirjoitti:
"Ubntusta pitää poistaa Chrome tai Chromium jos sellaisen on asentanut, Ubuntussa on vain sen oma selain toimiva, se selain ei ole firefox, firefox ei ole Ubuntun selain vaikka se siinä onkin asennuspaketissa mukana, se tulee oitis hävittää."
Älä valehtele, Ubuntun selain on Firefox. Siinä on myös sellainen miniselain nykyään mitä voi käyttää sovellusten käyttämiseen.
Chromea toki voi käyttää poikkeustilanteissa. Sitä voi käyttää poikkeustilanteissa myös Windowsissa mutta tietystikään ei pidä oletuksia muuttaa mihinkään.
"Windowsin mukana asennuspaketissa muuten tulee kanssa aivan kaikki mitä siihen imageen olen itse survonut mukaan"
Ei ne sinun itse survomat kuulu Windowsiin. Windowsiin kuulu se mitä Microsoft siihen survoo ja joista Microsoft vastaa.
"joten kaikki on Windowsin ohjelmia kuten vaikkapa Chrome ja firefox."
Ei ole. Microsoftin palvelunumero ei välitä pätkääkään jos vaikka Chrome ei saa turvapäivitystä. Microsoft ei vastaa siitä millään tavalla. Sama pätee Firefoxiin. Ne on Windowsissa sellaisia lisäsovelluksia.
Firefox sen sijaan on Ubuntun selain ja se on täysin Canonicalin tukema.Höpö höpö
- M-Kar-papukaijalle
M-Kar kirjoitti:
Edge toimii ihan hyvin ja käyttämällä sitä voi poistaa Chromen tarpeettomana. Poistamalla Chromen, poistaa myös Chromen bugin koneelta.
Aloittajan viestistä "IE selain pätkii tai jää jumiin toi onko se nyt edge tekee saman, crome toimii hyvin ja nopeakin on kunhan sen saa muutamalla klikkauksella päälle."
Eli se Edge-sontakaan ei toimi (hyvin yleistä), Chrome toimii mutta ei käynnisty ilman ylimääräistä klikkausta. Aivoripulin sijaan voisit neuvoa kuinka tuo TOIMIVA Chrome saadaan käynnistymään ilman ylimääräistä klikkausta.
Eli Chrome EI OLE TARPEETON koska koneella tarvitaan TOIMIVA selain, sekoileva Edge ei sellainen ole. M-Kar-papukaijalle kirjoitti:
Aloittajan viestistä "IE selain pätkii tai jää jumiin toi onko se nyt edge tekee saman, crome toimii hyvin ja nopeakin on kunhan sen saa muutamalla klikkauksella päälle."
Eli se Edge-sontakaan ei toimi (hyvin yleistä), Chrome toimii mutta ei käynnisty ilman ylimääräistä klikkausta. Aivoripulin sijaan voisit neuvoa kuinka tuo TOIMIVA Chrome saadaan käynnistymään ilman ylimääräistä klikkausta.
Eli Chrome EI OLE TARPEETON koska koneella tarvitaan TOIMIVA selain, sekoileva Edge ei sellainen ole.Edge selain TOIMII. Muista että kaikennäköiset sekoilut voi myös johtua siitä, että on jotain Chromea asennettu.
Aina voi asentaa käyttöjärjestelmän uusiksi tai palauttaa tehdastilaan jos on syytä olettaa, että käyttäjä on itse sotkenut sen järjestelmän ja tarkistaa sen jälkeen jumittaako tai sekoileeko.- aergfwerge
Taas, sontaa tältä mieheltä
- MS-miscarry
M-Kar kirjoitti:
Edge selain TOIMII. Muista että kaikennäköiset sekoilut voi myös johtua siitä, että on jotain Chromea asennettu.
Aina voi asentaa käyttöjärjestelmän uusiksi tai palauttaa tehdastilaan jos on syytä olettaa, että käyttäjä on itse sotkenut sen järjestelmän ja tarkistaa sen jälkeen jumittaako tai sekoileeko.Toimiihan tuo jos tarkoitus on katsella kaikenlaisia mainoksia.
Kyllä siihen sitten saa mainoseston kun seuraava "juhlapäivitys" tulee. MS-miscarry kirjoitti:
Toimiihan tuo jos tarkoitus on katsella kaikenlaisia mainoksia.
Kyllä siihen sitten saa mainoseston kun seuraava "juhlapäivitys" tulee.Saat ihan vapaasti käyttää mainoksetonta palvelua. Ei se ole selaimen vika jos käyttää mainosrahoitteista palvelua.
- upöu
M-Kar kirjoitti:
Saat ihan vapaasti käyttää mainoksetonta palvelua. Ei se ole selaimen vika jos käyttää mainosrahoitteista palvelua.
Saat ihan vapaasti käyttää . . .
Mikäs luvan antaja M-Kar luulee olevansa
Ei se ole selaimen vika jos käyttää mainosrahoitteista palvelua
Mistäs vitun palvelusta nyt on kyse
Suksi vittu korpeen M-Kar, sotkemasta selvää asiaa upöu kirjoitti:
Saat ihan vapaasti käyttää . . .
Mikäs luvan antaja M-Kar luulee olevansa
Ei se ole selaimen vika jos käyttää mainosrahoitteista palvelua
Mistäs vitun palvelusta nyt on kyse
Suksi vittu korpeen M-Kar, sotkemasta selvää asiaaMainokset kuuluvat mainosrahoitteisiin palveluihin. Ei Edge näytä mitään mainoksia paikoissa jotka eivät ole mainosrahoitteisia.
Esimerkiksi jos käyttää vaikka Wikipediaa Edgellä niin ei siinä mitään mainoksia ole.
- Onnistukohan-linkki
http://answers.microsoft.com/fi-fi/windows/forum/windows8_1-ecoms/luokkaa-ei-ole-määritely-ilmoitus/27f249a3-ae31-4804-a831-eec501c79055?auth=1
Olisko tuosta sivusta apua. - tee-näin
Chrome toimii Windows 10:ssä erittäin hyvin. Anna sen Edgen olla oletus selain, koska sen kuuluu olla niin. Chromea käytetään toisena selaimena. Itsellä ainakin pelittää, kohta vuoden.
- Chrome-on-paras
Chrome toimii pää-selaimena hyvin järjestelmästä riippumatta, tosin Linux -jakelussa kantaa eri nimeä.
- ÄläTuskaile
Sit kun se hermo menee.. lopullisesti niin tässä
http://www.ubuntu-fi.org/lataa.html - kakkakymppi
Kymppi on niin sontaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793