Laihtumisen ja terveellisempien elintapojen myötä näytän nyt 1,3 v nuoremmalta.
keski-ikäinen
4
100
Vastaukset
- rusinanaama
Miten pystyt määrittelemään noin tarkkaan, että 1,3 v? Itse tunnen itseni jopa saman päivän aikana kymmeniä vuosia nuoremmaksi ja vanhemmaksi. Kaikki rypyt tulevat näkyviin, kun väsyy. Kunnon kohennuskin on vaikeaa keski-iässä, kun on 15 vuotta ollut juoksematta ja painoja nostamatta. Mutta tottahan se on, kun tulee lisää voimaa ja hapenottokykyä, niin jalka nousee kummasti. Nuoruuteen verrattuna kunto on kyllä yhä edelleen huono, ja kehitys on hidasta. Mutta parempi vähän kuin ei ollenkaan! Juoksunpyrähdyksiä, lihaskuntoharjoittelua, kasvojumppaa, mikroneulausta, lantionpohjajumppaa. Hiukset värjään vielä 10 vuoden ajan, ja sitten suostun olemaan mummo, toivottavasti pääni on silloin täysin harmaa (pahoin pelkään että ei).
- Estrogeeni_säilyttää
Heh, jopas oli tarkka arvo! Olen käyttänyt nyt kymmenkunta vuotta hormoonikorvausta (estrogeenipillereitä). Joskus kun joku kyselee iästäni, pistän kysyjän kertomaan mitä arvioi iäkseni. Yleensä arvioivat 10-15 vuotta nuoremmaksi. Vaikka tuosta vähentäisi "kohteliaisuuslisän" niin sittenkin saldoksi jää mukavan suuri "nuorennus".
- Estroelli
Minunkin naamani näyttää välillä nuoremmalta, välillä vanhemmalta. Jos nukun huonommin näytän vanhemmalta...jne. Estrogeenin aloitettuani jo parin kk.n kuluttua huomaan pientä "nuorentumista" tapahtuneen kasvoissani. En kylläkään pysty sanomaan kuukauden tarkkuudella minkä verran nuorentumista on tapahtunut!
- HikiHilima
Höpsistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846