tytöt kiinnostaisko

ykspoikavaan

Oon 01 suomenruotsalainen(äidinkieli suomi) poika Oulusta. Oon 179 cm pitkä ja pelaan jääkiekkoa maalivahtina Oulun kärppien junioriorganisaatiossa. Ulkonäöstä sen verran, että minulla on siniharmaat silmät, ja vaalea keskipitkä takatukka, olen normaalipainoinen, ja pitkäraajainen. Luonteeltani olen suvaitsevainen, huumorintajuinen ja ehkä vähän hiljainen. En ole kuitenkaan ulkonäön, luonteen tai minkään muun takia täydellinen ihminen. Pyrin kuitenkin olemaan mahdollisimman hyvä persoona. Olen kuitenkin jo kauan etsiskellyt seuraa, ja haluaisin kuulla, "miltä kuulostan". Ja jos joku haluaa tutustua tarkemmin, voin antaa kikin,snäpin jne...

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 015015

      Joo, kiinnostaa, Paljon maksaa yks veto autossa?

    • pakko_korjata

      Oot suomenruotsalainen sitten vasta kun sun ensimmäinen kieli on ruotsi. Jos äidinkielesi on kerran suomi mutta taidat ruotsia niin olet kaksikielinen.

      • ykspoikavaan

        Isäni on ruotsalainen, tuli kirjoitusvirhe:D


    • 01typykkä

      Mua ainaki kiinnostas mut harmi ku oot Oulusta... :( mä oon Kuopiosta joten ei voitas muuta ku kikata. Ja kuullostat tosi hyvälle ja plussaa siit ku oot pitkä

      • ykspoikavaan

        Juu, mutta tuu toki jutteleen kikissä, rikkeerk on nimenä


      • 02poikakuopiosta

        Tuu kik


      • 01typykkä

        Tuu kikkaa arinalaine


    • notnormal

      Kuullostat semmoselta ihan normaalilta, ei mitenkään kiinnostavalta tyypiltä.. omistat varmaan valkoset converset ja kånkenin? Saat hyvii numeroita koulussa ja hakkaat änärii himassas? :)) mitä te jätkät näätte vieläkin lätkässä? Kaikki harrastaa sitä, koittakaa erottua..

      • Lätkägörl

        No ekö ne saa tehä mitä ite lystää!? Jos ne kerran tykkä lätkäst nii eikö ne saa harrastaa sitte sitä!:)


    • 14vEunukki

      Toi takatukka vähä niiku pilas sun mahollisuudet...

    • Hansuu_01

      Mä oon 01 tyttö Oulusta. Olis kiva tutustua. :) Laitatko kik ja snäp nii lisään sut?

      • Hansuu_01

        kikistä löytää hansuu_01


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe