Oon pitkään pohtinu matkalle lähtöä ja hostelli olisi se paikka jossa yövyn. Jos menee dormiin, niin pidetäänkö sielä oikeasti hiljaisuus kun sen aika koittaa vai jutellaanko ja pelataanko korttia siitä huolimatta?
Entä miten siellä saa olla rauhassa vai saako ollenkaa? Olen todella introvertti luonteeltani ja vaivaudun sekä mahollisesti ahdistun jos joukko tuntemattomia yrittää saada mut mukaan omiin hauskanpitoihinsa. Kahdenkeskinen juttelu vielä menee, mutta ryhmistö en pidä!
Pari kertaa kyllä olen hostellissa ollut, mutta 2hlö huoneessa oli kaverini ja toisella kerralla jopa kaks frendiä mukana.
Yhden hengen huoneita ei taida olla mutta kahden hengen huoneita on joissa mahdollisesti saa olla yksin, tai jakaa sen pienen kustannuksen jonkun tuntemattoman kanssa?
Hostellien asiakkaat?
Suom.stereostypia
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503784
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342751Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262408- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271397
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91198