nimim.masseur

pietari2501

Vieläköhän olet tavoiteltavissa.Olisi paljon kyseltävää.

8

468

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • azoritonhieno

Masseurin mainioita matkavinkkejä minäkin olen kaipaillut. Jokin muutos on tapahtunut. Hänen entiset sivunsa www.ofinlandes.com ovat poissa ja tilalla on vain mainoksia. Liekö mies enää Azoreilla ollenkaan? Vai onko kyllästynyt ilmaiseen matkailuneuvontaan? Mutta tältä suomi24 palstalta löytyy vielä hänen vastauksiaan ja vihjeitään Azorien matkailuun vanhoista osioista.

• Azorit

Hei - Olen nähnyt MASSEUR -nimimerkin Azorien sivustalla.
      Hän asuu Azoreilla.

• Ihaankstosi

et sattunut katsomaan päiväyksiä...

• hierottavaksi

Tämä masseur on mitä todennäköisimmin Simo Salin. Hän on hieroja Azoreilla. Nettisivut www.masseurazores.com. On puh.numerot ja sähköpostit. Facebook näkyy olevan myös. Hierontahinnat näkyy olevan vain 20-25€ tunti. Onkohan töitä niin paljon, että ei ennätä vastailla turhanpäiväisiin nettikyselyihin.Mutta voipihan sitä mennä parin tunnin hierontaan, niin siinä kyllä ennättää kysellä aika paljon.

• Jostain syystä "masseur" on poistunut takavasemmalle. On juuri tuo sama henkilö. Paljon hyviä juttuja on saatu häneltä Madeiraa ja Azoreita koskien.

• obrigado

Masseurin asiantuntevia ja sivistyneitä kommentteja kaipailen minäkin. Toivottavasti hänellä on kaikki ok!?

• Sivunsa menneet aika lailla vähäisiksi. Tosin muutamat arvostelivat hänen asiantuntevia kommenttejaan. Josko olisi suuttunut niistä.

• klkjh

Ehkä hän ei halua olla enään itesetään selvä ja ilmainen neuvonantaja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      320
      1398
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      336
      1325
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1112
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      105
      991
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      792
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      787
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      70
      643
    10. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      101
      643
    Aihe