Millon neitsyys meni?

kiinnostunut.nuori

Eka kerta, mikä laist oli? Missä tapahtu? Kenen kanssa? Minkä ikäsenä? Oisko pitänyt vielä oottaa? Sattuko? Kertokaa omat tarinanne neitsyyden menetyksestänne?

13

3317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut.nuori

      Ja viel lisäys. Mitä käytitte ehkäsynä?

    • EiHyväEkaKerta

      Olin 14, lähdin nuoruuden typeryydessä ensimmäisen miehen mukaan, joka osoitti kiinnostusta. Kyseinen tyyppi oli siis n. 20 muistaakseni, lähdin tämän auton kyytiin ja sopivan metsätien löydettyämme menetin neitsyyteni auton konepellin päällä sääskien syötävänä. Kadun, olen katunut yli 10 vuotta! Myöhäistä se enää on, kondomi oli ehkäisyväline.

    • Olin jo 31v. Niin, että poikuuteni säilyi yllättävän pitkään.

    • KivaaOli

      16-vuotiaana ekalle tyttöystävälle.
      Tai no, oli mulla 3 viikkoa kestänyt "suhde" ennen häntä, mutta..no, voiko sitä nyt suhteeksi sanoa? Tämän tytön kanssa oltiin kuitenkin noin 1,5v kimpassa.
      En mä tiedä, olisiko tarvinnut odottaa, seukattiin kuitenkin useampi kk, ennen kuin mentiin sänkyyn.
      Kortsun kanssa kokeiltiin, mutta ei ollut hyvä, joten "ehkäistiin" keskeytetyllä sitten jatkossa, aika pitkälti senkin takia, ettei exä saanut puheistaan huolimatta aikaiseksi hommata niitä pillereitä.
      Oli aika onnetonta sähellystä ne ekat kerrat, ihan senkin vuoksi, kun mulla oli erektiovaikeuksia jännityksestä johtuen. Harmittikin vähän, kun muuten olin ihan olemattomista ärsykkeistä sairaalloisen kovana, mutta sitten oikeassa tilanteessa en meinannut saada edes jähmeäksi, saati siihen kuntoon, että olisi voinut työntyä sisään. Ja menetin herkästi vielä senkin vähän seisokin, mitä onnistui saamaan. Vielä, kun exä oli älyttömän tiukka.
      Hänkin oli neitsyt ja jännitti myöskin ja olen kuullut, että jännitys tiukentaa naista entisestään, että pahimmillaan sinne alapäähän ei välttämättä saa edes sormea sisään.
      Mutta kyllä me sitten vihdoinkin onnistuttiin, kun jaksettiin ajan kanssa yrittää.
      Eka kerralla sain sitten jonkinmoisen seisokin, sen verran kovan, että pystyin työntymään vähän häneen ja tekemään parin komen sentin mittaisia työntöjä häneen, jolloin sain myöskin häneltä immenkalvon puhki.
      Se nyt jäi sillä kertaa siihen, kun häntä sattui tuo puhkeaminen jonkin verran ja hänestä vuoti pieni tippa vertakin, ja mä tietenkin lerpsahdin siitä hyvästä.
      Siitä ilta tai pari eteen päin, niin sain sitten kunnon erektion, minkä sain pidettyä loppuun asti ja onnistuin sitten ujostelusta huolimatta saamaan siemensyöksynkin reilu tunnin työntelyn jälkeen. Tuli tietysti vain aika kiire vetää kalu ulos ja totta kai mä sotkin suurin piirtein koko sängynkin siinä samalla, mistä hän nyt tietysti myöskin hieman hätääntyi tai jotain. Just tyyliin "Äiti suuttuu, kun se näkee pyykkiä pestessä noi spermatahrat ja heittää mut pihalle!!":)
      Mutta eipä siinä mitään draamaa tullut, päinvastoin.
      Oli kivat puolitoista vuotta ja kyllähän porukat varmastitiesi, mitä me tehtiin tuonkin asian suhteen.
      Mulla ainakin tajusivat, mutsi vaan totesi että sen pidät huolen, ettet hanki sitä likkaa raskaaksi aainakaan ennen kuin pystyt huolehtimaan perheestä myös rahallisesti.
      Ja exän porukat olivat myös mielissään, että heidän likkansa oli vihdoinkin saanut itselleen poikaystävän.
      Seuraavalla tyttöystävällä olikin sitten pillerit ja enempi kokemustakin, joten oli siinä mielessä mukavempi harrastaa seksiä, vaikka paneminen oli tosi kivaa tuon ekankin kanssa.

    • Olin17vuotta

      Festarilla heräsin yksin teltassa siihen, että joku pyrki viereeni. Yritin jatkaa unia, mutta kohta havahduin siihen että tulija kouri rintojani käsi puserossani. Estelin häntä, mutta hän vain jatkoi kähmimistä. Yritin noussta ja luikahtaa pihalle, mutta hän hyppäsi selkääni ja kaatoi minut takaisin selälleni ja makasi päälläni. Nyt vasta huomasin tulijan olevan se sama poika, jonka kanssa jorasimme jossain vaiheessa.
      Hän huohotti päälläni suudellen ympäri naamaani. En vastustellut enää, joten hän sai aika vapaasti nyhtää housut jalastani. Sitten hän polvillaan haaroissani, laski omansa ja kulli ponnahti pystyyn . Kortsun hän rullasi paikalleen ja painoi kulliaan alaspäin laskeutuen päälleni. Vedin jalkojani koukkuunsivulle.
      Tunsin kivuliaan piston, kun hän survaisi kullinsa sisääni - parahdin kuuluvasti. Purin alahuultani, kun hän työntyi armotta yhä uudelleen sisääni, riemuisa ilme kasvoillaan! Ilmeisesti huomasi minut neitsyeksi. Viimein hän rynkytti niin, että häpyluuhun koski. Parahdin " Aih... Aih...Aaa..."
      Onneksi sitä jyystöä ei kestänyt kovin pitkään, vaan hän laukesi melko pian.
      Alapäätäni kivisti jonkin aikaa sen jälkeen.

    • saintummaa

      Olin 16 ja uskomatonta kyllä, vaihto-oppilasperheen sisko kun oltiin kahdestaan kotona. Se oli vielä mulatti se tyttö, perheen äiti oli tumma ja isä latino. Se oli vasta 15. Kyseli kerran että onko mulla tyttöystävää. Sillä oli kyllä jo poikaystävä, kai ne oli sitten naineet vaikka tyttö tulikin aina säälliseen aikaan kotiin. Se aina kiusoitteli ja sitten kun paremmin tunnettiin ja oltiin kahdestaan niin se kysyi että haluaisinko nähdä sen suihkussa. Halusin kovasti, ja sain sitten vielä kuivata sen isolla pyyhkeellä ja taisin vähän kähmiä. Sitten se kysyi, halusinko maata myös. Niin minä sitten makasin, onneksi sillä oli kortsuja. En tullut, olin vähän puutunut. Eipä sekään tullut. Lopulta se otti poskeen, imi oikein ja kai se vähän loukkaantui kun ei tullut vieläkään. Olin ihan kauhean pahoillani, se oikein itki kun se oli niin pettynyt, että onko hänellä liian väljä vai enkö tykkää mustista. SE oli se eka.

      Yritetttin myöhemmin uudestaan koulun jälkeen vintillä ja sillä kertaa lensi mälli jo heti alussa. Se sanoi ettei anna minulle toista kertaa vaan aikoo olla uskollinen poikaystävälle, mutta sormetin sitä kerran. Kyllä se kauheen nuori oli, sellainen pissis. Nythän se on menestynyt nainen ja vielä saman miehen kanssa, onkohan se sille kertonut.

    • saanut

      Menetinpoikuuteni 1961 .olin.13 vuotias.sattui niin että minulla meni jalka poikki.
      Olin kansakoulussa .oli pitkäkoulumatka .joten joutuin olemaan oppilas asuntolassa.
      Asuntolan hoitajana oli 36 vuotias naimisisa oleva erittäin kaunis nainen.
      Pesutuvassa tapahtui .sitten se ihana kokemus.Me opetelime koko viikonlopun.

    • Spssl

      16-vuotiaana ensimmäisen tyttökaverin kanssa. En olluy 100 varma oloko jän neitsyt, koska ei minua kiinnostanut. Olimme hänen luona yötä ja "nukkumaan" mentyämme harrastimme toistemme hyväilyä. Siinä muutamat orgasmit toisillemme annettiin ja meidän tapamme oli alusvaatteisillamme harrastaa hyväilyä eli hieroimme toistemme sukuelimiä vastakkain pikkarit välissä. Lopulta tyttö heitti alusvaatteensa pois ja riisui minultakin housut. Hän asetti kortsun minulle ja ohjasi minut sisäänsä samalla kun asettui päälleni. Itse yhdyntä ei kestänyt kauaa ja päättyi omaan orgasmiini. Hetki oli rauhallinen, hellä, ihana enkä varmaan ikinä unohda sitä. Sellainen stoori tähän.

      • Spssl

        Pitäisi oikolukea nuo tekstit näköjään. ;)


    • Metsänsiimeksessä

      14-vuotiaana erään tanssilavan läheisyydessä olevassa metsikössä. Norkoilin serkkulikan kanssa lavan läheisyydessä. Vanhemmat serkut pitivät huolen ettemme päässeet sisään. sitten viereeni tuli eräs kiva poika joka ei edes asunut kovin kaukana meiltä ja hän pyysi mukaansa kävelemään lemmenpoluille, joita meni ristiin rastiin lavan vieressä. En edes yrittänyt laittaa vastaan, ku hän johdatteli minua syvemmälle metsään. Suuren kiven takana hän asetti pusakkansa maahan ja alkoi riisumaan minua. Olin usein haaveillut juuri hänestä omien nautintohetkieni aikana ja auliisti nostelin takamustani, kun hän veti minulta pikkarit pois. Ei siinä paljon esileikistä voinut puhua- Sormella hän vähän koetteli ja nousi lopulta päälleni. Siinä metsässä unelmani täyttyivät. Pikkuisen se vihlaisi ensin, mutta olin niin märkänä, että ei se oikeastaan tuntunut. Olin niin odottavana, että sain jopa orgasminkin, vaikka kyllä sain elää pikkupelossa jonku aikaa jälkeen päin, kun tajusin, että hän oli laskenut lastinsa sisään. Tapailin tätä kilttiä, pari vuotta vanhempaa poikaa varmaan parin vuoden ajan. Hänellä oli eka kerran jälkeen aina kumit mukana. Sitten he muuttivat pois ja ensirakkauteni katosi. Opin hänen kanssaan paljon ja käytin oppejani ahkerasti hyväksi monen monta kertaa.

    • PoiKuusMän

      Sain poikuuteni poistettua 14-kesäisenä Juhannuksena.
      Olin kotona maalla ja Juhannuksena meille tuli Äidin kaksi siskoa, miehet mukanaan juhlimaan. He olivat siinä 45-55 ikäistä. Pitkän päivän kuluessa viini virtasi ja ruokailut ja saunat kuuluivat kuvioon. Viimein kaikki hiljeni aamuyöstä. Olin itse runkannut jo päivällä kertaalleen.
      Ajattelin mennä ulkosaunaan runkulle seuraavana aamuna. Sielläpäs olikin heräilemässä Tätini ilman rihman kiertämää. Hän oli jäänyt nukkumaan juhlien jälkeen.
      Katsoin lumoutuneena tissejä ja jalkoväliä.
      Täti veti ensiksi pitkiä huikkia oluttölkistä ja kähisi minulle tulla sisään vaan.
      Katselin kikkeli kovana alastonta vartaloa. Hän vetäisi minut löylyhuoneeseen ja halasi minua sanoen, että "sulle täytyy antaa nyt pillua, kun olet niin mukava poika"
      Hän höpötti vielä jotain puutteesta ja kouri kikkeliäni häpeilemättä. "Sullahan seisoo, oletko koskaan vielä saanut tyttöjä koittaa " hän supatti, nyt jo mairea ilme naamallaan, painaen naamaani rintojaan vasten.
      Kaikki kävi aika nopeasti. Puristelin tissejä ja kopeloin haaroväliä. Täti istui alalauteelle jalat haralleen ja veti minut kiinni itseensä. Housuni hän nykäisi alemmas ja ohjasi kikkelini sisään. Tunne oli mahtava. Nylkytin holtittomasti tädin puristaessa pakaroistani, ohjaten paremmin tahtia.
      Ruikkasin lastini kohta sisälle polvet notkuen!
      Täti oli riemuisa, kun änkytin sen tehneen hyvää.
      Nykäisin housut ylös. Täti oli kyykyssä ja virutteli pilluaan. Hän kehoiti minua poistumaan huomaamatta, avaten sitten uutta oluttölkkiä.

      Muistot jäi siitä elämään iäksi.

    • Autossa

      Autossa poikakaverin kanssa.
      Hänellä oli kortti ja auto. Minä olin 16 täyttänyt juuri ja ammattikouluun menossa.
      Syksyn viimeisenä vapaa-viikonloppuna sitten ajoimme soramontulle. Siellä sitten panimme eka kerran. Se tapahtui auton takapenkillä. Kyllä oli kivuliasta aluksi.
      Siitä lähtien nussimme melkein joka ilta kuukauden ajan autossa. Hän lähti syksyllä armeijaan ja erosimme sen tien samalla.

    • Höylyksentulos

      Vanhan Volgan takapenkillä kahden nuoren miehenalun kanssa 15-vuotiaana. Pojat olivat jo pitkään vokotelleet mukaansa aina ohi ajaessaan, mutta en ollut lähtenyt. Sitten eräänä lauantai-iltana he olivat taas menossa alueella järjestettäviin lavatansseihin ja niin hyppäsin takapenkille, mutta etupenkillä istunut toinen poika siirtyi myös viereeni taakse. Eihän siinä mennyt yhtään aikaa, kun hänen kätensä jo kaivelivat hameeni alla. Oli jo syksy alullaan ja ne olivat viimeiset tanssit sillä lavalla ja olin laittanut ylleni vähän nätimmät alusasutkin, tarkoittaen sukkanauhaliivejä ja nailoneita.Kaverin käden kulkivat aina sukkanauhoille saakka, enkä enää edes yrittänyt estellä häntä. Siinä samassa jo tunsin sormien työntyvän pikkarien lahkeesta kostuvaan vakooni... Hetken leikittyään, hän alkoi hivuttamaan pikkareitani alas ja hyvin halukkaasti nostin takamuksiani, että se olisi helpompaa. Volga oli iso auto ja sen penkillä oli hyvä temmeltää. Jossain ihmeen välissä hänkin oli laskenut farkkunsa nilkkoihinsa j ohjasi kätensä kullilleen. Sitten hän käski miinua nostamaan pyllyä niin, että pääsisi alle. Siinä minä sitten menetin neitsyyteni aidolle kullille. Olinhan sinne jo työnnellyt vähän vaikka mitä kiimaisina hetkinäni, mutta nyt oli kysymyksessä aito kyrpä! Hän ohjasi kullinsa sisään ja aloitti nytkyttämisen- Vannottelin, ettei päästäisi sisääni, mutta niinhän siinä kävi, että sisäänhän se laski. Huokaillen istuimme paikallamme, kun auto kääntyi tanssilavan parkkipaikalle. Kuski ajoi sen ihan kauimpaan nurkkaan ja pyysi kaveriaan siirtymään etupenkille ja tuli hänen tilalleen taakse... JA taas minä sain munaa! Tällä kertaa suurempaa. Kävimme sitten välillä tanssimassakin, mutta sain vielä kummaltakin sinä iltana ja alapää oli jonkun verran hellänä kun he jättivät minut kotiportille. Myöhemmin sain olla heidän kanssaan aika usein ja aina se päättyi molempien naiskenteluun. Siitä ilasta alkaen on raollani käynyt eräskin mies. Niin nuoria, kuin vanhojakin, jopa yksi setänikin ja ersä opettaja luokkaretken aikana. Minä vaan rakastan seksiä niin suunnattomasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe