baareja/vertaistukua biseksuaaleille

ixx

Onko Hesassa baareja jossa bisset käy, tai jossa voisi tavata toisia kaltaisiaan ?

43

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peepingtommi1

      Eipä ole mitään varsinaista paikkaa ja vertaistukea saatat hyvällä tuurilla löytää netistä. Moni bi on kaapissa, kun ei vaihtoehtoja ole tai elää heterona/homona, koska elämä on helpompaa silloin. Myöskään mitään ryhmiä tmv ei ole, kaikki on suunnattu homoille/lesboille/transseksuaaleille.

      • Voi sortoa :/
        Onneksi täällä maalla saa mennä bisselle koska tahansa.

        Joskus käyn myös ravintoloissa.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Voi sortoa :/
        Onneksi täällä maalla saa mennä bisselle koska tahansa.

        Joskus käyn myös ravintoloissa.

        Olipa taas viisas kommentti. Mutta homoillahan on kaikki hyvin, joten voi muille vittuilla :)


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Olipa taas viisas kommentti. Mutta homoillahan on kaikki hyvin, joten voi muille vittuilla :)

        Homo ei vittuile. Ne on heteroiden ja bissein juttui ne vitut.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Homo ei vittuile. Ne on heteroiden ja bissein juttui ne vitut.

        Jos bissellä on potentiaalia hakea miestä, naista, miehestä pitävää miestä, kolmen kimppaa joko naisen tai miehen kanssa ja pukeutua naiseksi ja hakea naiseksi pukeutuvaa miestä tyttöilemään jne. niin mitä ihmeen sortoa nämä kaikki mahdollisuudet ovat???

        Ei siihen tarvita erillistä baaria. Tai Hesan matkaa.

        Selitäpä tämä aloittajalle, peeppari. Äläkä nyt puhu ainoastaan omasta rajoittuneisuudestasi oman seksuaalisuutesi toteuttamisessa tai SINUN hyväksymisestäsi tai kokemastasi sorrosta , kuten sinulla on tapana.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Homo ei vittuile. Ne on heteroiden ja bissein juttui ne vitut.

        Homot ne vasta vittuilee ja ämmäilee, johan sen baarissa näkee :) Käsilaukut viuhuu niin että tuuletin jää kakkoseksi.

        On mahdollisuus hakea joo, mutta kumpikin suhtautuu todella varauksella biseksuaaleihin. Moni myöskään ei ole valmis seurustelemaan biseksuaalin kanssa. Moni nainen on tämän sanonut ihan suoraan jo keskustellessa.

        Ei siihen erillistä baaria tarvita, se on totta. Aloittaja hakee vertaistukea, jota ei tarjolla ole, toisinkuin homoilla. Rajoittuneisuudesta? Mistä rajoittuneisuudesta mahdat puhua? Eiköhän ole oma yksityisasiani sitä paitsi miten seksuaalisuuttani toteutan. Se ei tähän kuulu. Sortoa onnekseni en pahemmin ole kokenut, mutta kyllä biseksuaali miehiin kohdistuvat asenteet paistavat yhteiskunnassa hyvin läpi, etenkin jos hakee suhdetta. Sinä vaan et tätä ole valmis hyväksymään, kun homoilla asiat on niin hyvin. Biseksuaaleista hyväksytään julkkikset statuksensa ansiosta, mutta mitens muut? Tilanne onkin jo toinen.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Homot ne vasta vittuilee ja ämmäilee, johan sen baarissa näkee :) Käsilaukut viuhuu niin että tuuletin jää kakkoseksi.

        On mahdollisuus hakea joo, mutta kumpikin suhtautuu todella varauksella biseksuaaleihin. Moni myöskään ei ole valmis seurustelemaan biseksuaalin kanssa. Moni nainen on tämän sanonut ihan suoraan jo keskustellessa.

        Ei siihen erillistä baaria tarvita, se on totta. Aloittaja hakee vertaistukea, jota ei tarjolla ole, toisinkuin homoilla. Rajoittuneisuudesta? Mistä rajoittuneisuudesta mahdat puhua? Eiköhän ole oma yksityisasiani sitä paitsi miten seksuaalisuuttani toteutan. Se ei tähän kuulu. Sortoa onnekseni en pahemmin ole kokenut, mutta kyllä biseksuaali miehiin kohdistuvat asenteet paistavat yhteiskunnassa hyvin läpi, etenkin jos hakee suhdetta. Sinä vaan et tätä ole valmis hyväksymään, kun homoilla asiat on niin hyvin. Biseksuaaleista hyväksytään julkkikset statuksensa ansiosta, mutta mitens muut? Tilanne onkin jo toinen.

        No tulipa taas vankkaa mutua. Mitähän en ole valmis hyväksymään bisseissä? Kyllä he mun puolesta saavat ämmäillä ja vittuilla baareissa ihan niin paljon kuin sielu sietää ja perse kestää.

        Miten joku miljoonan ihmisen lähiössä asuva, jolla on kaikki edellä mainitsemani seksuaaliset variaabelit ja 999,999 potentiaalista naapuria, joilta voi käydä sokeria lainaamassa, VOI itkeä vuosikausia, ettei saa hyväksyntää tai ei ole aktiviteetteja juuri SINULLE?

        Koetko, että sun pitäisi olla julkkis, että saisit olla hyväksytty? Julkkis ei ole mikään tae mihinkään, pikemminkin rasite, kun et koskaan voi tietää, hakeeko toinen sinusta vakavaa suhdetta vai siipeileekö vaan omien etujensa takia. Bi-julkkis lienee julkkikselle ihan pahin mahdollinen vaihtoehto, koska tämä pähkäily sekä sun pääkopassa, että sun "faniesi" joukossa vähintään tuplautuu ja suhteesta tulee entistä haasteellisempi.

        Tällä hetkellä (ja vuosikausia) lukemani perusteella olet sisäistänyt nimenomaan sen, että asiat ovat pielessä kaikilla bisseillä, koska sulla on.

        Hyväksytyksi ja arvostetuksi tai rakastetuksi tuleminen, yhtä lailla kuin vihatuksi tuleminen, riippuu kuules ihan henkilöstä itsestään. Pitää vaan uskaltaa olla se henkilö kaikkine puolineen.

        Rakentaisitte aapon kanssa yhden reaalipersoonan, jolla haette sitä arvostusta ja keskinäistä kunnioitusta. Minä ainakaan en voi kuin vittuilla kummallekin, kun rakkaan aapon ja sinun välillä ei ole edes ketään tunnistettavaa henkilöä, jonka puolesta ottaa kantaa. Miljoona eri aliasta vaan eri puolilla Suomea ja aapolla reservin kapteenina komppania ulkomailla.

        Tiedän ja tunnen monta bisseä ja monta homoa. Osalla asiat ovat hyvin ja osalla huonosti. Aivan kuten jokaisella muullakin ihmisellä. Valinta on sinun, vihaatko tai lokeroitko muita ihmisiä omien rajojesi sisälle ja samalla koet heidät uhkana mahdollisuuden sijaan.

        Aapollakin saattaa olla tikku tassussa ja vituttaa se, että jossain Lapissa ei edes ole muutamaan sataan kilometriin yhtään baaria ja sulla on varaa olla elitisti, kun kuppiloita on metrin välein.

        Sorretuksi tunnustautuminen on sinulle vain nettipuskuri ja henkinen puolustusasema, jotta et sitten koe reaalielämässä kipua siitä, että tulee rukkaset tai pettymys. Mahdollisesti myös on helpompaa perustella asioita itselleen, jos on jo valmiiksi asennoitunut siihen, ettei mistään mitään kuitenkaan tule.

        Ja jos/kun kerran olet eronnut ja lapsia tehnyt bisse, niin mielestäsi homoilla kuitenkin/sittenkin/joka vitun tapauksessa on aina asiat paremmin kuin bisseillä :D vitun homot :D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        No tulipa taas vankkaa mutua. Mitähän en ole valmis hyväksymään bisseissä? Kyllä he mun puolesta saavat ämmäillä ja vittuilla baareissa ihan niin paljon kuin sielu sietää ja perse kestää.

        Miten joku miljoonan ihmisen lähiössä asuva, jolla on kaikki edellä mainitsemani seksuaaliset variaabelit ja 999,999 potentiaalista naapuria, joilta voi käydä sokeria lainaamassa, VOI itkeä vuosikausia, ettei saa hyväksyntää tai ei ole aktiviteetteja juuri SINULLE?

        Koetko, että sun pitäisi olla julkkis, että saisit olla hyväksytty? Julkkis ei ole mikään tae mihinkään, pikemminkin rasite, kun et koskaan voi tietää, hakeeko toinen sinusta vakavaa suhdetta vai siipeileekö vaan omien etujensa takia. Bi-julkkis lienee julkkikselle ihan pahin mahdollinen vaihtoehto, koska tämä pähkäily sekä sun pääkopassa, että sun "faniesi" joukossa vähintään tuplautuu ja suhteesta tulee entistä haasteellisempi.

        Tällä hetkellä (ja vuosikausia) lukemani perusteella olet sisäistänyt nimenomaan sen, että asiat ovat pielessä kaikilla bisseillä, koska sulla on.

        Hyväksytyksi ja arvostetuksi tai rakastetuksi tuleminen, yhtä lailla kuin vihatuksi tuleminen, riippuu kuules ihan henkilöstä itsestään. Pitää vaan uskaltaa olla se henkilö kaikkine puolineen.

        Rakentaisitte aapon kanssa yhden reaalipersoonan, jolla haette sitä arvostusta ja keskinäistä kunnioitusta. Minä ainakaan en voi kuin vittuilla kummallekin, kun rakkaan aapon ja sinun välillä ei ole edes ketään tunnistettavaa henkilöä, jonka puolesta ottaa kantaa. Miljoona eri aliasta vaan eri puolilla Suomea ja aapolla reservin kapteenina komppania ulkomailla.

        Tiedän ja tunnen monta bisseä ja monta homoa. Osalla asiat ovat hyvin ja osalla huonosti. Aivan kuten jokaisella muullakin ihmisellä. Valinta on sinun, vihaatko tai lokeroitko muita ihmisiä omien rajojesi sisälle ja samalla koet heidät uhkana mahdollisuuden sijaan.

        Aapollakin saattaa olla tikku tassussa ja vituttaa se, että jossain Lapissa ei edes ole muutamaan sataan kilometriin yhtään baaria ja sulla on varaa olla elitisti, kun kuppiloita on metrin välein.

        Sorretuksi tunnustautuminen on sinulle vain nettipuskuri ja henkinen puolustusasema, jotta et sitten koe reaalielämässä kipua siitä, että tulee rukkaset tai pettymys. Mahdollisesti myös on helpompaa perustella asioita itselleen, jos on jo valmiiksi asennoitunut siihen, ettei mistään mitään kuitenkaan tule.

        Ja jos/kun kerran olet eronnut ja lapsia tehnyt bisse, niin mielestäsi homoilla kuitenkin/sittenkin/joka vitun tapauksessa on aina asiat paremmin kuin bisseillä :D vitun homot :D

        En ole puhunut, sinusta, mutta narsistisena luonteena heti näin oletat. Ja jos menee homobaariin, homot siellä ämmäilevät ja transuilevat. Kukin tuulillään, ei ole minulta pois, muttei neitihomot muuta kuin huvita.

        En ole puhunut itsestäni, vaan yleisessä mittakaavassa. Katso napasi ulkopuolelle ja näet maailman vähän paremmin. Itselleni kaikkea on, kun en jumita seksuaalisissa lokeroissa, kuten osa tekee, mutta silti bimiesten asema on huono.

        En koe mitään tarvetta olla julkkis. Julkisuuden henkilöt tulevat helpommin hyväksytyksi biseksuaaleina, kuin tavallinen rivimies. Miksi? Koska sekä naiset että miehet olettavat biseksuaalin pettävän sekä haikailevan puuttuvan sukupuolen perään.

        Onneksi oma tuttavapiirini hyväksyy minut juuri sellaisena kuin olen. Moni joutuu silti olemaan kaapissa tai esiintymään heterona/homona, koska muutoin parisuhteen muodostaminen on todella hankalaa. Tämä pohjaa moneen asiaan, ei omaan elämään yksistään.

        Enhän minä voi tulla sinun ja kultipuppelisi väliin :D Minulla on yksi persoona: minä. Jospa itse lopettaisit vaan sen vittuiluin suosiolla? Vai etkö osaa tai pysty?

        Oi tiedätkö? Oho! :D En lokeroi itse ketään, en myöskään itseäni. Minulle on aivan sama lokeroiko ihminen itsensä vai ei. Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan miten tulen ihmisen kanssa juttuun. Ystävyys ei katso seksuaalista suuntautuneisuutta, suhde on toinen asia. Romanttinen kipinä syttyy jos on syttyäkseen ihmisen kanssa.

        Ja taas et osaa mitään muuta kuin vittuilla. Olen koko ajan puhunut laajemmassa skaalassa kuin omassa tilanteessani. Kumppanin löytäminen ei ole helppoa biseksuaali miehelle, koska mustasukkaisuus koskee kumpaakin sukupuolta. Täten on helpompaa heteron tai homon olla vähemmän mustasukkainen, koska tämä kiinnostuu vain toisesta sukupuolesta. Jos mietit järjellä (olettaen sinulla sellaisen olevan), ymmärrät pointin. Useampi nainen ja mies on sanonut ettei tästä syystä voisi seurustella biseksuaalin kanssa. Eli jos mies seurustelee naisen kanssa ja viettää aikaa homon/bimiehen kanssa, leimahtaa mustasukkaisuus tästäkin nopeasti ja ongelmia on luvassa. Okei, luottamus toimii tai ei toimi ja sehän ratkaisee pelin, mutta tämä nyt esimerkkinä.

        Voi jeesusmaaria kanssasi. En koe itseäni biseksuaaliksi, en puhu itsestäni vaan yleisesti asian ongelmasta, etkä tajua sitä. Homomies tulee helpommin hyväksytyksi kuin bimies. Biseksuaalien kohdalla kun ei moni tiedä miten suhtautua.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        En ole puhunut, sinusta, mutta narsistisena luonteena heti näin oletat. Ja jos menee homobaariin, homot siellä ämmäilevät ja transuilevat. Kukin tuulillään, ei ole minulta pois, muttei neitihomot muuta kuin huvita.

        En ole puhunut itsestäni, vaan yleisessä mittakaavassa. Katso napasi ulkopuolelle ja näet maailman vähän paremmin. Itselleni kaikkea on, kun en jumita seksuaalisissa lokeroissa, kuten osa tekee, mutta silti bimiesten asema on huono.

        En koe mitään tarvetta olla julkkis. Julkisuuden henkilöt tulevat helpommin hyväksytyksi biseksuaaleina, kuin tavallinen rivimies. Miksi? Koska sekä naiset että miehet olettavat biseksuaalin pettävän sekä haikailevan puuttuvan sukupuolen perään.

        Onneksi oma tuttavapiirini hyväksyy minut juuri sellaisena kuin olen. Moni joutuu silti olemaan kaapissa tai esiintymään heterona/homona, koska muutoin parisuhteen muodostaminen on todella hankalaa. Tämä pohjaa moneen asiaan, ei omaan elämään yksistään.

        Enhän minä voi tulla sinun ja kultipuppelisi väliin :D Minulla on yksi persoona: minä. Jospa itse lopettaisit vaan sen vittuiluin suosiolla? Vai etkö osaa tai pysty?

        Oi tiedätkö? Oho! :D En lokeroi itse ketään, en myöskään itseäni. Minulle on aivan sama lokeroiko ihminen itsensä vai ei. Minua kiinnostaa vain ja ainoastaan miten tulen ihmisen kanssa juttuun. Ystävyys ei katso seksuaalista suuntautuneisuutta, suhde on toinen asia. Romanttinen kipinä syttyy jos on syttyäkseen ihmisen kanssa.

        Ja taas et osaa mitään muuta kuin vittuilla. Olen koko ajan puhunut laajemmassa skaalassa kuin omassa tilanteessani. Kumppanin löytäminen ei ole helppoa biseksuaali miehelle, koska mustasukkaisuus koskee kumpaakin sukupuolta. Täten on helpompaa heteron tai homon olla vähemmän mustasukkainen, koska tämä kiinnostuu vain toisesta sukupuolesta. Jos mietit järjellä (olettaen sinulla sellaisen olevan), ymmärrät pointin. Useampi nainen ja mies on sanonut ettei tästä syystä voisi seurustella biseksuaalin kanssa. Eli jos mies seurustelee naisen kanssa ja viettää aikaa homon/bimiehen kanssa, leimahtaa mustasukkaisuus tästäkin nopeasti ja ongelmia on luvassa. Okei, luottamus toimii tai ei toimi ja sehän ratkaisee pelin, mutta tämä nyt esimerkkinä.

        Voi jeesusmaaria kanssasi. En koe itseäni biseksuaaliksi, en puhu itsestäni vaan yleisesti asian ongelmasta, etkä tajua sitä. Homomies tulee helpommin hyväksytyksi kuin bimies. Biseksuaalien kohdalla kun ei moni tiedä miten suhtautua.

        Narsistisena luonteena et myöskään itse aina huomaa kenestä puhut :D

        Miksei bi-seksuaalin kanssa voi keskustella/seurustella, jos vaikka haluaisin?

        Kerrot jo itse tuossa aika monta negatiivista luonteenpiirrettä tai -oletusta. Oletko siis bi-"sortoa" vastaan vai haluatko luoda ennakkoluuloja? Ovatko ne piirteet yleisiä vai ovatko ne sinun yleistyksiäsi? Sanot, ettet koe itseäsi biseksuaaliksi, joten miten sinä voit kertoa minulle biseksualismista niin uskottavasti, että minä en kysy sinulta kysymyksiä, joihin sinulla ei oikeasti siis ole vastauksia, jos kahden suhteen jälkeen (mies/nainen), et koe olevasi biseksuaali.

        Vain homosuhde ja vain heterosuhde. Jotka eivät siis ole missään vaiheessa olleet bi-suhteita, koska olet yhden miehen/naisen mies kerrallaan. Näinkö se oli? Kokemus kummastakin sukupuolesta ei ole biseksualismia, jos ne tapahtuvat eri aikaan elämässä?

        Muitakin kommentteja tarvittaisiin. Minun mielipiteeni ei merkitse, koska olen vittuileva homo ja sinun mielipiteesi ei merkitse, koska et halua ns. tunnustaa väriä.

        Minulla lähinnä mietityttäisi ehkä se, että jos olisin aviossa oleva Hesaan baariin eksyvä bi, niin olisinko kohta suhteessa potentiaalisesti tai platonisesti 3 muun henkilön kanssa. Oma vaimo, bi-kaveri ja tämän vaimo. Kuka hyväksyisi, ketä loukkaisin?
        Pitäisikö minun olla ennemmin sinkku, niin ei olisi niin montaa osapuolta? Voisinko olla totaaliuskollinen? Koska ollakseni bi, minulla varmaankin täytyisi olla kokemusta kahdesta sukupuolesta ja siinä on jo kaksi eli olen ollut jo jommalle kummalle uskoton pelkästä kokeilusta tai edes ollakseni oikea bi.

        Hmmm.

        Vittuilusta sen verran, että kun teillä aapo-persoonan kanssa on noita aliaksia enemmän kuin tarpeeksi (turha kieltää), niin käytännössä olen huomannut, että vasta sitten, kun teitä ärsyttää tarpeeksi, niin edes joku persoona teillä jää "päälle". Sitten, jos se persoona ei saa banneja, kuten teillä yleensä on ikävä tapa, niin sen persoonan kanssa viitsii edes aloittaa asiallista keskustelua. Mutta näköjään tarvitaan helvetinmoinen älämölö, verbaalinen mittelö, ennenkuin sieltä päästä ollaan tähän valmiita.

        Ei mulla ole mitään ongelmia keskustella tiettyjen ihmisten kanssa, vaikka viisaampaa olisi olla keskustelematta lainkaan, kuten olet huomannut. Miljoonan aliaksen takana luuraavaa en vaan voi arvostaa ihmisenä, on hän homo/bi/hetero tai mikä vaan, mutta se on mun ongelma.


      • Jos olisi minusta kiinni, ei maailmassa olisi mitään sortoa, vaan jokainen saisi olla avoimesti oma itsensä. Valitettavasti en vaan saa asiaa päättää ja eri seksuaaliset vähemmistöt ovat eri viivoilla tänä päivinä. Homoilla ja lesboilla asiat ovat huomattavasti paremmin kuin muilla, osin jopa vaietuilla ryhmillä. Binaisten tilanne on mitä mainioin. Kuumaa valuuttaa miesten kohdalla, tosin yllättävän moni on naisiinpäin enempi kallellaan.

        En sanoisi sortoa, vaan asenteet ovat syrjiviä ja todella ennakkoluulojen värittämiä. Eikä asiaa auta vieraissa miehissä juoksevat ukkomiehet yhtään. Tosin eri asia kuinka moni heistä edes kokee itseään biseksuaaliksi, koska osa luultavimmin on homoja, jotka eivät asiaa voi myöntää itselleen. Oikeasti on hankalaa muodostaa parisuhde avoimesti biseksuaalimiehenä. Se on kaukana helposta, koska ennakkoasenteet jylläävät sekä ennakkokäsitykset. Naisten aseman uskoisin olevan parempi, etenkin jos miestä mielii. Suhteita on useampi kuin 2, mutta määrä on oma asiani. Miksi minun olisi pakko luokitella itseni keinotekoiseen lokeroon? Kerro se minulle, kun en ymmärrä tätä asiaa. Enkö voi olla oma itseni ilman leimaa otsassa?

        Yhteiskunnan silmissä nuo suhteet ovat joko homo- tai heterosuhteita. Se, miten nuo mieltää, on minusta jokaisen oma asia. Biseksualismihan tarkoittaa kykyä rakastua kumpaankin sukupuoleen, mutta on määritelmänä suppea minusta. Mitäpä jos mies ei kykene mieheen rakastumaan, mutta harrastaa seksiä heidän kanssaan? Nämä ovat veteen piirrettyjä viivoja ja minusta rajanveto on jokaisen korvien välissä.

        Kuvasit juuri sen ongelman, johon sitä törmää. Eli mistä toinen voi tietää ettet kaipaa eri sukupuolta olevaa kuin oma kumppani on. Tämä on yleisin oletus. Toisena tulee, että biseksuaali pettää aina. Läheskään kaikki naiset eivät ole valmiita seurustelemaan bi-miehen kanssa juuri tästä syystä. Tai jos hänellä on aiemmin ollut homoseksuaalisia suhteita. Se jostain syystä kaihertaa ja luo epäluottamusta tai jotain siihen suuntaan.

        Minusta biseksuaali voi olla totaaliuskollinen samalla tavalla kuin homo tai hetero. Heidänkin kohdallaan uskollisuus on yksilöllistä, mutten näe mitään estettä asialle.

        Käytän tällä hetkellä vain ja ainoastaan yhtä, eli tätä rekisteröityä nimimerkkiäni. Paljon helpompaa.


      • Kala86

        Kiitos, oikein hyvä kirjoitus sinulta peepingtommi1.


    • tulimieleen

      Eiköhän niitä sen asemahallin läpi aamulla ja illalla kävele, kuka menee työhön ,kuka työtä etsimään. Tuo on kapea näkemys ,että kaikki pitäisi löytyä baarista kaljakuppi nokan alla. Mitä vertaistukea se tarvitsee ,taidat olla aika pöljä. Olen hetero mies ,kun itse etsin naista aikoinaan en tarvinnut mitään vertaistukea ja hyvin panohommat onnistuivat.

      • Erona onkin heteroiden olevan se ns. normaali osa yhteiskuntaan. Siksi on olemassa termi seksuaalivähemmistöt, joissa olevista osa ainkain kaipaa vertaistukea jossain vaiheessa elämäänsä.


    • Kertokaas nyt jo pikku hiljaa niitä baarejakin, jos täällä saa mainostaa ;) Myös ne joissa, teille on tullut pakit, kun aloittaja kenties on eri tyyppi.

      • bear_nick2

        Siis eikö Hesassa ole yhtään baaria?

        Jopas loppui vertaistuki lyhyeen, olisi vissiin pitänyt olla pitkä ... siis se olut-bisse ;)


      • Ehkei ketään jaksa kiinnostaa kommentoida enään mukahauskoihin näsäviisauksiin. Ja miksi kaikki pitäisi löytää baarista? Eivätkö homot muuta tee kuin bailaa ja istu baarissa bissellä ;)


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Ehkei ketään jaksa kiinnostaa kommentoida enään mukahauskoihin näsäviisauksiin. Ja miksi kaikki pitäisi löytää baarista? Eivätkö homot muuta tee kuin bailaa ja istu baarissa bissellä ;)

        Sulla taisi nyt lipsahtaa mukahauska näsäviisaus tuossa viimeisenä lauseena :/

        No, sitähän tässä nyt yritettäisiin selvittää.

        Minä en bailaa, istu baarissa bissellä, mutta aloittajalla tuntui olevan tämä ongelma Hesan ympyröiden suhteen.

        Onko sinulle vaikeaa kertoa aloittajalle Helsingistä yhtäkään baaria? Kaikkihan niistä bisselle käyvät, koska mahdollisuuksia on joka suuntaan.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Sulla taisi nyt lipsahtaa mukahauska näsäviisaus tuossa viimeisenä lauseena :/

        No, sitähän tässä nyt yritettäisiin selvittää.

        Minä en bailaa, istu baarissa bissellä, mutta aloittajalla tuntui olevan tämä ongelma Hesan ympyröiden suhteen.

        Onko sinulle vaikeaa kertoa aloittajalle Helsingistä yhtäkään baaria? Kaikkihan niistä bisselle käyvät, koska mahdollisuuksia on joka suuntaan.

        Sitä saa mitä tilaa, me muutkin osaamme tuon viisastelun ;)

        Ei ole mitään varsinaista baaria, jossa biseksuaalit kävisivät. Ei myöskään ole mitään aktiivisia ryhmiä tai järjestöjä, joilla olisi toimintaa. Eli vertaistuen löytyminen netin ulkopuolelta on huomattavasti helpompaa homoille ja heteroille, kun kummallekin löytyy omia paikkoja.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa, me muutkin osaamme tuon viisastelun ;)

        Ei ole mitään varsinaista baaria, jossa biseksuaalit kävisivät. Ei myöskään ole mitään aktiivisia ryhmiä tai järjestöjä, joilla olisi toimintaa. Eli vertaistuen löytyminen netin ulkopuolelta on huomattavasti helpompaa homoille ja heteroille, kun kummallekin löytyy omia paikkoja.

        Helsingissä ei siis ole yhtään baaria biseksuaalille, kun sinä hermostuit baareihin, jossa sun persettäsi puristeltiin, niinkö meinaat? Helsingissä ei ole SETA:lla mitään, kun sinua ei sinne huolittu mukaan. Pride-marsseillakaan Helsingissä ei käynyt yhtään bisseä, jotka eivät varmaankaan sitten käyneet missään baareissa tai SETA:n tapahtumissa, koska niitä ei sun mukaan ole.

        Melkein tekis mieli viisastella, mutta aloittajan akuutti ongelma on varmasti tärkeämpää saada selville kuin minun kanssani kiistely ;)

        Ainoa pätevä vertaistuki helsinkiläisille ja landepaukuille netissä olet sinä, mutta aika huonosti osaat neuvoa aloittajaa. Olettaen, että aloitus oli tehty ihan tosissaan.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Helsingissä ei siis ole yhtään baaria biseksuaalille, kun sinä hermostuit baareihin, jossa sun persettäsi puristeltiin, niinkö meinaat? Helsingissä ei ole SETA:lla mitään, kun sinua ei sinne huolittu mukaan. Pride-marsseillakaan Helsingissä ei käynyt yhtään bisseä, jotka eivät varmaankaan sitten käyneet missään baareissa tai SETA:n tapahtumissa, koska niitä ei sun mukaan ole.

        Melkein tekis mieli viisastella, mutta aloittajan akuutti ongelma on varmasti tärkeämpää saada selville kuin minun kanssani kiistely ;)

        Ainoa pätevä vertaistuki helsinkiläisille ja landepaukuille netissä olet sinä, mutta aika huonosti osaat neuvoa aloittajaa. Olettaen, että aloitus oli tehty ihan tosissaan.

        Voi jeesusmaaria, kuuntele jo itseäsi joskus. Helsingissä ei ole ainuttakaan baaria, joka on suunnattu biseksuaaleille = ei ole varsinaista baaria, jos bisset käyvät. Käydään missä käydään. Meneekö tällä kertaa lanttuun?

        Setan biryhmä on ainakin ollut aivan kuollut, eikä Setaa kiinnosta kuin homot ja lesbot. Transihmisille onneksi on transtukipiste.

        Sinäkö olet oikea vertaistukea tarjoamaan kenellekään? Neuvoitko itse aloittajaa missään vaiheessa? Et. Keskityit tapasi mukaan viisasteluun ja kinaamiseen.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Voi jeesusmaaria, kuuntele jo itseäsi joskus. Helsingissä ei ole ainuttakaan baaria, joka on suunnattu biseksuaaleille = ei ole varsinaista baaria, jos bisset käyvät. Käydään missä käydään. Meneekö tällä kertaa lanttuun?

        Setan biryhmä on ainakin ollut aivan kuollut, eikä Setaa kiinnosta kuin homot ja lesbot. Transihmisille onneksi on transtukipiste.

        Sinäkö olet oikea vertaistukea tarjoamaan kenellekään? Neuvoitko itse aloittajaa missään vaiheessa? Et. Keskityit tapasi mukaan viisasteluun ja kinaamiseen.

        Viisastelu? Kinaaminen?

        *heilauttaa liehuvia blondeja kutrejaan, niin että niska naksahtaa*

        Because you're worth it ;P


    • komerobisse

      Ei netissäkään ole oikein paikkaa missä bisset voisivat jutella. Kun lukee muiden kirjoituksia niin huomaa kyllä että ei ole ainoa.

      • Ei ole ei. Naiset täällä kertovat kuinka ovat ihastuneet henkilöön X, homot pilkkaavat biseksuaaleja tai sitten haetaan seksiä, kuten myös gaypuolella. Asiallista keskustelua ei löydy kummaltakaan palstalta, eli järkevälle foorumille olisi tilausta.


    • bikundi34w

      En tiedä, mutta itse käyn mm. Mummotunnelissa, Lepakkomiehessä ja Tenkassa. Aina on löytynyt seuraa, joille voi avautua. Joistakin on löytynyt seuraa muuallekkin.

      • No nyt tuli ensimmäinen hyödyllinen kommentti.

        Kiitos.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        No nyt tuli ensimmäinen hyödyllinen kommentti.

        Kiitos.

        Nyt sitten voitkin kertoa meille lisää baareja, joissa bisset käyvät, kun tiedät kaikesta kaiken :)


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Nyt sitten voitkin kertoa meille lisää baareja, joissa bisset käyvät, kun tiedät kaikesta kaiken :)

        Näemmä tiedän nyt ainakin kolme. Tuossa juuri kerrottiin :)

        Nyt olenkin siis jo bisserwisser :)


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Näemmä tiedän nyt ainakin kolme. Tuossa juuri kerrottiin :)

        Nyt olenkin siis jo bisserwisser :)

        Kerro nyt toki lisää, kun kaikesta kaiken tiedät ja olet aina oikeassa :) Siinä teillä Aapon kanssa onkin yhteistä :D Kaikki mainitut ovat heteropaikkoja sitäpaitsi.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Kerro nyt toki lisää, kun kaikesta kaiken tiedät ja olet aina oikeassa :) Siinä teillä Aapon kanssa onkin yhteistä :D Kaikki mainitut ovat heteropaikkoja sitäpaitsi.

        Sulla on ihme käsitys siitä, että Helsingissä on vain homo- tai heterokuppiloita, jonne yhdelläkään bi:llä ei ole asiaa, koska bi:llä täytyy olla lokero, ettei vaan tule sorretuksi :D

        Ja just yksi bisseksi esittäytyvä kertoi löytäneensä näistä seuraa.

        Kyllä minä ennemmin häntä uskon, kuin sanaakaan sun hepuloinnista. Olettaisin, ettet vaan yksinkertaisesti tiedä yhtään paikkaa, koska et oikeasti käy yhtään missään, kun kaikki aika menee netissä. Ja sit jos käyt, niin ethän sinä huomaa, vaikka sua joku koittaisi iskeä, kun nenä on ruudussa kiinni :DDDDD

        Etkö koskaan lue mitä muut kirjoittavat? Ai niin, eihän sun tarvitse, koska olet oman maailmasi napa ja aina oikeassa :D vaikka 99,9% oletkin väärässä. Se 0,01 % jääköön sulle sitä Aapo-lisää, kun et ole seksuaalinen, mutta jos vaikka sittenkin olet pikkuisen Aapo-curious :D


      • On nimenomaan homo. ja heteroravintoloita, muita ei ole. Yksikään baari ei mainosta itseään biranvintolana tai transuravintolana. Kaikki mainostavat joko homobaarina itseään tai jättävät asian mainitsematta, jolloin oletuksena on heterobaari :) Kuvasit juuri homot aika osuvasti :D

        Usko ketä haluat, vaikka joulupukkiin, joka antaa sitä iiihanaa homoseksiä :D Ja taas meni metsään, tulee käytyä aina välillä, kun siihen on tilaisuus. Viikonloput vaan tuppaavat menemään ihan töissä. Mitenhän mitään iiihanaa homoseksiä ehdit harrastaa, kun täällä pitää koko ajan vittuilla?

        Luen aina mitä muut kirjoittavat ja vastaan niihin :) Taidat itse olla maailman kuningatar ja Aapo on kuninkaasi :D Enpä ole sanonut aina olevani oikeassa, sinä ja Aapo vaan jankkaatte suu vaahdossa ja homma menee haukkumiseen joka ikinen kerta. Tai näsäviisasteluun kohdallasi. Miten niin en ole seksuaalinen? Siksikö, kun en laita itseäni lokeroon? Myös aseksuaalisuus on lokero ;)


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        On nimenomaan homo. ja heteroravintoloita, muita ei ole. Yksikään baari ei mainosta itseään biranvintolana tai transuravintolana. Kaikki mainostavat joko homobaarina itseään tai jättävät asian mainitsematta, jolloin oletuksena on heterobaari :) Kuvasit juuri homot aika osuvasti :D

        Usko ketä haluat, vaikka joulupukkiin, joka antaa sitä iiihanaa homoseksiä :D Ja taas meni metsään, tulee käytyä aina välillä, kun siihen on tilaisuus. Viikonloput vaan tuppaavat menemään ihan töissä. Mitenhän mitään iiihanaa homoseksiä ehdit harrastaa, kun täällä pitää koko ajan vittuilla?

        Luen aina mitä muut kirjoittavat ja vastaan niihin :) Taidat itse olla maailman kuningatar ja Aapo on kuninkaasi :D Enpä ole sanonut aina olevani oikeassa, sinä ja Aapo vaan jankkaatte suu vaahdossa ja homma menee haukkumiseen joka ikinen kerta. Tai näsäviisasteluun kohdallasi. Miten niin en ole seksuaalinen? Siksikö, kun en laita itseäni lokeroon? Myös aseksuaalisuus on lokero ;)

        Olet kai jo tajunnut, miten hyvä ja kiitollinen kohde olet näsäviisasteluun?

        Vastapalloon voi vetäistä sun ja aapon kanssa joka ainoa kerta. Aapon kanssa siksi kun siellä ei ole kaikki lokerot kohdallaan ja sun kanssasi siksi kun olet noin haluton olemaan mikään tai mitään, hajuton ja mauton epä-persoona, muka jonkin suuntauksen edustaja, jotta saa väittelyn alkuun, mutta jonka takki kääntyy flip-flop puolesta sanasta ja joka ei useinkaan osaa vastata mihinkään henkilökohtaiseen asiaan, joiden oikeuksia on suuna päänä vaatimassa, vaan antaa tasa-arvon ja perustuslain nimissä puheenvuoron seuraavalle aliakselleen :)

        Mikäli katkerana epäilet iiiiiiiiiiiiiiiiiihanan homoseksin olemassaoloa kohdallani, niin onneksi aina löytyy siihenkin asiaan uskovaisia :D Myös niinä viikonloppuina kun olen töissä :D

        Kuten sanoin jo tuolla aivan alussa, aina voi mennä bisselle. Miksi pitää hakea kompleksia tapausta, kuten sinä tai aapo, kun näkee ettei asioista mitään edes tule? Riitelykavereina olette ihan ok, mutta muuten epäilen, että heikot olisi yhteiset eväät.


      • Sinulle kelpaa näsäviisasteluun kaikki, kun et muuta osaa :)

        Miten niin haluan olla epäpersoona? Olen oma itseni ja siinä se. Seksuaalisuuteni ja se miten sitä toteutan, ei minua määrittele, vaan on pienenpieni osa minua. Tätä vissiin sinun homona on vaan niin vaikea ymmärtää.

        Eli olet töissä harrastamassa iiihanaa homoseksiä? Tämä selvä :)

        Miksi mennä bisselle ihmisten kanssa, joita en välitä tavata? Miksi edes harkitsisin asiaa, kun olen teistä jo kuvan saanut?


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Sinulle kelpaa näsäviisasteluun kaikki, kun et muuta osaa :)

        Miten niin haluan olla epäpersoona? Olen oma itseni ja siinä se. Seksuaalisuuteni ja se miten sitä toteutan, ei minua määrittele, vaan on pienenpieni osa minua. Tätä vissiin sinun homona on vaan niin vaikea ymmärtää.

        Eli olet töissä harrastamassa iiihanaa homoseksiä? Tämä selvä :)

        Miksi mennä bisselle ihmisten kanssa, joita en välitä tavata? Miksi edes harkitsisin asiaa, kun olen teistä jo kuvan saanut?

        Minä taas olen saanut sen kuvan, että näsäviisasteluni toimii sekä sinulle että aapolle ilmeisenä vertaistukena. Heti kun mun kanssa pääsee keskustelemaan, niin merkillisesti loppuu teidän keskinen känä ja Qruiserkin autioituu kommenteista ;D

        Iiiiiiiiiiiiihana homoseksi työ? Hmmmm, mistäpä sitä nykymaailmassa tietää joutuuko jatkuvasti myymään itsensä töihin ja pussailemaan pomon persettä, että olisi töitä. Sittenhän se helpottaa, jos onkin homon sijaan ennakkoluuloton bi, jos vaikka pomo onkin nainen :D

        Varmaan näin hankalia valintoja joutuu tekemään joskus myöskin heteropride?


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Minä taas olen saanut sen kuvan, että näsäviisasteluni toimii sekä sinulle että aapolle ilmeisenä vertaistukena. Heti kun mun kanssa pääsee keskustelemaan, niin merkillisesti loppuu teidän keskinen känä ja Qruiserkin autioituu kommenteista ;D

        Iiiiiiiiiiiiihana homoseksi työ? Hmmmm, mistäpä sitä nykymaailmassa tietää joutuuko jatkuvasti myymään itsensä töihin ja pussailemaan pomon persettä, että olisi töitä. Sittenhän se helpottaa, jos onkin homon sijaan ennakkoluuloton bi, jos vaikka pomo onkin nainen :D

        Varmaan näin hankalia valintoja joutuu tekemään joskus myöskin heteropride?

        Voi kiesus taas kerran. Eli näsäviisastelu kunniaan? Vertaistuesta et kyllä tiedä mitään :) Qruiser onneksi on rauhoittunut, ehken eräs sieltä sai taas kenkää, who knows.

        Kerroppa se meille :) Silläkö niitä töitä saa? Omat olen sitten saanut ihan väärällä tavalla.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Voi kiesus taas kerran. Eli näsäviisastelu kunniaan? Vertaistuesta et kyllä tiedä mitään :) Qruiser onneksi on rauhoittunut, ehken eräs sieltä sai taas kenkää, who knows.

        Kerroppa se meille :) Silläkö niitä töitä saa? Omat olen sitten saanut ihan väärällä tavalla.

        Jotain vertaisvaikutusta minulla selkeästi on kumpaankin, kun olette rohkaistuneet taas olemaan reilusti omia, kompleksisia itsiänne, ettekä teeskentele mielip(r)idemuokkaajina aliastenne tai provoaloitustenne takana.

        Voi kuule, sitä työn iloa: Ruskea kieli, parempi mieli :P Lurpsis :P


    • thereisonlylove

      tätä toisiinsa vähän vihastuneen ihastuneita olisin voinut seurata pidempäänkin :)

      • Älä hulluja yllytä :D


    • Anonyymi

      Mihin asiaan bissemiehet eivät tarvitse vertaistukea?

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe