Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Poikaystäväni on nisti

Huolestunuttyttöystäviji

Poikaystäväni polttelee kannabista melkein joka päivä. Itse olen selvänä kaikista päihteistä ja huumeista. En jaksa katsoa häntä kun hän on pilvessä ja olla itse selvänä. Lisäksi polttelu haittaa hänen koulun käyntiään ja pelkään, että hänelle käy samalla tavalla kun muille kavereilleni jotka ovat poltelleet pitkään ja joihin se on vaikuttanut pysyvästi. Lisäksi hän käyttää satunnaisesti "vahvempia" aineita, kuten piriä ja naksuja. Hän heiluu yömyöhät pihalla sekaisin ja pelkään hänen puolestaan. Lisäksi jos hänellä on rahat lopussa hän uhkailee minua että maksaisin hänen kamansa. Olen käynyt tuon kaiken itse läpi ja tiedän mitä paskaa tuosta voi seurata. Sillon kun itse käytin kamaa elämäni meni aivan vituilleen. Ystäväni kuoli yliannostukseen ja toinen velkoihin. Olen itsekin joutunut väkivallan uhriksi velkojen takia. Olen huolissani poikaystäväni tulevaisuudesta. Miten voisin puhua asiasta hänelle ilman että hän hermostuu?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narkkaritonhomoja

      Älä puhu vaan jätä.

    • gyrli

      Jätä se. Ite en ainakaa kattos vierest ku jätkä käyttää päihteitä, varsinkaan jos kyse on niistä vahvemmista...

    • mätiedäntontunteen

      Järkevää olis tietysti jättää se poika, mutta ite en ainakaan pystyis (koska mun mielestä kaveria hädässä ei ikinä saa jättää!)
      Ootko puhunut asiasta hänelle (sillon kun hän on selvänä)? Ehkä jos kertoisit olevasi huolissasi ja lupaisit auttaa, hän saattaisi itse herätä ajattelemaan asiaa. Entä hänen vanhempansa? Tietävätkö he asiasta? Jos eivät, heille kannattaisi puhua. Onko hänellä ystäviä jotka eivät käytä huumeita? Puhu heidänkin kanssaan ja yrittäkää yhdessä auttaa.

      Minulla on itsellänikin kokemusta läheisen päihteiden käytöstä ja tiedän miltä sitä tuntuu seurata vierestä. Pahinta on ettei sille voi tehdä mitään. Päihteiden käyttäjää on vain yritettävä auttaa auttamaan itseään. Sillä päätös lopettaa syntyy vain hänen omassa päässään...

      Toivottavasti asia järjestyy joskus ja tsemppiä sulle kovasti!

    • Jätä se. Minua kyllä pelottaisi jättää se jos se polttaa ja tulee väkivaltaseks mutta minusta sun pitäs jättää se

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      30
      1760
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1520
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1471
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1392
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe