Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Koitetaan tehdä asiallinen keskustelu

homppelihoi

...siitä miksei homo saa olla homo ihan keskenään? Pitää olla kaiken maailman suvaitsevaisuutta ja naima(hihi)oikeutta. Mitä jos homo vaan haluaa pitää homoutensa yksityisasiana? Ei tarttis heteroiden ja wannabe-homojen (bearnick ja piippari) puuttua muiden asioihin.

196

177

    Vastaukset

    • Ethän sinäkään malta olla lainkaan keskenäsi :D

      Koko ajan pitää provota ja puuttua toisten asioihin tai vänkätä tai olla oikein mallihomo.

      Ja sitten heitellä käsilaukulla, kun toiset homot tekee sen vaan paremmin kuin sinä :D

    • Tässä on sitä asiallista keskustelua a la homofoorumi :D

      • Aloittaja, mystisesti keskustelusta kadonnut alias homppelihoi, on varmasti nyt tosi harmissaan, kun hän halusi keskustella tässä keskustelussa ilmeisesti anonyyminä homona omasta homoudestaan vain itsekseen keskenään ja nyt täällä on putkahdellut rekisteröityjä aliaksia enemmän kuin sieniä syyssateella.

        Suurin osa keskustelusta on asiallista avautumista siitä, mikä kullekin toisissa mättää. Jos jokainen osaisi olla oma homonsa ja keskustella näistä iiiiiiiiiihanasti ihan itsekseen, niin eihän meillä olisi edes mitään keskinäistä kränää.

        Osa keskustelijoista tehnee tätä sisäistä monologia kymmenien aliastensa kautta muutenkin. Kun onhan se nyt niin hankalaa olla oma itsensä.


      • Kun katsot tarkemmin, on tästä ketjusta poistettu kirjoituksia. Hienoa, kun Aapolla on kaveri pilaamassa homojen maineen :)


      • No saahan tässä muissakin keskusteluissa olla minusta kaikki peepingtommi1:n ja bear_nick2:n paskapuheet ja valehtelut.
        Molempien herrojen nimimerkit myöskin kiellettyjä suomi24:n sääntöjen mukaan !


      • aapolappi kirjoitti:

        No saahan tässä muissakin keskusteluissa olla minusta kaikki peepingtommi1:n ja bear_nick2:n paskapuheet ja valehtelut.
        Molempien herrojen nimimerkit myöskin kiellettyjä suomi24:n sääntöjen mukaan !

        Omasta puolestani nimimerkissäni 2 on mukana selvyyden vuoksi, koska sama tunnusnumero on myös Qx:ssä.

        Rekisteröin tämän tunnuksen saman tien kun tänne liityin ihan sen takia, että sitä ei kaikenmaailman aapot tai peepparit sitten omi itselleen - mikä identiteettivarkaus tässä keskustelussa onkin sitten jo tapahtunut, kun jollakulla luuserilla tämä on vakiintunut tapa.


      • Enpä ole varastanut mitään. Ihan olen tällä yhdellä nimimerkillä pärjännyt. Jopa kahdella saitilla.

        Sinulla tekstien perusteella sen sijaan on nyt käytössäsi aiemmin täällä peepingtommi -nimimerkillä kirjoittaneen nettihenkilöllisyys ja aiemmin peepingtommi -nimimerkillä kirjoittanut on joutunut tekemään tämän takia uuden peepingtommi1 -profiilin. Aiemmin rekisteröitymätön aapolappi on kirjoittanut niin paljon yhtenevää tekstiä rek. aapolapin kanssa, että te kaksi olette sama. Sinulla on siis nyt kaksi rek.nimimerkkiä. Montakohan näitä sitten tarvitset :D kun onhan se harmittavan hankalaa vaihdella näitä ja prepaideja ja servereitä aina kun jotain haluaisi sanoa. Eikös se ollutkin paljon helpompaa vänkätä anonyyminä itsekseen itselleen? :DDDDD

        Ja sinun mielestäsi tämä rakentamasi PT- identiteetin viemiskuvio on ok ja sääntöjen puitteissa ja nyt sinulla on pätevä syy saada PT mäkeen täältä kun onhan se s24:n sääntöjen vastaista kun toisella henkilöllä on nyt numero nimimerkissään :D

        Riippumatta siitä, onko aiemmin peepingtommi -nimimerkillä kirjoittanut henkilö ärsyttävä jankkaaja tai ei tai pitäisikö hänet saada täältä pois, niin nyt olet kuule itse rakentanut aika jännittävän sopan :D


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Enpä ole varastanut mitään. Ihan olen tällä yhdellä nimimerkillä pärjännyt. Jopa kahdella saitilla.

        Sinulla tekstien perusteella sen sijaan on nyt käytössäsi aiemmin täällä peepingtommi -nimimerkillä kirjoittaneen nettihenkilöllisyys ja aiemmin peepingtommi -nimimerkillä kirjoittanut on joutunut tekemään tämän takia uuden peepingtommi1 -profiilin. Aiemmin rekisteröitymätön aapolappi on kirjoittanut niin paljon yhtenevää tekstiä rek. aapolapin kanssa, että te kaksi olette sama. Sinulla on siis nyt kaksi rek.nimimerkkiä. Montakohan näitä sitten tarvitset :D kun onhan se harmittavan hankalaa vaihdella näitä ja prepaideja ja servereitä aina kun jotain haluaisi sanoa. Eikös se ollutkin paljon helpompaa vänkätä anonyyminä itsekseen itselleen? :DDDDD

        Ja sinun mielestäsi tämä rakentamasi PT- identiteetin viemiskuvio on ok ja sääntöjen puitteissa ja nyt sinulla on pätevä syy saada PT mäkeen täältä kun onhan se s24:n sääntöjen vastaista kun toisella henkilöllä on nyt numero nimimerkissään :D

        Riippumatta siitä, onko aiemmin peepingtommi -nimimerkillä kirjoittanut henkilö ärsyttävä jankkaaja tai ei tai pitäisikö hänet saada täältä pois, niin nyt olet kuule itse rakentanut aika jännittävän sopan :D

        Ei minulla ole kahta rekisteröityä nimimerkkiä, on vain tämä yksi ja se riittää meitsille. En ole koskaan vänkäillyt anonyyminä itselleni enkä toisille.

        Nyt ei peepingtommi1:n tunnusta näitä hänen viestejä omaksi ja väittää, että ne ovat minun, hauskaahan se on, että olen 12 vuotiaana eronnut ja jättänyt lapseni ex-vaimolleni, ymmärsin "peepingtommin" kirjoituksista, että lapsia olisi kaksi, joten olisin noin 7-8 vuotiaana "saattanut vaimoni" raskaaksi joka varmaankin on maailman ennätys kuten myöskin kahden lapsen "isänä" eronnut 12 vuotiaana. Hauskinta onkin se, että olisin n.8 vuotta ennen syntymääni 15 vuotiaana seonnut mieleltäni ja potenut erilaisia mielisairauksia tähän päivään mennessä n.25 vuotta. Kumma ettei minusta ole mainintaa Guinnesin ennätystenkirjassa.

        Bear nyt on tämän sinun kirjoituksesi tulevaisuus vaakalaudalla, hyvin todennäköisesti peepingtommi1 tulee ilmiantamaan sen ylläpidolle ja viestisi poistuu, sehän on vain peepingtommi1:n tapa siivota jälkiään, ettei kukaan voisi yhdistää häntä siihen mikä hän todellisuudessa on.

        Peepingtommi1:lle tässä vastaan yhdelle niistä sinun "me muut" joka tietää, että käytit aikaisemmin rekisteröitymätöntä nimimerkkiä peepingtommi, onko nyt sinulla kiire ilmiantaa bear_nick2:n viesti ylläpidolle ? Se olisi merkki siitä vain kuka todellakin olet ja lisää sinun sanasi epäluotettavuutta.


      • Oikea mielinen bear elementissään. Hän egonsa on ollut aina ihan nolla ja muutenkin ihan nukkavieru turkkinen karvaton ja hampaaton karhun kuvastus.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Omasta puolestani nimimerkissäni 2 on mukana selvyyden vuoksi, koska sama tunnusnumero on myös Qx:ssä.

        Rekisteröin tämän tunnuksen saman tien kun tänne liityin ihan sen takia, että sitä ei kaikenmaailman aapot tai peepparit sitten omi itselleen - mikä identiteettivarkaus tässä keskustelussa onkin sitten jo tapahtunut, kun jollakulla luuserilla tämä on vakiintunut tapa.

        Kerro miksi on tälläinen tunnus kuin peepingtommi1


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Enpä ole varastanut mitään. Ihan olen tällä yhdellä nimimerkillä pärjännyt. Jopa kahdella saitilla.

        Sinulla tekstien perusteella sen sijaan on nyt käytössäsi aiemmin täällä peepingtommi -nimimerkillä kirjoittaneen nettihenkilöllisyys ja aiemmin peepingtommi -nimimerkillä kirjoittanut on joutunut tekemään tämän takia uuden peepingtommi1 -profiilin. Aiemmin rekisteröitymätön aapolappi on kirjoittanut niin paljon yhtenevää tekstiä rek. aapolapin kanssa, että te kaksi olette sama. Sinulla on siis nyt kaksi rek.nimimerkkiä. Montakohan näitä sitten tarvitset :D kun onhan se harmittavan hankalaa vaihdella näitä ja prepaideja ja servereitä aina kun jotain haluaisi sanoa. Eikös se ollutkin paljon helpompaa vänkätä anonyyminä itsekseen itselleen? :DDDDD

        Ja sinun mielestäsi tämä rakentamasi PT- identiteetin viemiskuvio on ok ja sääntöjen puitteissa ja nyt sinulla on pätevä syy saada PT mäkeen täältä kun onhan se s24:n sääntöjen vastaista kun toisella henkilöllä on nyt numero nimimerkissään :D

        Riippumatta siitä, onko aiemmin peepingtommi -nimimerkillä kirjoittanut henkilö ärsyttävä jankkaaja tai ei tai pitäisikö hänet saada täältä pois, niin nyt olet kuule itse rakentanut aika jännittävän sopan :D

        Siinähän bear kertoo totuuden.
        Kiitos bear peruun siltä osin puheitani jos olen sanonut ettet ole rebellieren.


      • Bisse tomppa heti tyrmää keskustelun erittäin negatiiviseen tapaansa ja jos homot on mitä ovat niin miksi osoitat mieltäsi homoille eikö olisi sinunkin parasta pysyä Bisse osastolla ja provota sielä sitten bissejä.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Omasta puolestani nimimerkissäni 2 on mukana selvyyden vuoksi, koska sama tunnusnumero on myös Qx:ssä.

        Rekisteröin tämän tunnuksen saman tien kun tänne liityin ihan sen takia, että sitä ei kaikenmaailman aapot tai peepparit sitten omi itselleen - mikä identiteettivarkaus tässä keskustelussa onkin sitten jo tapahtunut, kun jollakulla luuserilla tämä on vakiintunut tapa.

        Eikö vapaana olevaa nimimerkkiä saa rekisteröidä?
        Onko sinulla jokin etuoikeus rekisteröidä Bear nick?
        Ja muut saavat ottaa sen mikä sopii piipparille ja sinulle?
        Se numero nimen perässä on s24:n sääntö eikä minun.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Enpä ole varastanut mitään. Ihan olen tällä yhdellä nimimerkillä pärjännyt. Jopa kahdella saitilla.

        Sinulla tekstien perusteella sen sijaan on nyt käytössäsi aiemmin täällä peepingtommi -nimimerkillä kirjoittaneen nettihenkilöllisyys ja aiemmin peepingtommi -nimimerkillä kirjoittanut on joutunut tekemään tämän takia uuden peepingtommi1 -profiilin. Aiemmin rekisteröitymätön aapolappi on kirjoittanut niin paljon yhtenevää tekstiä rek. aapolapin kanssa, että te kaksi olette sama. Sinulla on siis nyt kaksi rek.nimimerkkiä. Montakohan näitä sitten tarvitset :D kun onhan se harmittavan hankalaa vaihdella näitä ja prepaideja ja servereitä aina kun jotain haluaisi sanoa. Eikös se ollutkin paljon helpompaa vänkätä anonyyminä itsekseen itselleen? :DDDDD

        Ja sinun mielestäsi tämä rakentamasi PT- identiteetin viemiskuvio on ok ja sääntöjen puitteissa ja nyt sinulla on pätevä syy saada PT mäkeen täältä kun onhan se s24:n sääntöjen vastaista kun toisella henkilöllä on nyt numero nimimerkissään :D

        Riippumatta siitä, onko aiemmin peepingtommi -nimimerkillä kirjoittanut henkilö ärsyttävä jankkaaja tai ei tai pitäisikö hänet saada täältä pois, niin nyt olet kuule itse rakentanut aika jännittävän sopan :D

        Onko se minun vikani jos piippari lopettaa tilinsä peepingtommin ja minä otan sen?
        Miksi sitten hänen täytyy tehdä sääntöjen vastaisen nimimerkin?
        Siis minä keitin sopan kun rekisteröin vapaana olevan nimen ja kiukuspäissään piippari tekasee heti perään kun huomaa sen nein polen vuoden jälkeen kun ensimmäinen kerran käytän sitä, miksi piippari ei rekisteröinyt omaansa aikaisemmin?
        No vedä siitä mitä lystäät?
        Jos vapaana olevan merkin ottaminen on varastamista niin Bear olet itsekin varastanut merkkisi......


    • Voisitteko jo kumpikin kirjoitella nämä asiatekstinne julkisen kinan sijaan henk.koht. rekisteröityihin sähköpostilaatikoihinne ja kumpikin poistua ärsyttämästä toisianne, sekä täältä, että Qruiserista. Olkaa homoja ihan keskenänne, melkein veikkaisin, ettei siihen maailmaan muita tarvita.

      Minä en ärsyynny tai ota puolia kummastakaan, kumpikin olette menneet jo liian pitkälle tässä nokitteluleikissä. Tämä on jo oikeasti surullista katsottavaa vuodesta toiseen ja lopputulos on kuitenkin aina sama.

      Muutakin kommentoisin, mutta kun täältä häviää mun tekstit, niin mitäpä turhaa.

      • Aapolla on mustasukkaisuuskohtaus siitä, jos sinä keskustelet tai minä keskustelen muiden kuin hänen kanssaan. Nyt jos me vielä keskustelemme keskenämme, niin siitähän tulee tuplahepuli :D


      • Voi olla joo :)


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Voi olla joo :)

        uuh, kiimaista <3


      • homppelihoi

        Uhah ihana kiima bear. Tahtoisitko tavata minut, aapon ja piipparin? Voisimme mennä kaikki yhdessä heteropaikkaan, se olisi puolueeton paikka.


      • homppelihoi kirjoitti:

        Uhah ihana kiima bear. Tahtoisitko tavata minut, aapon ja piipparin? Voisimme mennä kaikki yhdessä heteropaikkaan, se olisi puolueeton paikka.

        En ainakaan halua sinua tavata :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        En ainakaan halua sinua tavata :D

        Todennäköisesti tulisin sinne yksin.

        Miksikö?

        Koska tiedän, ettei minulla ole kuin yksi alias. Homppe lihoi, aapo ja peeppari kaikki todistetusti vetävät montaa roolia.

        Surullista, mutta totta.


      • just.


    • Hyvin on ylläpidon luuta pyyhkinyt nettihuutaja peepingtommi1:n viestejä :D

      • No, onhan täällä vielä ylläpidon tiedoksi: nettihuutaja aapolappi ja nettihuutaja aapolapin toinen rek. alias eli peepingtommi.

        Mutta eiköhän tästä vielä asiakeskustelu tule, kunhan on kaikki kommentit poistettu :D


      • Poistaisivat mielummin koko ketjun, niin rauhoittuisi edes tältä osin :)


      • Hyvinpä ahkera piippari on ollut ja aktiivisesti on ollut yhdeydessä ylläpitoon, että on saanut viestejä pois täskin keskustelussa, no kiukutti pientä lasta kovasti hänen omat alias sekoilut näköjään, se vain vahvisti sinun trolli valehtelijan olemustasi. Ei kennelläkään toisella olisi tarvetta siihen, että sinun aliaksien viestit tulisi poistettavaksi, kiitos että näin varmistit kuka ja mikä olet ;)


    • homppelihoi

      Iiiiiiiihanan asiallinen keskustelu, vai mitä bear? :)

    • Eipä täällä porukka parempaan pysty, se on jo nähty

      • Etkä sinä :D:D Paha tutkia rikoksia, joita ei ole tapahtunut Aapo. Taas uusi alias, miten näitä jaksat tehtailla? Sama virsi jokaisella


      • It takes one to know one :D Enpä munaa heiluta enkä perseeseen pane :D Jätän molemmat sinulle Aapo


      • Ainakin sinä osaat olla yhdeyssä ylläpitoon, etkö pysty parempaan ? Eikö mielyttänyt sinun vanhat postaukset sinun nykyistä valehtelijan profiili kuvasta ?
        Eikö pieneen sekaiseen päähän mahtunut, että kadonneet viestit ovat olleet kaikkien luettavana reilun vuoden ja nyt sinulla oli pakottava tarve saada pois ne, mutta ei se sinun valehtelijan rooliasi yhtään kiillota vaan nyt olet varmistanut sen valhtelijan kuvasi täydellisesti, joten jatka samaa rataa sillä pulut ja lokit jo nauravat sinun lapselliselle valehtelullesi.


      • Mitä hittoa taas oikein sönkötät? Ai olen ollut yhteydessä? Valehtele vaan lisää. Enpä ole kuule sinne ollut yhteydessä piiitkään aikaan, kun en edes tällä palstalla ole käynyt toveen. Noo, sekoile vaan ja syytä minua jos oloasi helpottaa.


      • minävainenusko
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Mitä hittoa taas oikein sönkötät? Ai olen ollut yhteydessä? Valehtele vaan lisää. Enpä ole kuule sinne ollut yhteydessä piiitkään aikaan, kun en edes tällä palstalla ole käynyt toveen. Noo, sekoile vaan ja syytä minua jos oloasi helpottaa.

        Kuinka monen luulet uskovan sinua ?


      • minävainenusko kirjoitti:

        Kuinka monen luulet uskovan sinua ?

        Luuletko minua kiinnostavan asian? Aivan sama kuinka moni uskoo totuutta ja miten moni pääsiäispupuun. Ei ole minulta pois :)


      • totuusontotta
        peepingtommi1 kirjoitti:

        Luuletko minua kiinnostavan asian? Aivan sama kuinka moni uskoo totuutta ja miten moni pääsiäispupuun. Ei ole minulta pois :)

        Kyllä kaikki uskoo totuuden, mutta ei sinua.


      • totuusontotta kirjoitti:

        Kyllä kaikki uskoo totuuden, mutta ei sinua.

        Siinähän sinulla onkin ongelma, kun puhunkin totta. En ole ylläpitoon ollut yhteydessä enkä edes käynyt koko sivustolla pitempään toveen. Eihän edes kirjoituksiani löydy kuin 29.9. ja aiemmista onkin jo aikaa.


    • Sivullinenosanottaja

      Tällee ihan sivullisten kysyn että haittako se jotaan jos joku homo tai lesbo pari menee naimisiin eikä annettaisiin vaan kaikkien tehä omat valinnat ku tää on kumminkin vapaa maa

      • heteropride

        Niinpä, vapaa maa. Minulla on perustuslain takaama oikeus halveksia ja vastustaa homoutta.


      • heteropride kirjoitti:

        Niinpä, vapaa maa. Minulla on perustuslain takaama oikeus halveksia ja vastustaa homoutta.

        Elämäsi menee vapaassa maassa hukkaan vastustamalla homoutta ja valitsemalla itsetuhoisen itseinhoisesti nimenomaan homopalstan. Heteropalstalla varmaan saisit enemmän kannattajia ?

        Opi hyväksymään homot ja oma homoutesi, niin on paljon helpompaa.

        Perustuslain mukaan tuominen tekee sinusta lähinnä naurettavan. Sitten kun olet naurettava ja joku homo sanoo sen sinulle suoraan, niin koet homon vastustavan sinua ja vihasi kasvaa. Mutta siksihän tulet tänne aukomaan päätäsi - sinulle on selkeä valinta, että HALUAT vihata ja saada palautetta, joka ruokkisi vihaasi.

        Sen sijaan, että tekisit jotain fiksumpaa elämällesi. Vapaassa maassa, vapaasti netissä - valitset nimenomaan homopalstan. Mitä se kertoo sinusta ?


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Elämäsi menee vapaassa maassa hukkaan vastustamalla homoutta ja valitsemalla itsetuhoisen itseinhoisesti nimenomaan homopalstan. Heteropalstalla varmaan saisit enemmän kannattajia ?

        Opi hyväksymään homot ja oma homoutesi, niin on paljon helpompaa.

        Perustuslain mukaan tuominen tekee sinusta lähinnä naurettavan. Sitten kun olet naurettava ja joku homo sanoo sen sinulle suoraan, niin koet homon vastustavan sinua ja vihasi kasvaa. Mutta siksihän tulet tänne aukomaan päätäsi - sinulle on selkeä valinta, että HALUAT vihata ja saada palautetta, joka ruokkisi vihaasi.

        Sen sijaan, että tekisit jotain fiksumpaa elämällesi. Vapaassa maassa, vapaasti netissä - valitset nimenomaan homopalstan. Mitä se kertoo sinusta ?

        Näin se bear on :D


      • heteropride kirjoitti:

        Niinpä, vapaa maa. Minulla on perustuslain takaama oikeus halveksia ja vastustaa homoutta.

        Tottakai sinulla on oikeus halveksia ja vastustaa homoutta, sitä en kiellä, mutta onko siinä paljonki järkeä ? Eikä siihen tarvita perustuslakia.
        Se on sinun valintasi halveksia ja vastustaa homoutta, mutta ajattele, että jokin ystäväsi onkin hyvin onnistunut piilottamaan homoutensa vuosikausia ja sit se tuleee ilmi, miten reakoit ! suutut ? räjähdät ? vai sanotko pirun hyvin olet kusettanut minua ?
        Jatkuuko ystävyys vai ?

        Heteropride kysymys sinulle, onko intin käynti velvollisuus vai oikeus ?


      • Onko myöskään järkeä ihkuttaa homoja täysillä? Onko missään järkeä, paitsi kyvyssä pitää mölyt mahassa. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja jos joku muita kun heteroita halveksii niin fine. Ei ole minulta pois :)


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Onko myöskään järkeä ihkuttaa homoja täysillä? Onko missään järkeä, paitsi kyvyssä pitää mölyt mahassa. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja jos joku muita kun heteroita halveksii niin fine. Ei ole minulta pois :)

        Harvinaisen vähän ne teillä/sinulla mölyt mahassa pysyvät ;D

        IIIIIIIIIIIIIIIIIhanaa homoseksiä kuulkaas peliin välillä, niin tulee tulppa edes hetkeksi ;D


      • Mitäs jos harrastaakin iiiiiiiihanaa heteroseksiä? Sellaistakin on olemassa ;)


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Mitäs jos harrastaakin iiiiiiiihanaa heteroseksiä? Sellaistakin on olemassa ;)

        No, minä olenkin näistä sun jutuistasi vähän ajatellut, ettet sinä ainakaan homo ole. Melkein antiseksuaali tulee lähinnä mieleen, kun ei oo mikään suuntaus hyvin ja aina sorretaan.

        Mutta hyvä vaan, jos on iiiiiiiiiiiiiiiiihanaa heteroseksiä sulla tai jopa vaikka heteropridella. Ei oo sekään multa pois.


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Mitäs jos harrastaakin iiiiiiiihanaa heteroseksiä? Sellaistakin on olemassa ;)

        Onhan sellaista olemassa,mutta miksi sitten huseraat homofoorumeilla?
        Ei kukaan usko sinun heteroelämään pakoillemalla homouttasi olet pannut lastesi äitiä ja hän lemppasi sinut kun sinun homoelämäsi tuli julki ja jälkeen olet muka Bisse joka EU hyväksy sitä Homo minääsi.


    • Miten tämä peepingtommi1 saa edes olla nimimerkkinä ? Eikö sitä kukaan huomaa, että häiriköinnin takia on rekisteröinnyt sääntöjen vastaisen merkin ja ylläpito hyväksyy sen.

      • Mitenhän sinun sallitaan jatkuvasti häiriköidä, vaikka kirjoituksiasi jatkuvasti täältä siivotaan?


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Mitenhän sinun sallitaan jatkuvasti häiriköidä, vaikka kirjoituksiasi jatkuvasti täältä siivotaan?

        No katso hiukan miten sinun omat kirjoitukset häviävät bittihelvettin ja ilman minun apua.


      • peepingtommi kirjoitti:

        No katso hiukan miten sinun omat kirjoitukset häviävät bittihelvettin ja ilman minun apua.

        Eipä apuasi tässä maassa muutenkaan tarvita :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Mitenhän sinun sallitaan jatkuvasti häiriköidä, vaikka kirjoituksiasi jatkuvasti täältä siivotaan?

        No siinä on näköjään ongelma sinulle ja miksi joku muu ottaisi yhteyttä ylläpitoon sellaisesta joka koskee sinua eikä häntä.
        Uskotko laupias samarialaiseen?
        Minulle on hyvä että sinun sekoilusi saa nähtävyyttä ja kyllä niistä jää merkintä minun profiliin vaikka viesti poistetaan ja silloinkin kun koko keskustelu poistetaan.
        Sekö häiriköintiä jos sanon et nimimerkkisi on sääntöjen vastainen?
        Miksi muuten rekisteröit peepingtommi1 ???? Jos kerran aikaisemmin lopetit profiilin peepingtommi,,,tuliko kade siitä että huomasin sinun lopettaneen sen? Mihin juuri tarvitset sellaisen nickin eikö mikään muu kelvannut? Oliko ainoa tarkoitus häiriköinti?


    • aloittajalle

      Koita tehdä asiallinen keskustelu mutsis kans! ;-) heh heh ... oikeasti... ei suomessa osata keskustella asiallisesti!
      "Antaa kaikkien kukkia, myös mustavalkoisten!"

    • asiallinenkeskustelu

      Eihän täällä ole edes yritystä tehdä asiallista keskustelua, miksi kukaan ei aloita keskustelemaan ?

      • en.viitsi.kirjautua

        Koska trollit.

        Ja sitten eräät AL ja PT -"rakastavaiset" aloittavat taas kierroksen maapallon ympäri.

        Tää on niin nähty.

        Mutta aloita toki, kukaan ei kiellä yrittämästä.


    • osujaupposi

      Ei ole vaiketa arvata kuka on ollut yhdeydessä ylläpitoon ja vaatinut poistamaan hänen kirjoituksia jotka olivat ajalta ennenkuin tämä trolli oli rekisteröitynyt.
      No siitä voimme päätellä, että osuin hänen pimeään puoleensa, eihän sitä ongelmaa ole kun pääsänsä työntää pensaikkoon tai maahan piiloon, onneksi aika moni ehti lukea tämän trollin kommentit ja muistavat mikä valehtelija on kyseessä.

      • en.jaksa.kirjautua

        Eihän aapolapin kirjoitukset mihinkään ole hävinneet, mitä oikein höpäjät ?


      • Jaa, ketähän mahtaa olla? Asiasta en itse tiedä yhtään mitään. Tulipa "asiallinen" keskustelu taas :D


      • peepingtommi1 kirjoitti:

        Jaa, ketähän mahtaa olla? Asiasta en itse tiedä yhtään mitään. Tulipa "asiallinen" keskustelu taas :D

        Et ainakaan ollut se asiallisin osallistuja.


    • Infooo88888888888

      Jaa miksi homoilla tulisi olla avioliitto oikeus? Koska avioliitto antaa oikeudet mm. yhteiseen omaisuuteen ja avioehtosopimukseen.

      Nykyisellään homot saavat rekisteröidä parisuhteen joka monen mielestä on sama asia, mutta se vain ei ole sitä.

      Homoilla ei ole oikeutta esim.

      1. Yhteiseen asuntoon.
      2. Yhteiseen pankkitiliin.
      3. Jaettuun omaisuuteen.
      4. Kumppanin perintöön ilman erillistä testamenttia.
      5. Avioehtosopimukseen (eli kun pari eroaa, asunto yms. kuuluvat lainmukaan omistusasiakirjan allekirjoittaneelle ja toinen osapuoli jää nuolemaan näppejään)

      Onko siis oikein, että vain heteropareilla on oikeudet yllämainittuihin asioihin?

      Suvaitsevaisuus on kaukana moisten asioiden suhteen (suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että ihmisiä siedetään samalla tavalla kuin siedät kuunnella parkuvaa kakaraa linja-autossa).

      Sinun ei tarvitse suvaita homoseksuaaleja, kukaan ei voi pakottaa ketään suvaitsemaan yhtikäs mitään.

      Avio-oikeus myös tuo yksityisyyden suojaa, sillä rekisteröity parisuhde kantaa stigmaa (vai kuinka helppoa sinun on uskoa heteroparin solmivan rekisteröidyn parisuhteen?)

      Jos et itse ymmärrä mistä on kyse, asian voi pistää tähän muotoon.

      Saavatko muut päättää kenen kanssa SINÄ menet naimisiin vai tulisiko sinulla olla oikeus itse päättää asiasta?

    • No niin tässä sitä vanhaa taikaa jossa bear, piippari, minä ja moni muu esiintyy...

    • Kyllä tästä tulee asiallinen keskustelu vain jos pystytte asialliseen keskusteluun. Se on teistä itsestänne kiinni.

    • Anonyymi

      Ihminen on psyykkinen, fyysinen ja sosiaalinen kokonaisuus, olipa homo tai hetero. Melkein kaikki homonuorten vanhemmista tietävät asiallisen valistuksen koulussa ja muualla koituvan nuoren parhaaksi.

    • Anonyymi

      Antikristillisyys toimii ykköslakinsa mukaan, pois silmistä pois mielestä.

    • Anonyymi

      Homonuorten vanhemmissa on raksaduunareita, poliiseja, vartijoita, jenkkifutareita, jääkiekkoilijoita ja kaupan kassoja. Jos DJ AlexVanS ei ole sano mitään, Helsinki Pride 2021 tietää hänet.

      https://soundcloud.com/dj-alexvans/bdj

    • Anonyymi

      Taitaa ihan mahdoton ajatus aina löytyy masennuspotilas,provohetero,heteropride tai pikkupoikia.
      Saattahan se olla myöskin vähemmistöön kuuluva mieleltään häiriintynyt bi tai homo myöskin syyllistyä siihe.
      On niitä ollut vuosien varrella useita ja heidät tunnetaan.

      • Anonyymi

        Monellako nimimerkillä oikein riehut tällä kertaa?


      • Anonyymi

        Uskoo ken tahtoo, olet jo todellinen julkkis ja kyllä sinut tiedetään. Vaivaako mania taas? Kannattaa hakea.apua, niin olo helpottaa kummasti, jopa katkeruutesi saattaisi helpottaa. Olipa sinulta asiallinen kommentti. Taas.


      • Anonyymi

        Voi pikku aapolappi/pellenperkele/pellenperkele+/peepingtommi/bearnick, tuo pakkomielteisten kuningas, joka ylpeilee varaprofiileillaan, häiriköi, vainoaa ja levittelee valheita. Ja kerää koneelleen kaiken talteen. Tuohan onkin täysin tervettä ja normaalia toimintaa, eikö? Tai tehdä lukuisia varaprofiileja, kun banneja sateli? Sinulla ei ole varaa muita haukkua. Käytöksesi on täysin maniaa vastaavaa kaiken lisäksi :) harmi, ettei maanikko itse tajua edes asiaa.


      • Anonyymi

        Olipa taas tervettä tekstiä, oikein pakkomielteisesti yrität lertoa, missä joku asuu? Mitä se tähän kuuluu? Mistä tämä pakkomielteesi johtuu?


    • Anonyymi

      Kuka pitäisi estää että tulisi kohtalaisen hyvä keskustelu?

      • Anonyymi

        Tulee kummasti yksi mieleen…


      • En estäisi ketään sillä se ei auta.

        Jokaisen pitäisi miettiä omia asenteita ja laskea 5000:n ennenkuin postaa jotain älytöntä.
        Suurin osa on aikuisia ja ei aikuisen ihmisen päätehtävä ole olla jossain foorumissa häirikkö, jos et osaa olla asiallinen olet mieleltäsi sairas jolloin suosittelen hakeutumaan hoitoon.


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        En estäisi ketään sillä se ei auta.

        Jokaisen pitäisi miettiä omia asenteita ja laskea 5000:n ennenkuin postaa jotain älytöntä.
        Suurin osa on aikuisia ja ei aikuisen ihmisen päätehtävä ole olla jossain foorumissa häirikkö, jos et osaa olla asiallinen olet mieleltäsi sairas jolloin suosittelen hakeutumaan hoitoon.

        Siinä asenteen miettimisessä sinulla onkin jättimäinen työ


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä asenteen miettimisessä sinulla onkin jättimäinen työ

        Niinkö luulet voit ihan miettiä uudestaan miten olet tänään kilahtanut monta kertaa.
        Hommaa oikea työ vai oletko sairauselääkkeellä.

        Have nice day


      • Anonyymi
        peepingtommi kirjoitti:

        Niinkö luulet voit ihan miettiä uudestaan miten olet tänään kilahtanut monta kertaa.
        Hommaa oikea työ vai oletko sairauselääkkeellä.

        Have nice day

        Sinuna en paljoa huutelisi, kun kirjoituksiasi täällä katsoo. Jospa hankkisit apua pakkomielteeseesi ja juoruiluusi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna en paljoa huutelisi, kun kirjoituksiasi täällä katsoo. Jospa hankkisit apua pakkomielteeseesi ja juoruiluusi?

        Sinuna pitäisin turpani ja häipyisin tosi kauas aavikkoon piiloon.



        Have nice day


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna pitäisin turpani ja häipyisin tosi kauas aavikkoon piiloon.



        Have nice day

        Ota edes joskus omasta neuvostasi onkeesi jatkuvan räksytyksen ja uhriutumisen sijaan


      • Anonyymi

        Sinulla se kanootti upposi jo vuosua sitten 🤣 kumma pakkomielle linkittää asuinpaikkaa sekä harrastuksia toiseen, ei ole tervettä tuo touhusi. Seuraavaksi vuorossa onkin uhriutuminen, kun toimintaasi kritisoi,


      • Anonyymi

        Siinähän sanot, mitä haluat, kun en ole. Erikoista vain pakkomielteesi yrittää juoruta toisen asuinpaikkaa etc, vaikkeivät mitenkään tänne kuulu. Saatko suurta tyydytystä tästä, vai mikä on motiivisi?


    Ketjusta on poistettu 103 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe