Tiedättekös mitä...

Välillä kun on juttuja lehdissä näistä karhujen vierailuista ihmisten terasseilla,niin joidenkin mielipide oli,että kaikki karhut pitäisi kaataa pois.Minusta tuo on kyllä järkyttävä mielipide.
Ymmärrän jos jostakin luonnoneläimestä tulee iso häirikkö,niin se täytyy jotenkin hoitaa,mutta että tuomitaan kaikki tappolistalle,niin se on kyllä älytöntä.

Ihminen on suurin tuhoava peto tällä maapallolla.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen juttu on tää,ku katsoin telkkarista Englantilaisen dokumentin,missä tutkittiin kissojen kättäymistä,niin siellä kissat näytti saavan ihan vapaasti kulkea missä tykkäsivät.Onko tämä käytäntö että kissat pitää olla kiinni ,niin vain täällä...tietääkö kukaan?

      • No tiedät missä asun, niin siellä ei kissat saa olla vapaina.. Todella tylsää kun ei näe kissoja ulkona.. Paitsi joskus harvoin hihnassa..


    • Kyllä nykyinen linjaus 'pihakarhujen' suhteen on mielestäni ihan sopiva. Ne pyritään ensin hätistään metsiin mutta jos se ei tehoa niin pakkohan ne on sitten lopettaa. Mökkiläiset voisivat myös itse vaikuttaa asiaan, karhun tarkka kuono kun taitaa haistaa kamalan kaukaa terassille jätetyt makkarat jotka illalla jäi syömättä.

      • Tuo on totta.Kaikki houkutukset pois,niin sekin voi pitää metsän eläimet kauempana.


    • Jep, ihminen on kyllä se pahin peto! Ja eläimet on rikkaus. Olen samaa mieltä että villieläin pitää lopettaa vain kun on pakko..

      Ja kyllä ne lemmikkikissat ovat onnellisia kun saavat liikkua vapaana.. <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe