Tarot-tulkitsijalle kysymys

Marsjavenus2

Ilahtuisin, jos joku kiltti katsoisi minulle..

Tapasin hurmaavan ihmisen, jäin häntä ajattelemaan. Erosimme, emmekä vaihtaneet numeroita tai posteja. Kävellessäni käännyin katsomaan taakseni ja hän katseli minua, en unohda tuota näkyä. Hän vilkutti ja hymyili. Vilkutin takaisin. On minua nuorempi, luonteeltaan kaltaiseni. Mahdollisesti soulmate. Onko mahdollista, että kohtaamme jälleen? Mitä tähän "suhteeseen" tuodaan? Onko minun nyt vain unohdettava?

Erittäin kiitollinen olisin jos tähän joku jotain ennättäisi katsoa :)

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulle_tulkintaa_

Tällaista kortit kertoivat tänään.

Suhteessanne on kyllä potentiaalia, paljonkin, mutta sitä ennen pitää tehdä hiukan töitä, eikä antaa helpolla periksi. Nämä ”työt” liittyvät kummankin ajatusmaailmaan ja ns. entisiin elämiin, jotka nyt heijastuvat vielä aika vahvasti tähän hetkeen.

Sinua edustava kortti kertoo, että olet tainnut tehdä paljon töitä oman ajattelusi kanssa. Sinulla on ollut paljon rajoituksia mielessäsi. Olet ehkä jo ymmärtänytkin, että vain omat ajatuksesi rajoittavat sitä mihin pystyt ja mitä saat. Nyt vaan päästät rohkeasti irti vanhasta ja vanhoista ajatusmalleista. Ota uusia näkökulmia ja positiivisuutta elämään ja kaikki on ihan oikeasti mahdollista.

Toista osapuolta kuvaava kortti kertoo aika raskaista tapahtumista, joita hän on joutunut käymään läpi lähimenneisyydessään. Ja hänellä on vielä työstettävää näiden raskaiden asioiden kanssa. Ehkä häneltä puuttuu vielä rohkeuttakin edetä. Mutta aika parantaa. Tulevaisuutta siis on, mutta vaatinee sinulta kärsivällisyyttä ja lempeyttä, jotta toisen kipeät haavat parantuvat rauhassa.

Suhteellanne on kyllä potentiaalia, kunhan kumpikin työskentelee oman mielen ja rajoituksien kanssa. Ennen vakavampaa askelta olisi hyvä, jos kumpikin pystyisi tuntemaan itsensä tasapainoiseksi ja elämänsä turvalliseksi ilman että siihen vaaditaan muita ihmisiä. Tällöin suhteen kivijalka olisi oikein jykevä. Suhde kyllä toimii kun kumpikin muistaa antamisen ja ottamisen tasapainon, syvän vuorovaikuttamisen, johon ei liity minkäänlaisia taka-ajatuksia tai vaatimuksia. Onnea ja iloa!

• Marsjavenus2

Kiitos sinulle tulkitsija ;)

Olen samaa mieltä, tässä on potentiaalia. Jäin kuitenkin ilmaan alkuperäisessä kysymyksessäni. Kohtaammeko vielä? Emme vaihtaneet yhteystietoja. Etsiikö hän minut? Kiitos vielä jos nämä kortit osaiaivat kertoa kauttasi ;))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe