Olin kävelemässä Haapavedellä erästä hiekkatietä pitkin, Vieressäni oli metsä. Lähistöllä ei ollut ihmisiä. Olin 15-vuotias. Ohini käveli viisi 19-vuotiasta miestä. Kävelin itsekkin ohi, nämä pysähtyivät taakseni ja huutelivat kaikkea. Hermoni eivät kestäneet joten oli pakko huutaa takaisin. Sitten sen poppoon "pomo" tuli eteeni ja kysyi huusinko mää just niille. Sitten hän otti takistani kiinni ja hakkasi naamaan ja heitti ojaan. Naamani oli verinen. Seuraavaksi hän tuli nosta maan minut ja repi vieressä olevaan metsään. Hän työnsi minut puuta päin ja hakkasi minut. Hänen kaverinsa pitivät käsistäni kiinni, etten itse päässyt käsiksi tähän. Minut hakattiin varmaan monta kertaa verille. Sitten he siirtyivät jo liiallisuuksiin, nimittäin puukkoon. Onneksi eivät tehneet mitään sen suurempaa kuin semi syvän haavan kylkeen. Lopuksi kävelin kotiin verisenä, vanhemmille väitin sen olevan teko verta sillä teen kahden muun kanssa Sketsi videoita youtubeen. (JustimusFilms) enpä ole sen koommin tähän asiaan kiinnyttänyt huomiota. Minulle jäi arpi kylkeen mutta naamaan ei sen koommin mittään. T.Juho
hakkaus Haapavedellä
JF-J
3
166
Vastaukset
- JF-Juho
Nykyään olen 21-vuotias
- iknowwhoyouare
....
- asdfghjklöäui
Jos kertomasi on totta, niin olitpa typrä, kun et ilmoittanut poliisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1656272Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932836Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431515Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958- 10926
- 66922
- 21913