Olin kävelemässä Haapavedellä erästä hiekkatietä pitkin, Vieressäni oli metsä. Lähistöllä ei ollut ihmisiä. Olin 15-vuotias. Ohini käveli viisi 19-vuotiasta miestä. Kävelin itsekkin ohi, nämä pysähtyivät taakseni ja huutelivat kaikkea. Hermoni eivät kestäneet joten oli pakko huutaa takaisin. Sitten sen poppoon "pomo" tuli eteeni ja kysyi huusinko mää just niille. Sitten hän otti takistani kiinni ja hakkasi naamaan ja heitti ojaan. Naamani oli verinen. Seuraavaksi hän tuli nosta maan minut ja repi vieressä olevaan metsään. Hän työnsi minut puuta päin ja hakkasi minut. Hänen kaverinsa pitivät käsistäni kiinni, etten itse päässyt käsiksi tähän. Minut hakattiin varmaan monta kertaa verille. Sitten he siirtyivät jo liiallisuuksiin, nimittäin puukkoon. Onneksi eivät tehneet mitään sen suurempaa kuin semi syvän haavan kylkeen. Lopuksi kävelin kotiin verisenä, vanhemmille väitin sen olevan teko verta sillä teen kahden muun kanssa Sketsi videoita youtubeen. (JustimusFilms) enpä ole sen koommin tähän asiaan kiinnyttänyt huomiota. Minulle jäi arpi kylkeen mutta naamaan ei sen koommin mittään. T.Juho
hakkaus Haapavedellä
JF-J
3
145
Vastaukset
- JF-Juho
Nykyään olen 21-vuotias
- iknowwhoyouare
....
- asdfghjklöäui
Jos kertomasi on totta, niin olitpa typrä, kun et ilmoittanut poliisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082314- 842051
- 551616
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai521543- 1541528
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461416Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451350Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261176- 1121170
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251114