Olin kävelemässä Haapavedellä erästä hiekkatietä pitkin, Vieressäni oli metsä. Lähistöllä ei ollut ihmisiä. Olin 15-vuotias. Ohini käveli viisi 19-vuotiasta miestä. Kävelin itsekkin ohi, nämä pysähtyivät taakseni ja huutelivat kaikkea. Hermoni eivät kestäneet joten oli pakko huutaa takaisin. Sitten sen poppoon "pomo" tuli eteeni ja kysyi huusinko mää just niille. Sitten hän otti takistani kiinni ja hakkasi naamaan ja heitti ojaan. Naamani oli verinen. Seuraavaksi hän tuli nosta maan minut ja repi vieressä olevaan metsään. Hän työnsi minut puuta päin ja hakkasi minut. Hänen kaverinsa pitivät käsistäni kiinni, etten itse päässyt käsiksi tähän. Minut hakattiin varmaan monta kertaa verille. Sitten he siirtyivät jo liiallisuuksiin, nimittäin puukkoon. Onneksi eivät tehneet mitään sen suurempaa kuin semi syvän haavan kylkeen. Lopuksi kävelin kotiin verisenä, vanhemmille väitin sen olevan teko verta sillä teen kahden muun kanssa Sketsi videoita youtubeen. (JustimusFilms) enpä ole sen koommin tähän asiaan kiinnyttänyt huomiota. Minulle jäi arpi kylkeen mutta naamaan ei sen koommin mittään. T.Juho
hakkaus Haapavedellä
JF-J
3
127
Vastaukset
- JF-Juho
Nykyään olen 21-vuotias
- iknowwhoyouare
....
- asdfghjklöäui
Jos kertomasi on totta, niin olitpa typrä, kun et ilmoittanut poliisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186144Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631543956Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503315Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4772793Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2731795Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321463- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611310- 771278