Soneralla ollaan kyllä todella nihkeitä maksusuunnitelmien kanssa. Kahteen erään voi laskun jakaa tai siirtää taakkaa kuukaudella eteenpäin. Olisi hyvää asiakaspalvelua jos laskut saisi räätälöityä pahan tilanteen tullen hieman useampaan erään oman maksukyvyn mukaan. Kuitenkin koko ikäni olen Soneran asiakas ollut ja kaiken maksanut ajallaan. Nyt elellään ilman liittymää ja maksellaan Sergelin kautta monta kuukautta. Pitkä on aika ennenkuin saa läheisiinsä puhelinyhteyden.
Surkea palvelu
maksamatti
2
52
Vastaukset
Eiks kannattais siirtyä prepaidiin ?
- onnistuuu
Kyllä mä oon ainakin onnistunut soittamalla aspaan laskuja saamaan useampaan erään. Hyvin on joustettu aina, netin kautta ei toki onnistu et vaatii sen soiton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904816
- 293404
- 2013192
- 513037
- 242975
Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3212836Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl442727Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2362530- 532306
Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v252296