Firefox kaatui eikä suostu enää käynnistymään

Baikal

Firefox oli hidas käynnistymään ja ohjelma itse ehdotti sen nopeuttamista. Tein tuon mutta se jäi jotenkin kesken. Nyt sitten käynnistettäessä herjaa "Profiili puuttuu". Profiilia ei voitu ladata. sitä ei ole tai se ei ole luettavissa.

Poistin koko paskan ja yritin asentaa uudelleen mutta tulos oli aivan sama. Kokeilin kopioida koko kansion toimivasta koneesta ja sama lopputulos.

Mitenköhän tuon saisi asennettua koneelle?

6

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuattaa

Asenna Chrome niin auttaa.

• Edge2015

Paskakettua ihan turha asentaa kun Edge pelittää.

• 35vMS-leluja-ja-haittoja

Ainoa Edge mitä käytä tällä hetkellä on Adblock Edge.
        Sitten joskus kun Edge-selaimeen saa jonkun vastaavan niin pistän harkintaan.
        .

• Firefox ei ehdota mitään nopeuttamista. Kuullostaa siltä, että asensit haittaohjelman tietokoneellesi.

Mikäli käyttöjärjestelmä ollut täysin päivitetty ja käytössä ollut tavallinen käyttäjätili, pääkäyttäjän oikeudet salasanalla suojattu niin ongelma korjaantuu poistamalla saastunut käyttäjäprofiili ja tekemällä uuden. Se toki poistaa kaikki tiedot tästä.

Muussa tapauksessa asennetaan koko käyttöjärjestelmä ja ohjelmat uusiksi tai palautetaan tehdasasetuksille, ja sitten päivittää täysin.

Tuollaista tarvitsee tehdä riippumatta siitä haluatko käyttää Firefoxia vai et.

• reaty34

FireFox kyllä ehdottaa tuollaista. En tiedä onko se uusissakin versioissa, mutta ainakin kirjaston selaimet väläyttävät tuota joka kerta kun ne käynnistetään. Johtunee tuhottomasta selainhistorian määrästä.

• TietoNero2015

Kiintolevy kannattaa alustaa niin tämän jälkeen varmaan asentuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6614
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1049
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe