Firefox oli hidas käynnistymään ja ohjelma itse ehdotti sen nopeuttamista. Tein tuon mutta se jäi jotenkin kesken. Nyt sitten käynnistettäessä herjaa "Profiili puuttuu". Profiilia ei voitu ladata. sitä ei ole tai se ei ole luettavissa.
Poistin koko paskan ja yritin asentaa uudelleen mutta tulos oli aivan sama. Kokeilin kopioida koko kansion toimivasta koneesta ja sama lopputulos.
Mitenköhän tuon saisi asennettua koneelle?
Firefox kaatui eikä suostu enää käynnistymään
6
118
Vastaukset
- seuattaa
Asenna Chrome niin auttaa.
- Edge2015
Paskakettua ihan turha asentaa kun Edge pelittää.
- 35vMS-leluja-ja-haittoja
Ainoa Edge mitä käytä tällä hetkellä on Adblock Edge.
Sitten joskus kun Edge-selaimeen saa jonkun vastaavan niin pistän harkintaan.
.
Firefox ei ehdota mitään nopeuttamista. Kuullostaa siltä, että asensit haittaohjelman tietokoneellesi.
Mikäli käyttöjärjestelmä ollut täysin päivitetty ja käytössä ollut tavallinen käyttäjätili, pääkäyttäjän oikeudet salasanalla suojattu niin ongelma korjaantuu poistamalla saastunut käyttäjäprofiili ja tekemällä uuden. Se toki poistaa kaikki tiedot tästä.
Muussa tapauksessa asennetaan koko käyttöjärjestelmä ja ohjelmat uusiksi tai palautetaan tehdasasetuksille, ja sitten päivittää täysin.
Tuollaista tarvitsee tehdä riippumatta siitä haluatko käyttää Firefoxia vai et.- reaty34
FireFox kyllä ehdottaa tuollaista. En tiedä onko se uusissakin versioissa, mutta ainakin kirjaston selaimet väläyttävät tuota joka kerta kun ne käynnistetään. Johtunee tuhottomasta selainhistorian määrästä.
- TietoNero2015
Kiintolevy kannattaa alustaa niin tämän jälkeen varmaan asentuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726263- 1471734
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46952Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢30870Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan230771- 41759