Lakatkaa valittamasta. Finnair on yksi harvoista todella luotettavista lentoyhtiöistä maailmassa. Isot lapset ruikuttavat, kun eivät tajua sitä työn määrää, mitä lentoliikenne vaatii.
Joka ikisen lennon jälkeen matkustajien pitäisi taputtaa kiitokseksi tehdystä kokonaistyöstä, mutta tämä kiitollisuus koetaan junttimaiseksi. Itse häpeän joka kerta silmät päästäni, että todellakin olen niin juntti, että en yksin kehtaa taputtamalla kiittää. Jokaisesta oven avauksesta kiitetään, mutta ei lentoon suoritetusta kovasta työstä,
Lakatkaa valittamasta isot lapset. Takana on 35 valtiota. Aina kiitollisin mielin lennän Finnairilla, kun vain mahdollista on.
Finnair on yksi maailman parhaista lentoyhtiöistä
23
122
Vastaukset
- WeLoveFinnair
Finnair on aivan varmasti yksi maailman parhaimmista ja luotettavimmista lentoyhtiöistä mitä tulee LENTOKAPTEENEIHIN, -PERÄMIEHIIN ja LENTOKONEISIIN.
Muille saisinkin antaa kenkää ja uudelleenkoulutuksen. Ei noita paskantärkeitä "cabin crew" kestä kukaan!- kommentoin
Tähän pätee vanha sanonta: Niin metsä vastaa kuin sille huudetaan.
- Finsikiläiset
kommentoin kirjoitti:
Tähän pätee vanha sanonta: Niin metsä vastaa kuin sille huudetaan.
Ovat huutajia, ja matkustajat metsä.
- ennytmenis
Tää ketju on varmaan jonkun vinnairin henkilökunnan aloittama... Aika surkeeta palvelua, safkat aika ohuet ja tosiaan abloodit tulee, että taas päästiin kunnialla alas, tosi junttimaista. Suomalaiset taputtaa läpsyttää muidenkin yhtiöiden koneissa, jos sattuu olemaan jotain tuulipukutavistiitiäisiä työnnetty koneeseen pakettimatkalle sinne muiden joukkoon.
- ParempiKuinMoniMuu
Ja sinä olet joku Finnair kaunainen. Finnair on yksi täsmällisimmistä lentoyhtiöistä, harvoin pahoja myöhästymisiä. Lentokone ei ole mikään Michelin ravintola. Täysin samaa mieltä tuosta läpsyttelystä.
En ole vinnairilla töissä. Tavistiitiäinen sen sijaan olen, mutta niinhän me kaikki olemme, Olen sis erik lääk. Ja niin saakelin juntti, kun en kehtaa edes tehdystä työstä kiittää!
- laplap
Ennen oli semmoinen käytäntä että, vain ja ainostaa etelän lomalennoilla, siis tilauslennoilla taputettiin. 60-luvulla Keihäsmatkoilla taputettin, kun espanjalaiset lentoyhtiöt lensi koneita.
Reittilennoilla ei koskaan taputeta. - reissuraisa
Jos huvittaa taputtaa, niin miksei? Suomalaiset aina kyttäävät kauheasti muiden tekemisiä ja seuraavat henkilökuntaa kuin he olisivat joku nähtävyys. Minä vain matkustan ja maindaan omista asioistani.
- erdtfgyhui
Minä taputan aina ainakin mielessäni kun kapteeni tekee onnistuneen laskeutumisen.
Huvittaa te ns. maailmanmatkaajat jotka käytte kerran elämässä kanarialla ja olette täällä muka jotain asiantuntijoita matkailun suhteen. - Aivanhirveetä
Ilmatarjoilijat ainakin ovat todella surkeita finskillä. Mitälie sossueukkoja( tai piilosossu kokoomuslaisia) laiskoja sitruunahymyjä.
- takapenkkiläinen
No kun katsoo suomalaisia noin yleensä, niin semmoiset tarjoilijat kuin on kansakin. Miksi yrmynaamoille pitäisi edes hymyillä, tulisi hullu vaikutelma.
- Kahdenviikonkoulutus
Kun olet lentänyt ensin Emiratesilla, Qatarilla, Etihadilla, Cathay Pacificilla ja muutamalla muulla oikealla lentoyhtiöllä ja tämän kokemuksen jälkeen astut Finnairin businekseen niin onhan se karmea kokemus! Mutta turha valittaa koska ei ole pakko lentää Finskillä. Antaa suojatyöpaikan väen luulla liikaa itsestään.
- Saara_aaraS
Ei ole Finnairin palvelu ollut entisensä enää aikoihin, ikävä kyllä.
http://www.nonono.io/finnair-panostaa-asiakaskokemukseen/
http://www.nonono.io/erikoinen-asiakaspalvelukokemus-finnairin-lennolla/- IkuisetNarisijat
Hhahhaaaa,muaahhaaaa. Vaiko purseri on se joka vastaa matkustamon viihtyvyydestä.
Ei taida olla oikein faktat tiedossa narisijoilla ja toinen ovat iänikuiset ruokavammaiset.Yksikään lentoyhtiö ei kuskaa varmuudeksi erikoisruokia lennoilla mikäli joku nyt saattaisi niitä haluta.
Tiesittekö että juuri Suomessa ja suomalaiset matkustajat tilaavat sekä kysyvät erikoisruokia eniten koko maailmassa.
Miksi ihmeessä sitten taputtaa jonkun konsertin jälkeen? Ulos vaan. Samalla logiikalla mennään koneesta ulos vaan. Hiivatan kiittämätöntä junttiutta, johon itsekin siis syyllistyn. Että riepoo, että en osaa olla välittämättä muista ja pläiskyttää kiitokseksi oikein kunnolla!
- laplap
Lentokone, teatteri tai konsertti ovat jokseenkin eri asioita, ainakin minulle. Itse tervehdin koneeseen mennessäni henkilökuntaa. Koneesta poistuessani kiitän ja toivotan hyvät päivän jatkot. Konsertissa taputan, olema joskus jopa tömistänyt jalkoja (ooppera). Olenpa kuulut jonkun jopa viheltävän.
Luulen että, ei taida koneen ohjaamoon kuulua nykypäivinä taputukset kun se ovi on turvallisuussyistä nykypäivinä kiinni, toisin kun ennen vanhaan. Vuosia sitten ohjaamoon sai lapset ja heidän huoltaja tutustumassa lennonaikana.
Toki minun puolestani saa taputtaa, jos siltä tuntuu. Itse en ole lennoillani moista kuullut. - Lentäjänpoika198
Luotettava ja toimiva kyllä, mutta palvelun taso on mennyt säästöhuumassa todella paljon alaspäin. Koneista on kadonnut ruoka, viihde (tv-matkanäyttö) ja myytävien listalta on kadonnut iso-osa tuotteista esim. myytävistä snackeista ei saa kuin joitakin vaikka ne listalla olisikin. Lentoemot valtaosin parhaat vuotensa nähneitä ja tympeän oloisia, ei kaikki mutta moni. Koneet ovat ahtaampia kuin ennen, tälläiselle liki 2metriselle pitkät lennot ovat tuskaa. En ole lentänyt aiemmin muilla, mutta aion kokeilla mitä Norwegian ym. tarjoavat.
- 187cmjaAhdastaoli
Tulet pettymään. Itse tein tuon virheen viime talvena Oslo-Bangkok-Oslo. Ei koskaan enään Norweigan, ei edes ilmaiseksi.
- tapu.tapu
Minä taputan aina bussikuskillekin, jos hän saa bussin pysähtymään pysäkille.
- NeTaputukset
Se oli silloin edellisellä vuosituhannella...
- goodbye
Voi olla , että on viel aikas luotettava. Mutta Finnairilla on todella paljon häiriökäyttäytyjiä ja lapsiperheet todellakin pelkäävät lentää Finnairilla.
- no_voi_voi
Mihin perustuu väitteesi, että Finnairilla on todella paljon häiriökäyttäytyjiä. Häiriökäyttäytymistä voi olla minkä tahansa lentoyhtiön lennoilla ja siihen puututaan. Olen lentänyt eri lentoyhtiöillä reilusti yli tuhat lentoa enkä ole vielä törmännyt häiriökäytökseen.
Taidat itse olla juoppo häiriökäyttäytyjä, jonka omasta pullosta juomiseen on puututtu kun Finnairia pitää mustamaalata kahdessa eri viestiketjussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802809Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2951626Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461527- 871371
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011349Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381027Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2999Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832